Fórum - Téma


W204 - Žhaviče


Fórum C-Class W204 W204 - Žhaviče

Informace o modelu: Mercedes Benz W204


1  2

2015-09-27 14:23:14

Dobry den, ako mam spravne oddelit konektor od zhavica, skusal som to viac krat a neslo to a nerad by som ten krehky plastovy konektor po stranach ulomil. Mam MBC 220cdi 125KW, r.v.2008. Dakujem pripajam foto

2015-09-27 14:35:48

Není na něm uprostřed taková ta "vysouvací" západka? Ta se vysune směrem ke kablíku a pak jde konektor stáhnout.

2015-09-27 14:49:31

Je tam daco take, ale nevedel som ci to neni poistka ku oddeleniu kabla od konektora, tak reku ze sa tu opytam fundovanejšich vo fore.

No vyskusal som to pri to kabliku odpoistkovat aj tak to zial nejde von, pls poradte dik.

2015-09-28 12:38:18

Tak pomohol som si sam diky

2015-09-28 19:13:07

Takže taketo kliešte som nikde nezohnal. Vyskušal som to bindrom na zvazky kablov, zrobil som si slučku a tahal ale nic, zakliate su tie konektory, neverim ze to uz nik nedaval dole

2015-09-28 19:52:45

Zajímavý video. Ale jak s nima dolů...když to nejde po dobrým...to fakt nevím.

Jsem zvědavej na rady odborníků.

Doli  
Libor
2015-09-28 19:52:53

erik55555: Máme na to speciální kleště, protože je potřebujeme pořád, ale dokud jsme je neměli, dělali jsme to normálníma kleštěma s úzkýma koncama - někdy je potřeba si pomoct třeba šroubovákem.... Je to tam jen nacvaknuté - není to žádná věda.

2015-09-28 19:57:05

Myslíš třeba takovýhle kleště?

Doli  
Libor
2015-09-28 20:02:01

holyholy: I takovýma to jde

2015-09-28 20:04:17

Problem je v tom že ja už som to s tymi klieštami robil a jeden vysledok bol, že som ten umely konektor zdeformoval pri stlačeni a mam aj dojem ze maly kusok plastiku aj odpadol od tych obdlžnikovych vyrezoch po bokoch, takže nechcem to uplne zdemolovať

2015-09-28 20:04:52

Takže je tam potřeba kleštěma zmáčknout "pojistku" a vytáhnout? Ne že bych to potřeboval teď, ale mám najeto 190.000 takže mě to dřív nebo později určitě čeká. Nemám šajn, jaká je životnost žhaviček.

2015-09-28 20:08:31

Mne to už pri studenom štarte blbne čiže konektory som chcel dat dole kvoli premeraniu, mali by mať 0,3 ohm. Najazdene 165 tkm.

2015-09-28 20:15:17

Tak jestli to za studena chytá bez "kašlání" tak bych se do toho nešťoural.

2015-09-28 20:19:23

Studeny start vyzera tak, že naskoči na 500rpm a tak o sekundu vybehne na 750 rpm, vyzera to akokeby jeden valec naskocil o nieco neskor. Druhy treti a ostatne starty po prvom starte su skvele bez problemu. Čiže vychadza mi z toho iba žhavenie

2015-09-28 20:22:59

To by mohlo asi bejt, ale špatná žhavička by byla vidět na diagnostice, ne?

2015-09-28 20:32:13

Nie vždy ak už ide do kopru, ale neni uplne ko, preto to chcem premerať, či davaju odozvu aku maju.

Doli  
Libor

holyholy, 2015-09-28 20:04:52 napsal:

Takže je tam potřeba kleštěma zmáčknout "pojistku" a vytáhnout? Ne že bych to potřeboval teď, ale mám najeto 190.000 takže mě to dřív nebo později určitě čeká. Nemám šajn, jaká je životnost žhaviček.

2015-09-28 20:35:32

holyholy: Nemá to žádnou zamačkávací pojistku

2015-10-28 13:47:02

Takže žhaviče su vymenene, prebehlo to hladko, na tie konektory treba použit silu, ale tiež s citom

2015-12-11 23:05:50

Ahojte chcel by som sa spýtať či je aj nejaký interval na výmenu zhavicov, pýtam sa preto lebo som počul že ak sa vymenia neskôr tak sa môže zapiecť a dochádza K problémom pri výmene. Ďakujem za info

2015-12-12 16:04:15

harwo: Žádný interval na výměnu žhavících svíček není - obecně se dá říci, že pokud žhaviče fungují jdou i z 90% vymontovat - díky tepelné roztažnosti se svíčka při žhavení pohybuje a nedochází k jejímu zakarbonování. Pokud někdo jezdí se špatným žhavičem déle, tak tento většinou při demontáži způsobuje problémy. Chyba žhaviče nebo jeho relé je signalizována svícením kontrolky žhavení i po startu.


Odpovědět

1  2