Fórum - Téma


W203 - Přední náprava


Fórum C-Class W203 W203 - Přední náprava

Manuály  |  Inzerce  |  Model Mercedes Benz W203  |  Naše vozidla


1 ......... 2  3  4  5  6

2016-10-27 20:41:29

Zdravim pani, zacalo mi nieco vrzgat na predej naprave (ide to od praveho kolesa), hlavne pri prejazde spmalovacov, ale aj inych vacsich nerovnosti. Auto ma cca 175 tis. km.

Spodne ramena uz boli menene (pri 100 tis. km), zvysok je povodny. Nejaky tip, na co sa pozriet?

Ziadnu volu som nenasiel, vsetko vyzera byt pevne. Mozu to robit silenbloky ramien?

2016-10-28 02:32:41

david_pf: Podle posledních informací, co jsem zjistil, tak údajně je nutné zároveň štelovat i zadní nápravu, ta prý způsobuje táhnutí do boku. Ale ne každá geometrie to prý umí. Také říkali, že má být volant s váhou zafixován. To mi nedělali. Teda, navíc nedělali snad ani moc mercedesů. Takže jsem domluven jinde - Bestdrive, kdy mají tu správnou geometrii - trochu problém je, že v tomto středisku hovořili o přesazování volantu. No, zkusím je s tím, že na volant nesáhnou. Chtěl jsem jet i do Mercedesu k H+Ž, ale 3200,- za geometrii mi přijde fakt dost.

Nechápu ale, proč je nutné štelovat zadek, když před výměnou ramen to bylo naprosto v pořádku.

doli: Tak mi řekli, že mám špatně odklon a že to nejde seřídit pokud nebudu mít šrouby pro opravu odklonu kola (přední 4 ks). Bez nich to prý nejde. Hledal jsem a našel toto: http://www.autodily-prach...entbloku-FEBI-320146.html

U starších modelů (W208) je vždy napsáno "šrouby pro opravu odklonu kola", kdežto u modelů W203, W209 je to "MONTAZNI SADA, RIDICI MECHANISMUS" a pod. Tak si nejsem jistý, zda je přesně ono.

Při jízdě mi to trochu táhne doprava když pustím volant. Když jej držím na rovný směr, jede to rovně. Takže už není problém pootočený volant a to, že auto táhne doprava. Tak nevím, jestli to může být tím odklonem/záklonem?? Abych nekoupil šrouby a pak nezjistil, že to nebylo nic platné.

2016-11-16 14:24:26

player: Zvolil bych především takového mechanika,který rozumí i mercedesácké geometrii .Někdy se volant malinko přesazuje .

2016-11-17 18:55:40

player:

hledej pod číslem FEBI 21560

O kolik to máš mimo? Pomocí těchto šroubů pohneš na odklonu o +/- 0.5 stupně

2016-11-17 19:16:55

sakul: No to je ono - FEBI 21560. Ty hodnoty si nepamatuju, protokol nemám, neplatil jsem to, když nemám ty šrouby. No a co s tím jinýho? Prostě po výměně spodních ramen to bylo rozhozený, pak to srovnali, ale táhne to trochu doprava. Na jiný geo mi řekli, že se to musí dělat spolu ze zadkem, což umí jen Best Drive a tam mi řekli, aby to mělo smysl že potřebuju ty šrouby na odklon - když nebudou, tak to prý moc nepomůže.

2016-11-17 21:01:13

player: Nic jiného s tím moc neuděláš. Škoda, že nemáš ten protokol -ten by řekl více. Bez něj těžko posoudit kam to chce.

Šrouby je ta nejmenší investice a uděláš to doma v garáži, nebo klidně i na ulici.

Ze zadkem tak jak je nic neuděláš. (odklony nejsou nastavit)

Kam Ti to táhne?

2016-11-17 22:37:24

sakul: Viz výše - Při jízdě mi to trochu táhne doprava když pustím volant. Když jej držím na rovný směr, jede to rovně.

2017-01-11 00:03:45

Nazdar ludia... v aute nieco rachoce je to nepravidelne hlavne po nerovnosti .. usudili sme ze to bude ulozenie tlmicov aj stym nazvem to klobucik na pruzinu ... po vymene to bucha nadalej a vrzga to ako koc ked stym tocim do zakrut .. ci si to ma sadnut alebo co netusim predtym tu pisali aj o tom motyliku ci co to je za suciastku na vrchu tlmica pod kapotou ze je zle natoceny ... viete mi poradit??? Lebo uz mu zacina aj jebat zacina mat nejaku schyzofremiu to auto tak aspon toto ak mi mozte poradit... s dalsimi hovadinami vas oboznamim v inych vlaknach dakujem.

2017-01-11 18:57:38

Gulove capy nemaju volu? Mne buchal aj vrzgal cap na spodnom (ocelovom) ramene.

2017-01-11 19:19:05

Pravdepodobne sme nasli pricinu.. vsimol som si ze tie motyle alebo co to je za chujovinu je polozena na tej ochrannej gume co je zhora jednoducho po vyrovnani kolies a v klude nema volu .. ked si tak spatne spomeniem tak na starom originalnom este bol na silentbloku navrchu zavit len sa to odlomilo a ostala tam ako keby taka misticka ... na novom tam uz zavit nebol ale ako keby miesto na tu podlozku bolo spravene pretoze tlmice by mali byt asu nasrobovane na ulozeni tlmica ze ??

2017-03-19 20:50:55

player: Zajímalo by mne, jestli jsi odstranil táhnutí doprava, mám stejný problém, geometrie měřeny ve třech servisech, vsechny hodnoty v pořádku, přesto táhne lehce doprava a nedrží přesně přímou stopu, nikde nic neklepe, chtěl bych to odstranit, poradí někdo? Díky

2017-03-24 23:06:19

brunokocur: Zdravim, tiez mi auto taha trochu doprava- skor si myslim ze je to kombinaciou zadneho nahonu (ziadne parazitne momenty ktore by sa snazili vyrovnat kolesa do priameho smeru), dost snaziveho hydraulickeho posilovaca a pomerne gumoveho riadenia- auto si proste ide za sklonom cesty.

V servise tiez vraveli ze vsetky silentbloky OK, ked idem v pravom pruhu taha trosku doprava, ked idem v lavom po dialnici, alebo chvilu v protismere trosku sa taha dolava. Celkovo mam ale stale pocit ze to ide stale trosku doprava. Minuly tyzden som mal 220cdi W204 coupe a nic take som necitil.

2017-03-30 21:41:25

krupitch: Ano, řízení táhne, jak jsi popsal podle sklonu vozovky, ale v pořádku to není, auto musí jet rovně, vzpomněl jsem si, že kdysi u mého Passata byl problém s uložením stabilizátoru, zkusím na STK najet na "hejblátka", kde měří vůle na nápravě

2017-04-02 20:02:19

Lehce tahne do prava .. Zdravim MB kolegy,

prosim zkusene o radu. Auto tahne lehce do prava. Odzkouseno na rovne vozovce, gumy nove, vyvazene a i geometrie udelana. Kdyz dam volant presne do stredu a drzim, tak lehce jede do leva. Mohl by mi nekdo prosim poradit cim by to mohlo byt nebo na co se podivat? Predem dekuji za rady.

2017-04-02 20:06:47

Ahoj, aj mne to robi, vraj by to mala vyriesit kvalitna geometria, ale budem sledovat toto vlakno, ak by niekto vedel konkretne.

Dik

2017-04-03 13:40:42

jedi.xx: Ahoj, nemohu soudit, pac w203 již nemám. Ale měl jsem stejný problem. Lehce táhl do práva. Údajně to dělal zarezly excentr na pravém zadním kole. Byt na geometrii jsem byl několikrát a bylo to v toleranci. Prý táhnutí do stran dělá zadní náprava. Aspoň takto mi to bylo řečeno.

2017-04-03 14:43:07

Ahoj všem, prosím o pomoc. Mám c200K 2005 (v profilu) a po zimě se mi čím dál více projevuje nestabilita v přímém směru. Auto po cestě i na rovném povrchu plave, mění směr podle "větru" třeba při předjíždění kamionu nebo při najetí na nějakou dálniční vlnu a to i v mírné zatáčce, uhne a musím neustále korigovat. Mam před rokem měněny některé podvozkové skupiny vepředu i vzadu: tlumiče i s uložením(sachs), pružiny, čepy, kosti stabíků atd. Vše teď kontrolováno na testu tlumičů a OK, na třepačích na stk taky ok žádné vůle, geometrie taky ok. Už mě napadá jen, že některé silenbloky vzadu jsou pod zatížením volné, čili vůle nezjistitelné na zvedáku ani v klidu na rampě, nebo převodka řízení. Dávám to sem, bo je to 50/50 jestli je závada na předku nebo zadní nápravě. Jo taky to po chvilce rovné jízdy začne táhnout mírně doprava, ne hned. Budu rád za jakoukoli radu, zdá se mi, že problém se zhoršuje, auto se neřídí dobře.

2017-04-03 15:29:35

Pokusil bych se vše řešit na 4 kamerové diagnostické geometrii, která si stanoví přesný střed podélné osy vozidla, poté elevační úhly přední nápravy a hlavně odklony kol (někdy je zapotřebí i zatížení náprav stanovené výrobcem). Vše za předpokladu, že jsou pneumatiky OK.

JaroslavAdamec, 2017-04-03 15:29:35 napsal:

Pokusil bych se vše řešit na 4 kamerové diagnostické geometrii, která si stanoví přesný střed podélné osy vozidla, poté elevační úhly přední nápravy a hlavně odklony kol (někdy je zapotřebí i zatížení náprav stanovené výrobcem). Vše za předpokladu, že jsou pneumatiky OK.

2017-04-04 19:48:10

jaroslavadamec: Byl jsem na 4osé laserové geometrii pod zátěží na stolici, nevím co stanovovali za středy, ale vše bylo v normě. Gumy samo OK, dělalo to i na zimní sadě...

2017-04-05 14:12:05

Asi si nerozumíme, ale 4osá geometrie bude pro nákladní vozy s více nápravami. Já měl na mysli 4 nezávislé kamery, které proměří jak podélnou, příčnou souosost náprav na vozidle v přímém směru jízdy (přirovnání - ležaté H), ale i souběžnost obou náprav, aby bylo vyloučeno, že z H nemáte náhodou V. Odklony a záklony by měly být také v normě dle výrobce (pokud nedostalo kolo ránu). Karoserie se krčit nebude, aby docházelo ke zmíněné závadě.


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6