Fórum - Téma


W203 - Zápach v kabině


Fórum C-Class W203 W203 - Zápach v kabině

Informace o modelu: Mercedes Benz W203


1  2

2015-05-29 15:35:10

Zdarec palec panstvo

už delší dobu cítím po nastartování naftu v kabiněa dnes sem si všimnul,že mám mokrou hadici od jakéhosi Pierburg ventilu(nebo co to je)v místě asi 30cm pod ním.v místě kovové spony(je tam i nějaký konektor)viz.foto

volal jsem Dolimu a prý to asi bude podfouklý vstřik a prý tím protíká nafta,kamsiprávě do těch míst pod tím ventilem

Nemáte s tímhle taky někdo zkušenost?

Doli  
Libor
2015-05-29 15:57:41

jerry71: Já bych to jen upřesnil, zápach nejpravděpodobněji pochází od podfouklého vstřikovače, mastné místo na hadici bych viděl na olej, který tudy prosakuje běžně - nebo je možné, že opravdu někde ( na přepadech ) uniká nafta a ta odpadem z prostoru vstřikovačů zkapává na hadici. Vzhledem k tomu, že mě jerry71 ještě říkal, že má od nafty i celý řemen, tak bych to tipoval ještě na netěsné vysokotlaké čerpadlo. Vše dokážeme bez potíží opravit/přetěsnit...

2015-05-29 16:06:07

doli: vysokotlaké čerpadlo to asi nebude.mám motor oddeklovanej a čerpadlo je suchý

a z té silné hadice(je to ta kousíček před servomotorem)v místě vrchní spony prolíná nafta a řekl bych,že vířením vzduchu od řemenu se prosakující nafta rozstřikuje v motorovém prostoru

2015-10-12 17:36:30

Zdravim mel bych dotaz dnes sem zacal citit zapach nafty v kabine nikdy predtim se to nestalo nevi nekdo co to muze způsobovat?

Doli  
Libor
2015-10-12 19:01:39

Podfouklý vstřikovač

2015-10-12 19:21:20

doli: co to prosim znamena?

Doli  
Libor
2015-10-13 06:41:22

juanpablo9977: Že je netěsnost mezi hlavou válce motoru a vstřikovací tryskou - je to běžná závada u motorů CDI.

2015-10-13 08:35:04

doli: jak lze závadu odstranit? Na kolik to cca vyjde?

Doli  
Libor
2015-10-13 18:34:08

juanpablo9977: Podfukující vstřikovače se musí přetěsnit. Cena záleží na tom, jak půjdou vytáhnout a co ještě se při tom poškodí - přepadové potrubí, zásuvky vstřikovačů...

2015-11-30 22:01:04

Zapach v kabine v zime po nastartovani .. Zdravim,

kazdu zimu moja S203 200 CDI ked je vychladnute auto "cca pod 5 st." tak po nastartovani je v kabine zapach - nieco ako dym.

Trva to len 1-2 minuty - kym sa motor nezohreje.

Nepride mi to ako dym z motora - skor ako keby bol nejaky elektricky prihrev v kureni, ktory sa spusta len ked je chladnejsie - a pali sa prach na spirale ....

V lete alebo ked je motor zohriaty to nerobi nikdy.

Rovnako sa spravala aj W211 2002 CDI co sme mali a aj W211 2004 220 CDI.

2015-11-30 22:14:06

jojkoz: toto iste som postrehol aj ja. A vstrekovace mam pretesnene

2015-11-30 22:23:21

Pozeral som aj zahranicne weby - nieje to az tak ojedinele - ale riesenie som nenasiel.

Ide to zpredu cez ventilaciu cize bud je to priamo v nej alebo pri motore - kedze to citit aj za jazdy.

Vstrekovace som na predch. w211 vylucil aj ja - mozno nejaka netesnost vyfuk. potrubia - ale pride mi divne ze ked sa motor trocha ohreje tak to uz nerobi.

2015-11-30 22:51:32

Jsem zvědavý jestli na toto tema už nekdo odpovi.Mám ten samy problém.Cítím výukové plyny v kabine ale jen pokud stojim.Jedina rozumna odpověď jednoho mechanika byla ze je v pytli dratenka na vyfukovem potrubi.Mate S TIMTO někdo zkusenost.Diky

2015-11-30 23:07:59

roman.wu: Presne toto napadlo aj mna.. Ked som mal ine auta tak tam bol problem prave ten pletenec.

2015-11-30 23:13:21

Jo jenze tomu se musi dat cas.Jelikoz kdyz jsem auto zvedl tak tam je takovejch krytu celého podvozku az to neni mozny.A prave proto by se tam ten plyn mohl drzet.Jelikoz kdyz dam vnitrni cirkulaci je po problemu.Takze nezbyde nic jineho nez to odeklovat...😥

2015-12-01 06:45:04

já měl to samé. na křižovatce sem cítil zápach v kabině a při jízdě nic. a byl to opravdu podfouklý vstřikovač.naštěstí jsem to podchytl hned na začátku a všechny až na jeden šly vyndat celkem v pohodě.

Doli  
Libor
2015-12-01 07:00:54

Má to docela jednoduché vysvětlení. Na většině vašich aut s motory CDI jsou namontované naftové přihřívače, které se spouštějí až při méně než 5 stupních celsia. Když tento příhřev startuje - většinou trochu pokuřuje a když auto stojí, dostává se kouř ventilací do kabiny...

2015-12-01 07:25:02

2 Doli

Na ziadnom z tych aut u nas naftove dokurovanie nebolo - boli to uz auta z elektrickym dohrevom motora (ci a ako ten ohrev fungoval to uz neviem) (co viem naftove dokurovanie mali W210 - tam sa to dalo potom aj prerobit na nezavisle kurenie)

Na terajsom S203 - mam WEBASTO - ale len ako nezavisle kurenie - a prave ked to pouzijem na predohriatie - staci ze zohreje motor na 20-30 st. - tak uz po nastartovani ziaden smrad do kabiny nejde.

Vstrekovace ani netesnost na vyfukovom potrubi to u mna asi nebude - Je to citit len a len pri studenom starte v zime - potom pokial je motor aspon trochu zohriety tak vobec.

Mne to jednoducho pride ze to musi byt nieco co sa spusta na zavislosti od teploty motora - nieco na zimu.

Doli  
Libor
2015-12-01 08:31:36

jojkoz: Kdyby jsi měl v profilu (nebo někde) VIN auta, dalo by se podívat co vlastně na autě máš. Takhle je to o ničem....

2015-12-19 11:38:59

Tak problem je vyresen.Kdyz jsem mechanikovi rikal co jsem se dočetl tady na foru jako ze to muze byt,tak se dost potastavil nad vsemi temito fory.Kdyz smrdi v aute vyfuk tak preci nemuze byt závada z něčeho kde nafta ještě neni ani prepalena😊.Jednoduse to byli kroužky na prvnim spoji u vyfukovych svodu + nejaka klema.Pokud vam tam ale smrdi nafta a ne vyfuk,to je neco jineho.Takze muj problem vyresen jen tesnenim...Jen zed musim resit dalsi problem a to je voda u pojistek u ridice.Doufam ze je to tesneni kolem okna...


Odpovědět

1  2