Fórum - Téma


W203 - Nestartuje


Fórum C-Class W203 W203 - Nestartuje

Manuály  |  Inzerce  |  Model Mercedes Benz W203  |  Naše vozidla


1 ......... 8  9  10  11  12 ......... 13

2016-10-14 00:06:25

tak jsem dnes vyměnil komplet všechny hadičky co jsem viděl :D (rovnou i olej,rameno řízení co mlátilo bylo ještě orig. , a připojil jsem balonek na odvzdušnovaní,ten využiji určitě dost :D) a auto bez problému naskočilo a už neteče žádná nafta pod autem :) uvidím zítra jestli nespadne nafta a nastartuji

hm, tak mi dál chičje z medáku nafta:( známej mi na to bude muset mrknout od kud se to valí protože výmena hadiček nepomohla. Dokonce se mi stává že se motor jakoby dusí,jakoby měl málo nafty asi to přisává vzduch.

Doli  
Libor
2016-10-17 08:04:16

askim: Často teče vysokotlaké palivové čerpadlo - umíme opravit.

2016-10-17 10:57:29

diky za dobrej typ :) :) ale predek motoru mam absolutne suchy:)je to spise v zadni casti motoru uplne mokry..je mi jasny ze na foru to nelze vyresit jen tak sem zkusil jestli je cast ktera casto pousti pro usnadneni hledani:)

takže, postupně měním O kroužky na hadičkách,pokážde když někde vyměním,začne chcát někde jinde! tak to přetěsním, a do hodiny se to rozechčijě zas JINDE! takže to musí být někde zacpaný... kde je to nejčastěji ucpaný? :) co kdybych vyřadil ten předehřev nafty? :D

tak byl ucpaný přepad :)

2016-10-25 17:47:41

cvate chalani, stala sa mi taka vec ze po tom ako som zistoval ktora poistka je zla lebo som nemal schemu poistiek a nesvietilo mi interierove osvetlenie. Tak po otoceni kluca do druhej polohy sa roztoci ventilator chladica na plno a auto nemozem nastartovat. Skusal som uz odpojit bateriu ale nepomaha. Surne Vas prosim o kazdu radu co Vas napadne.

2016-10-25 18:08:49

djejsy: mel sem to same a bylo to rele v motorovem prostoru cerny obdelnikovy jsou tam 3 stejny

2016-10-26 19:37:19

zas si dovolím otravovat... Tak po profouknutí upcaného přepadu, nafta začla po 2. dnech opět padat! s rozdílem že už konečně neteče ven (vše je suché):/ nafta v přívodních hadicích přitom po přetěsnění drží! Je možné že padá přepadem a to zpusobuje 15sek. starty? Kde je možné že v tomto případě saje vduch? Neprofouknul jsem nějaký ventil mezi přepadem a nádrží? Nebo jakými zpusoby to mohu zjistit? :) Je fakt že jediné co jsem nevyměnil jsou přepadové hadičky ty "Téčka" nad vstřiky...

Tak jsem na vstriky nasadil hadičky s nádobkou a točil klíčkem...4. vstřik pousti hafo nafty :(

2016-11-13 18:36:25

Zdarec,ja tiež prispejem keďže moj C200 CDI zničoho nič neštartuje.Prídem z práce odstavil som,nadruhý deň ráno idem naštartovať a len točí točí a nechytá.Zohnal som diagnostiku a jedinu chybu čo vypisuje je chyba na výhreve vody.Taktiež sme zistili že nedáva naftu z filtra na rampu ani na vstreky.Nenatiahne naftu z nadrže.Počúval som čerpadlo v nádrži no nevydalo žiadny zvuk,takže podozrievam čerpadlo.Vedel by niekto pomocť?

Doli  
Libor
2016-11-13 18:38:53

jurdaj: Někde na sací větvi ti to přisává vzduch.

2016-11-27 15:35:55

Takže po usilovnom hladaní chyby som prišiel na to že gumičky-okrúžky na palivových hadiciach boli absolutne v žalostnom stave stvrdnuté.Pri ručnom napumpovaní nafty cez ne doslova tiekla nafta.Po ich výmene auto naštartovalo.

2016-11-29 20:14:50

cest

tak sorrac ze otravujem, ale zase zacala zima a problem co som si myslel ze je vyrieseny je naspat.

Ked je teplota pod bodom mrazu tak motor nevie naskocit:

po vlozeni kluca a otoceni sa zopne iba ventilator chladica , ten sa roztoci na plny vykon a dost

nic sa nestane, ked sa mi podari nastartovat , tak vsetko je v pohode. auto vychladne a aj motor pridem k nemu a hned naskoci , to v priebehu dna.

Rano zase ten isty problem , ak mrzne , zhavice idu, to len pre istotu.

Vie niekto pomoc, alebo to dokazal vyriesit ? (prehodil som relatka zo zadu do predu a nepomohlo )

Alebo okolo BA - DS niekto co dokaze diagnostikovat danny proble pomocou diaagnostiky?

dik za nejaku rozumnu radu

cest kde je nejake teplotne cidlo na motore, vraj tam moze byt chyba, i ked nejak nechapem ,ze ked je teplota nad 4 stupne vsetko funguje a ked zacne mrznut ide iba sahara a nezopne motor.

2016-12-16 15:21:32

Ahoj, prosím od jakoukoliv radu, už nevím kudy kam. Auto mi přestalo startovat. Točí, ale nenaskočí. Diagnostika napsala že na railu není dost tlaku. Šel jsem od čerpadla, odpojil jsem hadičku od nafty co vede na rail a začal točit, ale z hadičky neprskla ani kapka nafty. Vymontoval jsem čerpadlo na proměření a to je dobré. Nafty je tam taky dost. poradíte mi někdo kde může být problém? Na co se zaměřit jako první? Děkuji

Doli  
Libor
2016-12-16 15:45:02

billdus: Jako první se zaměř na těsnost sací větve palivové soustavy.

2016-12-17 16:19:11

doli: děkuji, těsnost je dobrá, přes pupičku jsem natahl naftu a nafta je až po čerpadlo. To mě ale naftu nepustí dál. Do sání jsem stříkl plyn, chytlo hned. Je možné, že to čerpadlo nesepne nějaké relé?

Doli  
Libor
2016-12-17 16:27:33

billdus: Regulační tlakový ventil paliva nebo možná vnitřně netěsný vstřikovač.

2016-12-17 16:30:26

doli: Máte skladem? Ještě se zeptám uplně blbě. Pokud by byl špatný regulátor, tak to čerpadlo naftu nepustí?

doli: Ten je až na railu, ne? Takže po ventil by nafta měla jít, pokud je špatný ventil, není tomu tak?

Doli  
Libor
2016-12-17 16:37:45

billdus: Ano, nepustí. Skladem máme určitě. Zkus měřit tlak na diagnostice při startování. Na kolik to vyleze? Když přestane točit motor - spadne to rychle na nulu?

2016-12-17 16:38:31

doli: ten ventil je až na railu, tak pokud by byl špatný, tak nafta by se měla dostat aspoň k němu není tak? A diagnostika by to asi taky napsala, ne?

doli: točí to na nějakých 3000 a má tam být nějakých 17 tis

Doli  
Libor
2016-12-17 16:45:47

billdus: Myslel jsem jaký je tam tlak ne otáčky. Smaž chyby a zkus to.

2016-12-17 16:50:01

doli: mluvím o tlaku, ne otáčkách. při točení to naskočí jen na 3 MPa? Nevím ta jednotka jak je, ale jsou to 3 a prý tam má být 17. Chyby jsem nechával smazat... nic

Doli  
Libor
2016-12-17 17:26:32

billdus: Smazáním chyb se to nespraví, myslel jsem jen kvůli načtení toho tlaku. S tímhle tlakem to chytit nemůže, mělo by to blafnout tak kolem 130 barů a víc. Pokud nemáš po ruce někoho kdo tomu rozumí, zkusil bych prohodit ten regulační ventil a možná čidlo tlaku.


Odpovědět

1 ......... 8  9  10  11  12 ......... 13