Fórum - Téma


W203 - Nouzový režim


Fórum C-Class W203 W203 - Nouzový režim

Informace o modelu: Mercedes Benz W203


1  2  3  4  5

Doli  
Libor
2015-01-24 12:43:59

jeník: Načíst diagnostikou a hned bude jasno

2015-01-26 19:16:31

Tak jsem byl dneska na servisu převodovky a rovnou koukli i na tu ztrátu výkonu, předběžně to vypadá na EGR nebo filtr pevných částic což je prej pravděpodobnější, je jedno z prvních který filtr má, a ještě je malá dirka v cooleru, stráta tlaku při větší zátěži taky může hrát roli ne?

2015-01-26 22:46:05

Deravy cooler moze hadzat auto do nudzaku. Tam by som zacal, az potom riesil egr a dpf.

2015-02-18 22:42:56

Núdzový režim .. Bežne jazdím s autom 30-40km trasy potom auto stojí, a zas ta istá trasa dookola.

Dnes som šiel priblýne 100km trasu a všetko fajn, asi po 2 hodinách som šiel s5 tých 100km, a pred cieľom cesty pridávam plyn (kickdown) a motor nič, žiadna akcelerácia, dal som neutrál pridal naplno plyn a motor šiel vytočiť len do 3000 otáčok. Zastavil som na benzinke, keďže automat počas jazdy nenaštartujem. A skúsil som vypnúť motor, vytiahnuť kľúč a zas naštartovať. Hneď som skúsil vytočiť motor a zas viac ako 3000 otáčok nepustí, a auto ide ako hladký diesel.

Potom som šiel do mesta, kde som sa motal možno 15km, po nákupoch a situácia bola stále rovnaká.

Šiel som na diagnostiku, a ukázalo nejaký tlak vzduchu, alebo niečo také, nespomínam si, a technik mi povedal, že je to jednoducho váha vzduchu.

Pre istotu som šiel ešte ku kamošovi na diagnostiku, a ukázalo mu to isté (váha vzduchu).

Potom auto stále možno 7-8 hodín v práci, a pri ceste domov už fungovalo všetko v poriadku, žiadny núdzový režim, žiadne 3000 otáčok, auto ťahalo pekne ako predtým.

Je to teda ta váha vzduchu? Treba ju vymeniť? Odchádza postupne? Alebo je to niečo iné? Resp. nejaká hadička? alebo podobné? Všetky hadičky ku ktorým mám prístup som prezrel, a sú v poriadku.

Alebo neviem, váha vzduchu môže odchádzať takto pomaly? alebo je to nereálne? Alebo prestane fungovať a hotovo? Predsa len je to investícia okolo 90-100€, tak chcem mať istotu...

2015-02-18 23:01:51

Jo takhle se špatná váha vzduchu někdy projevuje, ale 100% Ti to nikdo přes klávesnici nepoví(pravděpodobnost je každopádně docela vysoká).

Doli  
Libor
2015-02-18 23:02:31

system76: No, když to označily dvě nezávislé diagnostiky tak by si tipnul na vadnou váhu vzduchu

2015-02-18 23:23:39

Ďakujem za bleskovú odpoveď. Je pravda, že to potvrdili 2 diagnostiky. Ale ako mi vysvetlíš že potom mi auto cca 40km išlo v poriadku, bez ohľadu na rýchlosť, bez ohľadu na státie.

Zajtra ešte podávam dole všetko plasty a skusim pozrieť či niekde nebudé spadnutý/zlomený kontakt/hadička

2015-02-19 07:47:20

Mam rovnaky problem s 220-tkou, po vymene vahy, sa chyba da vymazat, po nastartovani vaha meria cca250mg/valec, ale presne o 45sekund spadne meranie na nulu a rj ide do nudzoveho rezimu, dolezite je ze zakazdym to je presne 45 sekund.

s niecim podobnym som sa este nestretol, takze hlasi chybu váhy ale vaha meria, najskor je 250mg malo a preto to ide do nudzaku. Je to mozne?

Zavada odhalena, poskodena podtlakova hadicka na ovladanie turba a egr.

2015-03-02 17:20:41

Mam zlý regulátor tlaku turba...Auto ide do otáčok, ale bez výkonu. Mam objednaný nový v MB, ale mam to 100km. Môžem ísť takto s autom takú cestu? Nepoškodím niečo viac?

2015-03-05 13:45:09

mozes kludne, nic sa neposkodi, ak neide riadenie tak turbina ma zatvorene lopatky a nema otacky na natlacenie vzduchu.

2015-11-26 23:33:58

Ahoj všem.. mám Mercedes-Benz C W203, 200 CDI, obsah 2.2ccm 90 KW r.v. 2004 Začlo mi dělat problém před nedávnem hlášení o chybě ,,Coolant visit workshop'' a žlutě svítící kontrolka motoru... jak se to projevuje: auto jede zřejmě v pohotovstním režimu, kdy netáhne nad 3000 otáček z 0-60 to ještě tak jde ale pak se to táhne.... o vadném termostatu sem věděl už před tím.. ten jsem obědnal a vyměním.. ale co teď? známý automechanik říkal že na diagnostice mu to hlásilo o vadné váze vzduchu... kdybych ji vyměnil je třeba kupovat celý ten válec nebo jenom to čidlo? Vím kde sehnat Bosch za necelých 3500 Kč ale než do toho budu vrážet peníze.. pomůže mi nekdo?

Výpis z diagnostiky, kterou jsem si ofotil, ještě před tou poslední.

0100 - systém plnění vzduchu, vzdušná hmotnost je příliš malá. Trvalé

2526 - Pravé polohovadlo zvyšování tlaku. Trvalé

2514 - Prvek topení linky ventilace, zkratované spojení k uzemnění. Trvalé

2527 - Levé polohovadlo EGR, zkratované spojení k uzemnění. Trvalé

2530 - Pčívodní port vypnutí motoru, zkratované spojení k uzemnění. Trvalé

1636 - Motor/sací větrák klimatizační jednotky, uvedení do cinnosti: zkrat obvodu na kostru. Trvalé

když tak kontaktujte mě přímo do zpráv.. díky :) přeju pěkný den

2015-11-27 13:12:47

kasnma: Ta hláška na displeji znamená problém s ventilátorem u chladiče, jednou mi naskočila když jsem čistil chladič a trochu jsem to přehnal s wapkou, ale kvůli tomu motor do nouzového režimu nepadne. Váha vzduchu stojí myslím kolem 1700,- Kč. Spíš mě zaráží to množství dalších chyb. Viděl bych to asi na jiný problém někde v elektrice - nedokonalé ukostření.... ? Zkušenější tady na fóru snad poradí líp.

2015-12-05 19:20:24

blueabyss: Ahoj , můžeš mě prosím poslat kontakt na mechanika v Tišnově , mám tam cestu a chtěl bych se stavit , mám problém s otáčkama tak jestli by mě nepomohl dík

Doli  
Libor
2015-12-05 19:42:09

milosgl: Stačí kliknout na profil toho mechanika

http://www.mercedesclub.c...member_detail.php?id=5332 nebo sem http://www.mercedesclub.c...autoservis-doli-tisnov-67 nebo sem http://autoservis-doli.cz/

2015-12-05 19:52:16

dík za kontakt Miloš

2015-12-06 05:55:47

doli: to je nějaký servis tam nebo garáž mistři?

2016-04-17 16:34:34

Motor jde pomalu do otáček 320 benzín .. Zdravím, cca do 3000 otáček jde motor strašně pomalu za plynem. Trvá to několik vteřin než se auto rozjede, poté už jede relativně normálně. Vypadá to že by to asi mohla být váha vzduchu? Také se rozsvítila kontrolka motoru.

Měl jste někdo náhodou taky podobný problém?

Díky za info :)

Skyair  
Pavel
2016-04-17 17:24:44

kuba87: Když svítí kontrolka motoru je nejrychlejší indikace závady pomocí MB diagnostiky. Může to být i váhou vzduchu.

Případné měření váhy vzduchu Bosch tady:

http://www.mercedesclub.c...anual_download.php?id=482

nebo Pierburg:

http://www.mercedesclub.c...anual_download.php?id=484

2016-04-19 21:02:57

Ahoj lidi,

potřeboval bych poradit, pomoc či vysvětlit. Koupil jsem si starý mercedes C220 (W203) 105kw 2001 a závad jsem odstranil už spoustu na něm, ale při řešení poslední (vadná váha vzduchu) se projevila další. Auto začalo padat do nouzového režimu a volnoběh není plynulí (houpe). Diagnostika píše něco ve smyslu "malý tlak v palivový liště". Tlak paliva v omezovači je kolem 700Pa. Šel jsem tedy na to od vstřiků až po nádrž (jen pro upřesnění výměna všech filtrů cca měsíc zpět). Poutahoval jsem všechny piny od vstřiků čidel atd.. nic nepomohlo. Tak jsem zkusil odpojit hadičku od filtru a otočil klíčkem čekal jsem ,že vystříkne nafta a ono nic. Tak jsem šel na nádrž dostal jsem na ty dvě víka to jedno má konektor. Chci se zeptat jestli to je palivový čerpadlo a nebo popřípadě čím by to mohlo být?? Děkuju všem za rady. Hambáč

kuba87: Čau tohle jsem řešil taky u svýho, ale já mám naftu. Bylo to váhou vzduchu.

2016-07-10 18:49:28

Auto nejde do otáček .. Zdar chlapy potřebuji radu zničeho nic mi nejde do otáček max 3000 jedná se o mercedes 220 cdi 2001 děkuji za každou radu


Odpovědět

1  2  3  4  5