Fórum - Téma


W203 - Dotazy


Fórum C-Class W203 W203 - Dotazy

Informace o modelu: Mercedes Benz W203


1 ......... 15  16  17  18  19 ......... 27

2016-01-01 19:45:39

Chlapi mam takovy problem s C180 kompressor. Pri ohratem motoru (80 C) na neutral vytocim motor treba na 3000 ot a pustim uplne plyn. Otacky normalne klesaji az na 1200, tam se to chvily zasekne a pak to pomalu klesa na cca 800. Nekdy to klesne jeste trosku niz az skoro do kritickych otacek. Proste je citit, ze to neni ono, ale zase si to prida k tem cca 800. Nic mi na aute nesviti, auto tahne normalne, spotreba je taky normal. Cim by to mohlo byt? Objednam se k Michalovi v Plzni, ale nvim jestli to stihnu. Ceka me cesta Plzen-Ingolstadt-Stuttgart-Plzen. A ted mam trochu obavy. Nevite cim to muze byt?

2016-01-01 19:58:23

kapi: Delalo mi to to same ale u studeneho motoru. U ohrateho to bylo Ok. Oprava stala par korun. Bylo to cidlo teploty chlad.kapaliny.

Ale bylo to u meho obyc. C 180. Nevim jestli to bude to stejne i u kompressoru.

Tak zpět ke kotoučům ze str. 15/16.

Predni kotouce jsem sundal, ocistil rez na nabojich, zkontroloval cepy brzdice. Vse ok.

Zadni kotouce jsem měl dole. Tl. 8,6mm.

Jsou hladke bez rzy.

Velke opotrebeni jsem našel na předním pravém spodním ramenu.

Tak jedině, že by kopání mělo na svědomi prave tohle rameno.

Jinak už nevim.

2016-01-02 16:44:19

david_pf: já bych ty kotouče nechal pohladit soustruhem jinak nevim co je to opotřebeni spodniho ramene ale jestli je tam vůle tak se to klepat může no

2016-01-02 17:12:26

popelnice: Priteli, moc slovickaris :-D ano je tam vule. Je to vyklepany jak koberec na pavlaci :-D

Ty jo, fungl novy kotouce brat na soustruh nebudu. To me prijde jako zhovadilost. Maji najeto cca 2100km a uz je stacet? To se mi nezda jako dobry napad. Prvne vymenim rameno a pak se uvidi, jestli se to zlepsi.

2016-01-02 17:26:52

david_pf: tak tu vůli zlikviduj a uvidíš takže kouoče sou rovný tak zkus to uložení

jako jinak ty budeš asi letec když máš spotřebu 0,4mm kotouče na 2100km

2016-01-02 17:47:27

popelnice: Tak určitě Denně 100km za prací

Jinak přední kotouče jsou nový mají najeto 2100Km a zadní jsou cajk, dnes jsem je kontrloloval a mají tl. 8,6mm.

Řekl bych, že je někdo v nedávnu, či dávnu měnil

2016-01-02 17:50:51

jo takhle já myslel že zadní máš nový s nájezdem 2100km

2016-01-02 17:53:20

popelnice: Ne, ne, přední jsou fungláče Bosh. Zadní jsem pro sicher koupil taky, ale po změření a kontrole jsme uvážily, že jsou v pořádku a k montáži nových zadních nedošlo

2016-01-02 17:55:19

david_pf: no tak v tom případě bych tam ty zadní dal když je máš nový ....

2016-01-02 17:58:41

popelnice: To jsem chtěl, aby celý brzdy byly fungl nový, ale podlehl jsem tlaku švagra a tchána, že je to zbytečná investice, když jsou tyto původní v pořádku.

2016-01-02 18:00:40

david_pf: no tak ,,zbytečný ,, by to bylo kdybys ty kotouče měl kupovat ale tak když už je máš tak bych je tam zkusil dát

2016-01-02 18:03:09

popelnice: Pravda, ale domluvil jsem se s dodavatelem na vrácení nepoužitého zboží a výměně za přední rameno.

2016-01-02 18:05:39

david_pf: bych dodavateli do krabice od kotoučů vrazil ty jetý

2016-01-02 18:09:30

popelnice: V rámci zachování dobrých přátelských vztahů si to nemůžu dovolit a ani by mě to nenapadlo. Ale ty asi budeš pěknej vykuk :D Ale pravda je taková, že jako Aprílový vtip by to jistě sklidilo úspěch

OSTŘIKOVAČE

Čau kluci Já ty problémy a dotazy asi vyhledávám.

Prosím Vás, nesetkal se někdo s tímto problémem?

Do auta jsem nalil zimní směs do -20°C a teď do - 30°C

V tomto počasí, když chci omýt okno tak na 1. zmáčnutí mi z ostřikovačů jen vystřikne malá dávka "vody" a motorek vypne.

Na 2. to udělá to samé a až na 3. zmáčknutí jde z ostřikovače požadovaná dávka kapaliny.

Tento problém se opakuje stále dokola s intervalem cca 1mim. (resp. po minute nečinosti se problém opakuje)

Nevíte někdo v čem je zakopaný pes?

Letní směs jsem vystřikal do prázdna před plněním nové zimní směsy.

Díky moc všem.

2016-01-05 18:08:41

mackej to 3krát

2016-01-05 18:19:29

david_pf: mohl by to byt spatny zpetny ventilek, spadne hladina v trubickach a potom to dlouho trva nez motorek natlaci kapalinu az k tryskam.

2016-01-05 18:26:35

popelnice: To me nenapadlo.

kapi: Smysl by to davalo

Ale zajimavy je, ze na to 1.zmacknuti ten motorek jede tak max. 1 sec. a vypne.

Kazdopadne, kde se da ten zpetny ventilek najit, nevis zda jde rozebrat?

Ze bych jej zkusil vycistit.

To bude asi klasicka pruzinka s kulickou, ne?

2016-01-05 18:40:33

david_pf: Hmmm, to ze se uplne motorek vypne je divny, to mi tam nesedi. Ten ventilek muze byt kdekoliv na trase hadicek. Na predchozim aute byl v rozbocce k tryskam pod kapotou. Byla tam pruzinka a gumovy krouzek a ten krouzek byl rozezrany od kapaliny. Taky mi to zacalo blbnout kdyz jsem nalil zimni lihovou kapalinu. Nevim presne jak to ma mercedes, ale neco tam byt musi, jinak by ta kapalina porad stekala do nadobky. Zadni ostrikovac se ti nevypina motorek? MOtorek by mel byt jen jeden a podle toho na jakou stranu se toci tak tam to strika ( podredu/dozadu)

2016-01-05 18:40:57

david_pf:Asi tak,auto už něco pamatuje a bude tam zřejmě dost nečistoty.Zřejmě jsi tomu "pomohl",že jsi to vyprázdnil a zbyl tam pouze bordel.Stalo se mi to kdysi u jiného vozu,dokonce jsem vyrazil pojistku.Po vyčištění bylo vše O.K.

Prosím ber to pouze jako mou zkušenost, u Tebe to může být něco jiného,ale snad anoStejně Ti nezbude nic jiného,než to rozdělat

kapi: v principu je to všude stejné,pokud to není na nožní měch,tak jako to měl kdysi Opel Kadett "B"

Vyčistit a pak uvidí

2016-01-05 18:48:16

Zadni sterac nemam. Mam klasicky sedan, tak to nastesti resit nemusim.

Zkusim zvednout haubnu a mrknout jestli tam neco nenajdu.

Takže jsem zde s novými poznatky.

Nedávno jsem psal o kopání do brzd.pedálu a volantu při brzdění. Závada odstraněna vyměněním předního spodního ramene.

A ostřikovače: zakoupil jsem zpětný ventil za 28Kč a zapojil jej do soustavy. Ten původní se mi nepodařilo najít (ani nevím zda jej auto má a kde) a hle je po problému. Vše funguje jak má.


Odpovědět

1 ......... 15  16  17  18  19 ......... 27