Fórum - Téma


W203 - Závady motoru


Fórum C-Class W203 W203 - Závady motoru

Informace o modelu: Mercedes Benz W203


1  2  3  4

2015-11-29 17:54:22

popelnice: No právě jsem jej chtěl měnit tak při 15tis. km. Sice s mím ježděním je to cca za 3 měsice strašný jak ty km skáčou.

Samozřejmě, bude nejjednodušší to nechat někoho poslechnout, než tady polemizovat, čím by to asi mohlo být a proč.

Abych Ti pravdu řekl, tak tady těm sajrajtům moc nevěřím. Zastávám názor, že mechanické opotřebení nezastaví ani neopraví ani ten nejlepší přípravek s nanotechnologii, kterou používá NASA, jsem v tomto docela skeptický.

Jen se snažím přijít na to, co to klepe, abych byl chytřejší a popř.mohl nakoupit nový díl a vyměnit. Přece soudruzi ze Stuttgartu nechtěli, aby jejích vozy zněly jako sovětské T-34 :D

Aneb hold poslouchám asi každý zvuk navíc

2015-11-29 17:57:55

david_pf: tak tak moc to řešíš zesil rádio a jeď ale tady v knížce máš napsáno že to má hovno najeto ne? a přípravky no nevím proč by to jinak dělali každopádně třeba propálenej píst ti to fakt nezalepí

2015-11-29 18:04:43

popelnice: Asi tak, ale věř nákupu ojetého vozu v bazaru.

Podle tacha a jednotek má najeto cca 98tis.km, ale můj selský rozum mi pořád říká něco jiného.

Prostě se mi tomu nechce věřit, nemyslím si, že u cca 100tis. by odešel napínák rozvodu, kotouče byly sjetý pod hranici opotřebení atp.

Ale pravdu už se asi nikdy nedozvím, tak řeším vzniklé "problémy" a snažím se jim prevencí předcházet.

At přípravky: Makretingový tah? Humbuk na lidi?

Tak s tím pístem je to celkem jasný, tam by nepomohl ani zázrak

Aneb od dob co mi Totalgym 3000 zkurvil záda, používám Cosmodisck

2015-11-29 18:09:57

no tak třeba přípravky fakt už nevím co ale měl sem tady hondu co brala 1litr(oleje)/1000km něco sem tam nalil a nechal to jezdit po nějaké době sem se ptal majitele kolit ted dolejvá a tak cca 3dcl/na 1000km takže nějak to asi funguje...

no nájezd bude asi jinde podle mě tak 3kila takže jestli to v zimě trochu poklepe bych neřešil má to roky.... nebál bych se toho snese to o moc víc

pak se na té Hondě přehodily gufírka na ventilech a jestli se mezi výměnama oleje dolejvalo 3/4litru tak to bylo moc

2015-11-29 18:25:06

Abych Ti pravdu řekl, opravdu bych si přál zjistit, kolik ten můj vůz má opravdu najeto. Už jen ze zajímavosti.

Ale na druhou stranu, možná lepší nevědět.

Je pravda, že podvozek a stav kov. dílů vypadá velmi zachovale a tipoval bych ho na 100tis. ale ty motorické díly už projevují známky opotřebení, které 100tis. nenasvědčují.

Tak jsem z toho na važkách. Co už?

Neříkám ona ta chemie a přípravky šly vpřed mílovými kroky, ale já jsem asi ze staré školy a nějak tomu nemůžu uvěřit.

2015-11-29 18:29:40

tady je každej ze staré školy jak říkám nehrabat do něčeho co funguje (vím sám podle sebe ) s motorama u medvědů moc problémů nebejvá ve srovnání s jinejma autama ... tady je větší problé s podvozkama když se na to sere tak pak každej brečí jak je to drahý

2015-11-29 18:39:44

popelnice: To ti dávám zapravdu, neřeš proč to funguje.

Už jsem se několikrát takhle vypekl.

Mě čeká výměna prav.spodního ramene na př.kole, tam je čep už volnější, ale zatím vše ok ;)

2015-12-07 18:54:05

Prosím o radu. Mám C180 cupé r.v.2001 a asi týden pozoruji, že motor nějak po nastartování nedrží otáčky. Spíše když je studený a jakoby zvyšuje a snižuje otáčky z 800 až na 1200 na volnoběh. Čím to prosím může být? Jde o vadný automatický sytič? Je drahá oprava, nebo to je nějaká prkotina? Děkuji za každou dobrou radu.

Skyair  
Pavel
2015-12-07 19:16:19

vladimir.toman: Pokud studený motor M111 nedrží otáčky a teplý běží normálně, pak může být důvodem vadné čidlo teploty vody. Je pod plastovým krytem (před ventilovým) - viz čidlo v kroužku

http://www.mbslk.de/image...rum/beitragsbilder/796826

2015-12-07 21:25:38

skyair: myslis ze tohle cidlo muze mit za nasledek i to, ze motor pri couvani za studena s plnym rejdem chcipne? Taky se mi otacky dostanou na 800 motor se zavrti a umre.

Skyair  
Pavel
2015-12-07 21:39:52

david_pf: V plném rejdu klade olej v servu odpor přes přepouštěcí ventil a logicky sníží otáčky volnoběhu. Pokud je čidlo vadné, studený motor jde nepravidelně a může i zhasnout. Čidlo zvýší otáčky u studeného motoru na cca 1000 otáček a po chvíli otáčky samy od sebe klesnou. Např. SLK s obdobným motorem M111 má 600 ot/min při volnoběhu teplého motoru a nesmí kolísat.

2015-12-08 16:40:55

skyair: Díky za vysvětlení. Mě to kolísá mezi 800-1200ot. při studeném motoru.

Na kolik to čidlo +/- výjde? To staré stačí jen demontovat, nasadit nové a připojit jej přez nějakou kostku?

Skyair  
Pavel
2015-12-08 16:55:07

david_pf: Pokud se jedná o čidlo (snímač teploty) znám cenu na SLK .

Díl číslo A0051532328 a stojí v MB 453,99 Kč a připojení je konektorem

Nevím, zda je to úplně stejný díl - nutno koupit podle VIN.

Ale po netu těžko určit tvůj problém, O čidlo by šlo, pokud by po nastartování studeného motoru byly otáčky nízké např. 300-500 ot.

Ve tvém případě jsou zvýšené ale kolísají.

  • Na volnoběh při ohřátém motoru je to pak OK?

2015-12-08 17:16:53

skyair: Jasný, kdybych jej kupoval, tak bych jej zkusil sehnat přez známého ;)

Co se týče otáček. Nastartuju motor a ot. se drží u 1200., ale jen co cuknu ze zaparkované řady a zmáčknu spojku, otáčky padnou na 500 a motor se začne třepat, někdy umře, pak vyleze na 800, a pak na 1200. Po zahřátí se drží na 800. Dělá mi to i při jízdě vpřed mezi 1. a 2. rychl. stupněm než přeřadím.

Skyair  
Pavel
2015-12-08 17:20:06

david_pf: No, to opravdu vypadá na to čidlo.

2016-02-23 16:13:35

Čau kluci, jsem zde s dalším dotazem.

Prosím Vás, při zahřátém motoru a zařazení jedničky + pomalý rozjezd do garáže se mi od motoru ozívá chrčení.

Při běžné jízdě je motor zticha, ozívá se to jen, při pomalém rozjezdu.

Po přidání plynu na cca 2tis. otáček to zmizne a začne se to ozívat opět u volnoběžných otáček.

Zvuk.rozdíl mezi vyšlápnutou a puštěnou spojkou není.

Zvuk jde, jakoby z přední časti motoru od serva, nebo vývěvy.

Nemáte někdo tucha, co by to mohlo být?

Skyair, 2015-12-07 19:16:19 napsal:

vladimir.toman: Pokud studený motor M111 nedrží otáčky a teplý běží normálně, pak může být důvodem vadné čidlo teploty vody. Je pod plastovým krytem (před ventilovým) - viz čidlo v kroužku

http://www.mbslk.de/image...rum/beitragsbilder/796826

2016-08-05 15:14:35

skyair: Děkuji za radu, ale ještě poprosím to čidlo je ze zhora či ze spodu a L nebo P strana? Nějak ho nemohu najít

Skyair  
Pavel
2016-08-05 15:29:06

vladimir.toman: Snadné nalezení pro R170 - motor M111. Pod plastovým krytem před ventilovým víkem.

http://www.pelicanparts.c...re_Sensor_Replacement.htm

2016-08-05 15:43:46

skyair: Děkuji . Už vím. Jdu na něj mrknout.

Zeptám se, je čidlo teploty vody v pořádku, když na něj foukám horkovzdušnou pistolí a reaguje - ukazuje teplotu? Nebo muže i přes to být špatný?

Skyair  
Pavel
2016-08-05 17:22:31

vladimir.toman: S tím ti musí poradit servisáci. Samotné čidlo posílá signál o teplotě nejspíš do ŘJ motoru a dokud teplota nedosáhne určité výše, běží otáčky ve zvýšeném režimu. Takže, pokud by nebylo čidlo vadné nevím, co a kde proměřit. Předpokládám, že by k této závadě měla podat informaci diagnostika.


Odpovědět

1  2  3  4