Fórum - Téma


W203 - Vstřiky


Fórum C-Class W203 W203 - Vstřiky

Informace o modelu: Mercedes Benz W203


1  2  3

2014-08-22 21:02:07

Zdravim mam 105 kw 220 CDI rocnik 2000, nie som ziaden automobilovy expert. Chcem vediet ci bude nejaky suvis s tryskami, dymim jak fantomas ci za plneho plynu ci za stoja ale zvlastnostou je ze to robi ako chce raz dymi raz nie mechanik hovoril ze to bude vada trysiek akurat ze spotrebu mam ako vzdy olej sa nestraca vsetko je ako ma byt. Ak mozte poradte mi niekto viem ze dymivost ma vela vplyvov moze to byt cokolvek neviem ci to nieje aj chybou egr ventilu to mi zas povedal jeden mechanik nas znamy pretoze pri odpojeni nedymilo teda mam pocit nevsimol som si aj po skusobnej jazde dalsi tvrdil ze turbo skrz to ze ako sa odpojil egr tak stratilo podtlak tak ja uz neviem co mam robit som uz u 4teho mechanika a nevieme si rady. Dakujem velmi pekne za kazdu pomocnu radu ci odpoved

2015-01-05 11:56:53

Vadný vstřik .. Ahoj,

v servise mi zjistily vadný vstřik a za nový chtějí 10 000,- včetně DPH Prosím, nemáte někdo za lepší cenu? I starší.

Dík

2015-01-05 12:33:44

bufan1: Ahoj můžeš si ho nechat repasovat. Repase obnáší výměnu všech vnitřních mechanických i elektrických částí. Stojí to cca 5000Kč za vstřik. Vždy se ale doporučuje nechat udělat všechny vstřiky + vysokotlaké čerpadlo.

Doli  
Libor
2015-01-05 12:56:26

radekc99: Z jakého důvodu???

2015-01-05 13:05:12

doli: poptával jsem repasi asi u třech servisů a všude mi to doporučovali. Asi chtěli více vydělat Nakonec jsem ale repasi nedělal...samozřejmě je to věcí názoru zdali udělat jeden a pak čekat až odejde další. Někdo to opravdu raději udělá naráz, zvlášť pokud mají vštřiky již hodně nalítáno. Taky pokud se ve vstřicích najdou špony je dobré udělat i to vysokoltaké čerpadlo...

2015-01-05 13:08:04

jebnul bych tam dobrej použitej a když tak bych tam dal rovnou novej než repas za bůra Nechat si dělat tohle všechno kvůli jednomu vstřiku to je taky pěkná haluz

2015-01-05 13:08:52

Jen ho sehnat

2015-01-05 13:29:16

jetý prodávám za dva půl

2015-01-05 13:32:04

Díky, zjišťuju číslo vstřiku

2015-01-05 15:09:57

A611 070 17 87 80 toto je číslo vstřiku. Máte i tento?

2015-01-05 16:50:02

já myslim že jo, zejtra na to mrknu

2015-01-05 17:44:02

bufan1: jeden novej bosch tady mam tohoto cisla cena 5.000,-

Best before 28.02.2013 - pokud ho budes chtit, necham ho pro jistotu otestovat u bosche.

2015-01-05 17:46:16

miky: Díky moc za nabídku, jelikož jdu téměř po žebrotě, musím volit starší

2015-01-05 17:47:38

bufan1: jj v pohode

2015-01-08 10:56:04

Ahoj, tak mám nové detaily. Vstřik by měl být tento:

A613 070 06 87

Na číslo v kroužku max 3

Nemá ho někdo prosím.

2015-01-23 17:39:54

Tak auto mám opravené. Na podruhé jsem jim dodal správný vstřik. Poprvé požádali o špatný typ.

A znovu se mi potvrdilo, že "autoservis = největší nepřítel mého vozu" Zjistil jsem, že mi ulomili levou kapsu v kufru, tam kde je lékárnička. Ach jo.

2015-01-23 17:43:44

Kapsu bych tady taky možná našel . . .

2015-02-01 19:39:42

zdravim zacal se mi pri studenym startu ozivat sicivy pravidelny zvuk jdouci z pod krytu motoru po ohrati nic mam podezreni na tesneni pod strikem ceho se vyarovat pri vymene tesneni??

2015-02-01 19:45:17

Jj to bude kroužek pod vstřikovačem.... nedávno jsem to taky dělal. Důležitý je, jestli ten vstřik vůbec vyndáš... Vyvaruj se jakémukoliv páčení proti hliníkovému víku hlavy. Pokud to nepůjde jsou na to vytahováky. Pokud se ti vstřik podaří vyndat, vyvaruj se také skrábání karbonu, protože ti to všechno napadá do motoru. Na to jsou čistící sady.

2015-02-01 19:53:11

jasny to jsem si nejak myslel zjistim kterej to je koupim ve VSP Plzen tesneni a doufam ze pujde ven


Odpovědět

1  2  3