Fórum - Téma


W203 - Dotazy


Fórum C-Class W203 W203 - Dotazy

Informace o modelu: Mercedes Benz W203


1 ......... 11  12  13  14  15 ......... 28

2015-11-15 18:32:46

V pohode

Ja maly auta nesnasim. Jsme velci kluci, proto mame Jinak se v nem citim znacne pohodlneji nez v jinych znackach. Je mi to jasny. Pristi vuz do baraku asi pujde Ecko Ale to bude, az, az.... tady mam mista dost. A to merim 205cm :-D Sedacku mam snizenou na minimum co to jde.

Kluci, prosim Vas, do jake vysky hladiny mam dolit u horkeho motoru olej do serva? Muzu dolit na rysku max. u 80°C

Skyair  
Pavel
2015-11-18 08:58:15

david_pf: Pokud má servo olej 80°C tak ano.

2015-11-18 09:04:04

skyair: Jak to zjistim?

I u tepleho motoru se mi hladinka drzi u minima 20°C.

Nebo jeste jinak: Jak spravne dolit olej do serva na max.moznou hladinku

2015-11-18 09:06:07

david_pf: Pokud to potřebuješ nutně zjistit tak teplota se měří teploměrem Vyrovnej hladinu po jízdě na horní rysku: tečka

2015-11-18 09:10:44

blueabyss: muzu pouzit rektalni teplomer?

Na vrchni rysku- chapu. ale ktere hodnoty? 20 nebo 80°C

2015-11-18 09:18:50

Jsou prostě lidé, kterým já nedokáži poradit - nezlob se.

2015-11-18 09:24:35

blueabyss: ja se nezlobim, treba se najde nekdo s vyssi slovni zasobou, aby mi to dokazal popsat

Jde mi jen o to, jestli se hladina bude drzet po jizde (100km) u hodnoty: min.20°C tak ji dolit na hodnotu max.20°C

Nebo jestli neco nepodelam tim, kdyz ji doliju na hodnotu max.80°C

To je cely.

Skyair  
Pavel
2015-11-18 09:30:53

david_pf: Vše tu bylo už řečeno. Po jízdě můžeš plnit k horní rysce (to je ta ryska blíže ke šroubení) kde je označení 80°C

Pokud to chceš absolutně přesně, pak ti rektální teploměr nepomůže. Smrt pacienta nastává při teplotě cca 43°C - servo vydrží víc.

2015-11-18 09:32:54

skyair: Diky Ti

Skyair  
Pavel
2015-11-18 09:35:31

david_pf: Opravdu není zač. A příště prosím vkládat dotaz do příslušného vlákna:

http://www.mercedesclub.c...rum-tema/w203-servo-49900

2015-11-19 06:02:24

Pískání u stud.startu .. Cau kluci, auto mam necely rok. Porad se s nim teprve seznamuju. Mozna jej jen moc posloucham, ale......?

V posledni dobe pozoruju, ze pri stud.startu cca 20sec.po nem motor vysoce piska. Zvuk je to jemny, ikdyz docela vysoke frekvence a pronikavy. Mam za to, ze driv to nedelal.

Napinak rozvodu je novy, oleje vymeneny s filtry, olej v servu dolit.

Nevite nekdo, co by to mohlo byt za zvuk?

Jestli nad tim mam mavnout rukou, nebo se tomu nejak venovat?

Predem diky moc vsem za radu.

Doli  
Libor
2015-11-19 06:38:05

david_pf: Řemen?

2015-11-19 06:47:22

doli: Vidis, to me nenapadlo. Bude stacit jej jen vic napnout, pokud to jde?

Mohlo by to byt ono. Kdyz jsme delali napinak rozvodu, tak jsme jej sundavaly.

Doli  
Libor
2015-11-19 07:10:56

david_pf: Víc napnout nejde, jedině vyměnit napínací kladku, většinou ale pomůže vyměnit řemen.

2015-11-19 19:25:07

Libore, prosím tě, je potřeba si dát na něco pozor při výměně řemenu?

Nebo, není zde někde na webu návod jak na to, či popř. schéma nasazení?

Díky všem

Doli  
Libor
2015-11-19 19:35:47

david_pf: schéma

2015-11-19 20:24:59

doli: Díky Ti

Co se týče kladek, jak se povoluje ta hydraulickás napínákem? Jinak poloha kladek je jedno, jak budou natočené?

Doli  
Libor
2015-11-19 20:27:10

david_pf: Hydraulická je na řetězu. Na řemenu je kladka s pérem, normálně klíčem...

2015-11-19 20:29:02

doli: Ah tak, pardon. Moje chyba. díky ;)

2015-11-22 12:43:18

doli: Tak remen vymenen. Vymena netrvala ani 15min.

Nicmene piskani neustalo.

Po startu studeneho motoru se ozve jemne piskani, ktere trva cca 20 vterin. Pak ustane.

Ted Vazne nevim, cim to muze byt.


Odpovědět

1 ......... 11  12  13  14  15 ......... 28