Fórum - Téma


W203 - Kontrolky a signalizace závad


Fórum C-Class W203 W203 - Kontrolky a signalizace závad

Informace o modelu: Mercedes Benz W203


1  2  3  4  5

2013-12-27 12:44:20

Abych měl ještě co na práci Pokud je těch věcí víc tak nevím jestli to stihneme za jeden den (hlavně pokud bude potřeba nějaký ND) je u nás možnost zapůjčení náhradního vozidla.

2013-12-27 13:02:01

Neboj... žárovky bys měl na minutu práce... Hodně mě zajímá zda-li po správné geometrii a případné výměně brzdového spínače vše uklidní... a já budu moci jet do zatáčky víc jak 60km/h. Budu se moci koukat na opravdu? Know how si do hrobu nevezmu, jsem IT ..

2013-12-27 13:13:10

věrouš: Nahlédnout můžeš, ale mám na dílně pět zdviží na každé auto u každé mechanik do toho se tam motám ještě já a tak nějak si nedokáži představit kdyby tam bylo ještě 5 radících zákazníků.

2013-12-27 13:15:15

Ale kdepak, jsem technickej typ a rád se koukám... to neznamená, že jsem pan radil. Na místě se pak můžem domluvit, všeho s mírou.

2013-12-27 13:24:01

věrouš: No někteří zákazníci mají tendenci i pomáhat - nedávno jsem jednomu přehrával software v řídící jednotce - musel jsem odběhnout a on si všiml, že mám zapnuté zapalování - svítily kontrolky tak mi ho vypnul, aby se mu nevybijela baterka

Nemám tu přítomnost lidí u opravy moc rád - seznámím je s problémem, ale potřebuji se soustředit při vyhledání závady na problém - místo toho poslouchám jak si před panelákem na svém žiguliku udělal vždy všechno sám - za 30minut mám hlavu jak pátrací balón. Přitom se potřebuji věnovat určitému problému.

2013-12-27 13:31:23

Jde mi o to, že v PH nikoho neznám a procházky městem nejsou moje oblíbené. Nejlépe kde by si bylo kde sednout, nebo lehnout a spát...

2013-12-27 13:33:07

Sednout je kde - Wifi u nás pro naše zákazníky zdarma - tzn jsi IT můžeš pracovat

2013-12-28 10:23:17

Ahoj všichni. Skočila mi na display hláška kontrola brzd.Desky se chystám vyměnit.Projistotu jsem nakoupil i čidla optřebení,protože u mého BMW došlo k jejich poníčeni zdůvodu né včasné výměny desek.Po výměně desek a čidel u BMW závada zmizela sama.

Otázka: bude tomu tak i u Mercedesu,nebo budu muset na diagnostiku pro reset?

Odpověď typu asi joooo ,nepotřebuji.

Určitě se stím někdo setkal a poradí.

Děkuji.

2013-12-28 10:24:57

Po výměně hlášení zmizí .

2013-12-28 10:25:32

blueabyss: díky

2013-12-29 15:33:31

Tak jsem dnes vyměnil brzdovej spínač, abych měl jistotu, že mi bude auto ukazovat, že brzdím... Rozdělal jsem totiž starý spínač a ten byl nespolehlivý co se týče seplého kontaktu v klidové poloze pedálu.

Dneska jsem se na na auto koukal zespodu a je tam špatná levá spojovací tyčka řízení, zřejmě ohnutá (proto ta špatná geometrie) a jsou špatné gumy na stabilizátoru. Přijde mi to tak, že někdo trefil tyčkou dlažební kostku, ohnul tyčku řízení ve směru k řidiči a naásledně na NONAME geomterii nechali levé kolo jak bylo, proto při jízdě rovně je volant mírně vlevo a srovnali jen pravé kolo. Ptám se proto Blue - seženeš tu tyčku rovnou, nebo raději až po prohlídce? Když PO, tak stihnou ti to dodat ten den ?

2014-01-01 09:06:11

Zdravím v Novém roce....

Takže velká změna, v noci jsem si sehnal schéma pojistek a dneska ráno to celé prošel.

Závada ABS+ESP+BAS spočívala v tom, že někdo chytrý vyměnil pojistku ze slotu č.60 do č.61 a po následném přehození dnes ráno je vše jak má být. Méďa nehlásí žádnou závadu na display a i po vypnutí a vytažení klíčku už nepíše žádné FALTs

Zbývá ale stejně diagnostikovat aut.převodovku, která evidentně padá do nouzového režimu a to zejména ihned po prvním nastartování - > je třeba zastavit, vytáhnout klíček a opět nastartovat.Poté je ok do chvíle, kdy delší bodu jedu z kopce na N, pokud nechám po celou dobu D,tak zpravidla zůstane funkční.

Dále bude třeba vyměnit levou spojovací tyčku řízení a tím pádem následně i geometrii.

Dále šíbr jde dobře nahoru, ale už ne dolů, musím ho "ojebat" posunem dopředu dozadu

Dále nefunguje dojez okna hore u řidiče, nastavení comfortního dojezdu jsem dělal jako v Audi a VW,ale nejde... asi spínač ?

2014-01-01 09:14:36

věrouš: Tedy v novem roce stejne jako ve starem. Pokud za jizdy vyrazujes do N, tak bych byl pro aby Ti ta prevodovka ke vsem problem co si zpusobujes jeste nafackovala.

Promin ten ton, ale kdyz nekdo jezdi s autem s kterym neumi zachazet...jt stejne jako se vsim jinym. Neznalost neomlouva a zeptat se ma kazdy kde. Moznosti je dnes mnoho.

Takze se seznam s vozem, jak se k nemu mas chovat a treba se k Tobe bude chovat lepe

2014-01-01 10:29:48

ideální by bylo při tý jízdě na neutrál ještě zdechnout motor Dneska už snad na neutrál nejezdí nikdo ani s manuálem, ale u automatu, to je teda mazec

2014-01-01 10:40:05

Slonice :Když už si mi tak hezky poradil, tak bys mohl i sdělit správný postup, abych to dělal správně.

Na mém druhém vozidle to nedělám, ale u C ta převodoka hodně brzdí... Třeba na křižovatce při stání tahá víc než u Audi a hlavně se klepe celé auto... Takže jak ?

Skyair  
Pavel
2014-01-01 10:47:01

věrouš: Snadná pomoc. Tady je vše co potřebuješ vědět.

http://www.kaps.cz/radeji...nez-oprava-aktuality-1249

2014-01-01 10:49:18

Skyair : díky, jdu číst

Doli  
Libor
2014-01-01 10:54:23

věrouš: Postup je takový, že pokud je auto v pohybu, nepohybuje se zásadně řadící pákou ( s výjimkou řazení tiptronikem ), jakékoliv řazení a vyřazování za jízdy je u automatu zvěrstvo.

Skyair  
Pavel
2014-01-01 11:03:32

věrouš: Není zač. Ještě k tvému dotazu tahání - škubání - klepání. V první řadě stav oleje. Měří se při ohřáté AT převodovce se zařazeným P.

http://www.kaps.cz/sluzby...revodovek/servisni-pokyny

Stav oleje musí být na měrce mezi vyznačenými ryskami. Ani víc ani míň. Při správném chodu AT musí auto se zařazeným stupněm a správně nastavenými otáčkami motoru lehce a plynule zabírat - při uvolněné brzdě zvolna na rovině pojíždět. Jakékoli jiné projevy svědčí o problému. Od jmenovaného množství oleje, jeho opotřebení, stejně jako o opotřebení lamel a pod. Nedoporučuji kutilské zásahy, ale vždy se obrátit na odborný servis. Přeji ti, aby už ve tvé AT nebyl problém většího rozsahu.

2014-01-01 14:00:18

Tak nejdřív si udělám tu měrku a fofrem změřím kolik je oleje. Pokud dobře chápu, tak se měří při "P" při 25°C zapnutý motor a to samé při 80°C, deal ?

Kutilské zásahy s mojí strany určitě ne, rád bych s autem jezdil dlouho, potom co se mi dneska ráno podařilo zbavit všech FAULT...


Odpovědět

1  2  3  4  5