Fórum - Téma


W203 - Zápach v kabině


Fórum C-Class W203 W203 - Zápach v kabině

Informace o modelu: Mercedes Benz W203


1  2

2016-10-12 19:49:53

Zdravím uživatelov fora. Kupil som W203 T 270cdi.

ma to par much. ale ako prve mi vadi smrad v kabine náhle ako zapnem vetrak.. prve ma napadlo že asi netesný výfuk. no čítal som že môžu to byť netesné vstreky. dal som dole kryt a našiel som pri prvom vstreku sajrajt podobný asfaltu presne toho pachu ktorý je v kabine. máte niekto s tím skúsenosť ? pretože mi to skor príde ako z toho plastoveho asi odvetrávania veka ventilov

Doli  
Libor
2016-10-12 20:14:47

martin1010: Vyčistit, vyndat a přetěsnit vstřikovač - nová podložka a šroub držáku vstřikovače. Při montáži vstřikovače aplikovat montážní pastu.

2016-10-12 20:43:24

doli: cital som toto o nafte ale toto je zrejme olej . A to cierne je tvrde ako karamel a odlamuje sa to ako plast a na povrchu je to lepkave

2016-10-12 20:58:44

martin1010: udělej co Pise Libor a uvidíš ze to bude o.k.☺

2016-10-12 21:27:47

V poriadku zajtra sa nato pozriem dufam že to dám dole.. ako pozeram tie videa s tymto problemom sprevadzane tími istími zvukmi čo robí aj mne tak máš pravdu. ale nechapem ako za ta nafta mohla zmeniť na toto. čím to čiestievate ? technický benzín použiem pred vytiáhnutím trysky. Som vyučený automechanik ale nieje to moj job.. iba ako hobby no CR som nerobil tak by som to radšej urobil v spolupráci s nejakým dobrým manuálom a nie pokus omyl. viete o niečom ? Vdaka

Skyair  
Pavel
2016-10-12 23:36:50

martin1010: Tady se koukni na servisní list ke vstřikům.

Předpokládám, že máš motor OM612.962 (270CDI)

2016-10-16 16:36:58

Takže tryska pretesnená. dokladám fotky. Velmi pomohol manuál. Diely kupene v motor car mercedese. špecialny tuk stal 24 € je to 50g. sroby som kupil 2 a aj podložky to bolo okolo do 6 €. kartáč na vyčistenie diery trysky som volil nilonový.frezu som nepoužil. nebolo treba. každý si musí uvážiť či má na výmeu potrebne naradie a je dostatočne technicky zdatný pretože sa jedná o náročnejší zásah do motora. postup: Dôkladné ochránenie vštkých častí auta ktoré mohli dôjsť do vstyku s chémiou. na čistenie som použil riedidlo 6051 z dôvodu že technický benzín,nafta, vd a ani podobne sajrajty ten bordel nechceli rozpustit. najlepšie je bordel odsať alebo kompresorom vyfúkať. je potreba odpustit tlak z nádoby pre chladiace médium kôli tomu že diera pre šrob držiaka trysky je spojena s chladiacim kanálom. motor nechajte vychladnút pred odpustenim tlaku z palivovej rampy. po odkrutkovani akejkolvek časti do ktorej sa mohla dostať špina som volil na utesnene mirelon(zelená) a opačnu stranu izolačnej pásky(červená). potom nasleduje odskrutkovanie šrobu a vybratie toho držiaceho konika. ten držiaci konik vam môže poslúžiť ako mne na výrobu prípravku nakolko som ho nechcel kupovať koli jednej tryske... celý prípravok mi trvalo vyrobiť hodinu.. samozrejme zvaranie a treba aj vhodný materiál.. reverzné kladivo som spravil z tyče a takej lahšej remenice. tryske sa nechcelo isť von, ale treba intenzivne prilievať, odsavať riedidlo a pokyvovať tryskou velmi jemne!! ked bude tryska von vyberte podložku, zatesnite odvor pre špičku trysky. potom opatrne čistiť trysku a dieru pre trysku. po riadnom vyčistení je dobré preštartovať naprázno pre istoru aby sa dostala možná špina von zo spalovaciej komory. potom namažte trysku tukom a na špičku osadte nové tesnenie. vložte trysku, držiak a pritiahnite novým šrobom ako píšu v manuáli. a zložte. auto je teraz svižné a nevydáva žiaden hluk.. a samozrejme žiaden smrad v kabíne.

postup na vlastné ryziko.

chcel som si to spraviť sám nakolko na vyberanej tryske som našiel stopy po hasáku a na druhej tryske neoriginálny šrob(oranžova) s podložkou podotýkam.. neviem či to bolo takto urobené v servise, ale radšej to zverím sebe.

2016-10-16 19:37:46

Nechat vychladnout motor je blbost, ideálni je tohle všechno dělat na co nejvíc ohřátym motoru. Pokud Ti po vytočení šroubu držáku vstřiku "vyvěrá" voda. Tak asi vložka-propojený to opravdu neni, pokud je všechno ok

2016-10-16 20:28:57

v manuáli ktorý pridal skyair maš jasne napisane aby sa uvolnil tlak v nádržke. asi to tam nieje pre srandu napísané.. a motor by sa mal echat chvílu odstáť kôli tlaku v rampe. neviem odkial máš tieto info

Doli  
Libor
2016-10-17 08:44:10

martin1010: To co napsal Slonice je pravda. Má tyto informace nejspíš z praxe... Taky tohle děláme obden... Nechápu jakou souvislost by mělo s popisovanými opravami povolení víčka chladící kapaliny, ale tipuji to na nějaký nesmyslný překlad.

Skyair  
Pavel
2016-10-17 09:04:11

doli: JJ, správný překlad uvedený ve WIS:

  • Detach coolant reservoir from body. Only for engine 612.963

je:

  • Odpojte nádržku chladící kapaliny od karosérie. Pouze pro motor 612.963

Pozn. Ve W203 270CDi je motor OM 612.962

Motor OM612.963 je v modelu W163 270CDi. Tam nádržka vadí při demontáži víka ventilů. (obr.)

2016-10-17 09:31:50

aha tak sa ospravedlnujem. proste ako som povoloval šrob začala mi tam isť kvapalina tak som to viko hned povolil.. skusenosť ludia.. mne to pomohlo. určite nie uplne ochladiť motor. to je pravda. koli tomu že ked je teplý tak ten hnus je mekky a potom stvrdne. ale nechal som to chvilu asi pol hodku ako som prečítal na nejakom navode už neviem čo to bolo. pisali že ked je motor priamo po prevádzke tak tam je vyžší tlak a je dobre to nechať chvilu odstať a tlak ustupi. ak sa mýlim opravte ma. myslím že som tým nič nepokazil

Skyair  
Pavel
2016-10-17 09:35:59

martin1010: Hlavně, že už vše funguje a motor nesmrdí. Typ motoru jsem ti už před nedávnem do profilu auta doplnil. Ale nejlépe pro příští technické dotazy je doplnit si i VIN.


Odpovědět

1  2