Fórum - Téma


W204 - Otáčky volnoběhu kolísají


Fórum C-Class W204 W204 - Otáčky volnoběhu kolísají

Informace o modelu: Mercedes Benz W204


1  2  3  4

2016-04-20 17:33:59

šolim: OK,ale teplotu mám po zahřátí pořád stejnou,tedy 90 stupňů v létě i v zimě.Ale asi máš pravdu s tou roztažností materiálu,dělá mií to přesně jak píšeš.Je to tedy ten regulátor otáček?

2016-04-20 17:41:40

david1: Regulátor,snímač,nevím,ale není to nic neobvyklého,dost častá "závada".Určitě to není nic vážného

2016-04-21 09:25:04

šolim: Ahoj,díky za rady.A máš úžasnou E270 ... nádherné auto

2016-04-22 19:41:46

david1: caves mám ten istý problém s otackami na volnobehu, skúšal som už čistiť egr ventil , nový update riadiacej jednotky , výmena snimac teploty nasavaneho vzduchu a stále nič. Tiez my to robi iba ak je vonku viac ako 15 stupňov. Uz som chcel navštíviť aj doliho ale cez zimu mi to nerobilo tak som na to kašľal bohužiaľ nočná mora je tu znovu.Ak by ťa niečo napadlo moc by mi to pomohlo

2016-04-25 19:24:49

harwo: Myslím,že Doli je poslední šance,chystám se k němu za 3 týdny až budu pracovně v Brně.Ještě mám jeden poznatek,auto mám právě rok a ihned jsem začal tankovat Maxx Motion Diesel...mám pocit,že to kolísání není tak strašné jako loni,jako kdyby se pročistily vstřiky...ale nevím,je to jen úvaha.V každém případě mě kolísají otáčky a i motor má nepravidelný chod na volnoběh...při zátěži vše OK

2016-04-25 22:02:43

david1: S naftou,ani se vstřikama to nebude mít nic společného.Dělá to pouze při volnoběhu.Zajeď s autem k "lékaři" a bude vše O.K.,nic vážného to nebude,už z toho začínáš fantazírovat

2016-04-26 18:45:06

šolim: OK...dělá to opravdu jen při volnoběhu a při teplotě přes 15 stupňů.Byl jsem v servisu MB,ale bohužel teplota byla nízká,takže na nic nepřišli,řekli že auto je úplně OK.Zkusím zajet k Dolimu,snad bude venku teplo.Zatím nejlogičtější se mi zdá ta tvoje teorie o snímači otáček.Přece auto nemůže být OK,když kolísají otáčky

2016-04-26 18:47:46

A neříkali v servisu že "auto je úplně KO"? Třeba ses přeslech

2016-04-26 18:51:19

holyholy: Tak to asi ne,když mě dali záruku mobility...tento vtip ti nevyšel

2016-04-26 18:55:39

david1: Neboj,jsou horší věci.Letos prý teplo nebude,takže motor poběží stále pěkněAle jinak Ti rozumím,taky mě rozhodí kdejaká kravina

2016-04-26 21:51:06

šolim: Chlapi,děláte si ze mě srandu...ale Harwo má stejné problémy jako já a taky ho to sere...Pochopte to,Mercedes není VW,takže vše musí fungovat na 100%

Iron  
Tomáš
2016-04-26 21:55:44

david1: to jsem si taky myslel, ale jen už to taky dělají jako drahej spotrebak. Osobne se zpatky vracim cim dal radsi k nejjednodušším atmosferam. Co v aute neni se nemuze po

2016-04-26 22:13:08

iron: Rok 2008 byl ještě OK co se týká kvality.Vše se posralo po krizi v letech 2008-9,to byl obrovský zlom v autoprůmyslu.Začalo se šetřit na všem možném,výrobní ceny aut šly výrazně dolů,životnost také,hlavně aby byla obrátka.Dodavatelé jsou neustále tlačeni do snižování cen a tak... Změnila se celková filozofie automobilek...musí to být co nejlevnější a vydržet do konce záruční doby.Jinak souhlasím s názorem o jednoduchých atmosférách...ale bohužel strategie EU jde jiným směrem a to technicky komplikované turbobenziny s litrovým obsahem...viz.poslední hit ŠA Octavia 0,9 TSI 85KW 3 válec...v prodeji o léta 2016

Iron  
Tomáš
2016-04-26 22:19:17

david1: v automotivu delam, jenom vrstva laku pred krizi byla 110 mikronu. Dneska je 60 mikronu. To uz se bojím i lestit. A tak je to se vsim. Deska do kufru je recyklovany papir politej skelnou vatou, daj do toho madarsky madlo s pochromovanym plastem a když sundavas ochrannou folii, jde to i s chromem dolu. Aspon u W222

2016-04-26 22:30:40

iron: Taky dělám v automotivu a je to úlně přesně jak píšeš...třeba nový Superb má tenší plechy,takže když se někdo opře do postranice,je problém...Hlavně aby to bylo lehké a utáhl to motor 1,4 TSI

Iron  
Tomáš
2016-04-26 22:38:05

david1: rozumim, driv auta prosly hutema a jsou z toho sra.ky, kteryma jezdima. Az dnesni auta projdou hutema, budou to total sra.ky. Ale to jsme odbocili, pokud motor houpe a neumi to diagnostika najit, nemelo by to mit vliv na jizdu v provozu. Zkusil bych vymest pavouky z vyfuku a lepsi palivo. Ona blba usazenina nadela dost neplechy. Vyjel bych osobne stary palivo, nalil kvalitní a udelal s teplym motorem italskou opravu.

2016-04-28 12:04:18

iron: Palivo beru za poslední rok jen Maxx Motion Diesel,co ještě může být lepší? Myslíš,že by pomohlo aditivum?

Iron  
Tomáš
2016-04-28 12:07:59

david1: palivo je ok, ale aditiva do cdi bych moc nelil.

2016-04-28 15:35:39

Proč bys nelil aditiva?

Dávám VIF. Nevidím důvod proč nedávat. Spíš naopak.

2016-04-28 16:03:20

holyholy: VIF


Odpovědět

1  2  3  4