Fórum - Téma


W203 - Dotazy


Fórum C-Class W203 W203 - Dotazy

Informace o modelu: Mercedes Benz W203


1 ......... 14  15  16  17  18 ......... 28

2015-12-26 18:02:55

david_pf: na nový kotouče by se nemělo 300-500km z prudka brzdit ale bývá to všude napsaný https://www.google.cz/?gf...C3%BDch+kotou%C4%8D%C5%AF

2015-12-26 19:57:39

baby: Tak jsem si to procetl. 1.fazi jsem udelal urcite dobre, ale tady ty cykly 100-30km/h jsem jiste neudelal v rychlem sledu zasebou. Hold provoz na R43 to nedovoluje

2015-12-26 20:06:58

asi tak 95% lidí brzdy určitě nezajíždí, tak že buď v klidu

2015-12-26 20:10:41

Hele, stejne to dopadne tak, ze to o vikendu sundam, zkotroluju tu rez a necistoty a dam to tam znova. Mozna se mi podari premluvit svagra na ten zadek, aby jsme tam nahodily a pak se uvidi. Jen me to uplne

2015-12-26 20:47:47

Brzdy maj brzdit ne se zajíždět zajíždí se fichtl prostě prvních 10km v klidu pak klasika ne

2015-12-26 21:01:04

popelnice: tak ci tak, kratke zajeti chapu aby si vse sedlo jak ma. Jen me proste zarazi, ze zprvu to nedelalo. A ted tohle. Je to to same jako na starych kotoucich.

Hele tady to asi nevyresime, to chce sundat a zkontrolovat.

Osobne moc neverim tomu, ze by zadek kopal i do volantu.

2015-12-26 21:47:53

No zadek asi do volantu mlátit moc nebude .. Brzdy a pak zkontrolovat vůle na nápravě

2015-12-26 21:56:24

popelnice: Presne to udelam. Zajedu s tim na STK at mi s tim zatrepou. A uvidime. Potrebne vymenim.

2015-12-26 22:07:52

Zkontroluj jestli ti v pořádku chodí brzdič, ty dva "čepy" se musí dát vytáhnout.

Měl jsem jeden zaseknutý a kopalo to do volantu při určité rychlosti pak je ještě možná geometrie a vůle na hřebeni řízení s tím jsem taky měl problém.

2015-12-26 23:53:37

web.pavlik: Diky za tip. Zkusim to zkontrolovat. Ma geometrii jsem byl v lete, nebyla zcela dokonala, ale v toleranci.

Co se tyce tech cepu: rad je zkontroluji.

Pamatuju se, ze stare kotouce byly sjete v rezu do konusu, tak je mozny, ze jeden cep zustal viset.

Kazdopadne to cele rozdelam a prekontroluju. Jeste jednou diky moc.

2016-01-01 14:40:40

Zdravim...nema niekto naaahodou schemu podtlakov motora C200 kompressor, WDB2030451A237333 motor M111.955?

Velmi by ste mi pomohli..Dakujem Miro

Skyair  
Pavel
2016-01-01 15:17:32

spiro: Jak jsem se dočetl na jiném webu, máš tam vypadlou nějakou hadičku. Dá se to vyfotit a dát sem? Nějaké schema podtlaků jsem našel, ale nevím o jakou část se jedná.

2016-01-01 15:30:35

skyair: ahoj..ta hadicka ide zo spodu trubice kde je vaha vzduchu.....a syči cez nu vzduch...nemozem najst odkial vypadla....vypisuje chybu P2024...auto nema tah a svieti kontrolka motora..dakujem za pomoc

Skyair  
Pavel
2016-01-01 15:58:46

spiro: Chyba P2024 - Manifold Pressure Sensor (snímač tlaku). Na obrázku v červeném kroužku. Ale tam k tomu hadička nevede. Zkus se podívat, kam všude tím směrem ta volná hadička dosáhne. Asi to bude chtít sundat ten kryt nad přívěrovou klapkou. Stejně doporučuji to tam profotit (velikost hadičky a když nevíme kam, tak odkud vede). Je průhledná nebo černá?

2016-01-01 16:46:51

skyair: je biela a z vrchu ju nevidiet....zajtra to nafotim....tie hadicky co si mi poslal na fotke mam v poriadku...a ide zo spodu tej ciernej trubice kde je vaha vzduchu

2016-01-01 17:22:38

Kluci, prosím Vás, nevíte jakou min.tloušťku mají mít zadní kotouče?

Díky všem.

2016-01-01 17:25:29

david_pf: 7,2 mm

2016-01-01 17:43:24

popelnice: Dekuji Ti

2016-01-01 19:45:39

Chlapi mam takovy problem s C180 kompressor. Pri ohratem motoru (80 C) na neutral vytocim motor treba na 3000 ot a pustim uplne plyn. Otacky normalne klesaji az na 1200, tam se to chvily zasekne a pak to pomalu klesa na cca 800. Nekdy to klesne jeste trosku niz az skoro do kritickych otacek. Proste je citit, ze to neni ono, ale zase si to prida k tem cca 800. Nic mi na aute nesviti, auto tahne normalne, spotreba je taky normal. Cim by to mohlo byt? Objednam se k Michalovi v Plzni, ale nvim jestli to stihnu. Ceka me cesta Plzen-Ingolstadt-Stuttgart-Plzen. A ted mam trochu obavy. Nevite cim to muze byt?

2016-01-01 19:58:23

kapi: Delalo mi to to same ale u studeneho motoru. U ohrateho to bylo Ok. Oprava stala par korun. Bylo to cidlo teploty chlad.kapaliny.

Ale bylo to u meho obyc. C 180. Nevim jestli to bude to stejne i u kompressoru.

Tak zpět ke kotoučům ze str. 15/16.

Predni kotouce jsem sundal, ocistil rez na nabojich, zkontroloval cepy brzdice. Vse ok.

Zadni kotouce jsem měl dole. Tl. 8,6mm.

Jsou hladke bez rzy.

Velke opotrebeni jsem našel na předním pravém spodním ramenu.

Tak jedině, že by kopání mělo na svědomi prave tohle rameno.

Jinak už nevim.


Odpovědět

1 ......... 14  15  16  17  18 ......... 28