Fórum - Téma


W203 - Ve 3000 ot. motor vypne


Fórum C-Class W203 W203 - Ve 3000 ot. motor vypne

Informace o modelu: Mercedes Benz W203


1  2

2012-07-01 11:21:21

zdravím všechny, neřešil prosím už někdo můj problém? Mám problém a to že když se mi auto zahřeje na 80 a více tak při 3000 ot. mi vypne motor. Na diagnostice jsem už byl a hlásilo to jedinou chybu: EL. PŘÍDAVNÉ TOPENÍ PŘERUŠENÍ. Nevím, nějak tomu nevěřím že by to mohlo mít spojitost..... jedná se céčko r.v.2003 2.2 CDI Předem moc díky.

2012-07-01 11:24:16

co to bylo za diagnostiku????

2012-07-01 11:32:33

no byl jsem přímo v mercedesu a nechal jsem si to vyjet na papír a píše tam: Daimler AG

2012-07-01 11:41:15

no nedávno to řešil známej u éčka, byl s tim v MB v německu diagnostika neukázala nic :-/

Pak u mě byl na návštěvě, tak jsme to napíchli, jeli projet. Projevovalo se to přesně jak píšeš-po zahřátí a když od toho chtěl člověk nějakej výkon-zdechlo to, po zastavení a opětovném natočení se motor chvíli trochu hádal-diagnostika neukázala nic a všechny hodnoty +- v normě

Dál to neřešil a auto rozebral

2012-07-01 11:45:24

Halluv senzor

Doli  
Libor
2012-07-01 11:48:27

Může to dělat tento snímač, ale chtělo by to zkusit ještě načítat skutečné hodnoty, třeba by to na něco ukázalo

2012-07-01 11:50:28

Díky,ale rozebírat ho určitě nebudu dám to ještě nákému čerpadláři at změří tlaky v čerpadle,mám podezření na vstřik. čerpadlo

Doli  
Libor
2012-07-01 11:56:06

Na CDI toho čerpadlář moc nenaměří, pokud by byl v railu nízký tlak, diagnostika by to spolehlivě odhalila. Když to vypne motor, na palubovce se nic nerozsvítí?

2012-07-01 11:58:13

hmm...to mě nenapadlo...díky

2012-07-01 12:01:37

jo když to chcípne tak to akorát na palubce napíše EPC ale pak v pohodě nastartuju a jedu ale nesmím motor vytáčet na 3000

2012-07-01 12:01:59

On na tom vyměnil všechno, páč má ještě jedno úplně stejný auto, už nebylo co měnit a dál se tim nechtěl zabejvat. 5ešení to samozřejmě není

2012-07-01 12:04:47

Je to vnitřní netěsnost vstřiku - kterého, lze průkazně zjistit baňkami. V paměti závad to uložené nebývá občas se objeví v jevech jako nedostatek paliva. V porovnání vstřiků se většinou objevují kladné hodnoty.

Jak vozidlo startuje - teplé - studené.

Doli  
Libor
2012-07-01 12:05:09

Já bych to viděl na vstřikovač, nebo regulační tlakový ventil paliva, ale je divný že na diagnostice nic

Doli  
Libor
2012-07-01 12:06:13

Viz jak mezitím napsal Blueabyss

2012-07-01 12:12:34

Regulační tlakový ventil to může dělat také diagnostika by tuto závadu ovšem uložila - u regulačního ventilu se dá správnost funkce ověřit pouze měřením. Pokud máš regulační tlakový ventil DR2 (s převlečnou matkou ) nesundávej ho jinak ho víceméně můžeš vyhodit pokud DR 1 stačí v mnoha případech vyměnit O kroužek, ale většina závad má jiný projev.

2012-07-01 12:12:54

auto startuje studené i teplé uplně v pohodě

2012-07-01 12:18:07

Zajimavé tato závada bývá provázena špatnými starty - chce to tedy opravdu zkusit baňky a projet diagnostikou zkušební hodnoty - je možno i za jízdy. V mnoha případech je i diagnostika krátká potom už jen osciloscop - je to sice náročnější ale o to spolehlivější.

Doli  
Libor
2012-07-01 12:18:10

Na tomto autě je myslím ještě DR1, na dva šroubky. S tím miniokroužkem

2012-07-01 12:24:53

je fakt že v zimě jsem už okroužky měnil na čerpadle,chcalo totiž....že by to bylo v jen někde v okroužkách???

2012-07-01 12:27:03

To se pozná změřením tlaku na railu. Chcát to nikde nesmí to je předpoklad č.1


Odpovědět

1  2