Fórum - Téma


W203 - Automatická převodovka


Fórum C-Class W203 W203 - Automatická převodovka

Manuály  |  Inzerce  |  Model Mercedes Benz W203  |  Naše vozidla


1 ......... 3  4  5  6  7 ......... 17

2013-10-01 16:49:51

blueabyss: Také naprosto souhlasím. Ještě že se stále najdou dobří lidé....

2013-10-01 17:08:47

dneska jsem si zrovna několik pružinek nechal dělat. . . nee teda do automatu a nee v pružinárně

2013-10-01 20:31:12

Ja bohuzel nikoho znameho nemam riskovat pruzinu s jinym pnutim se mi nechtelo

presne domerena pruzinka v teto situaci byla pro mne jednim z vychodisk a za kvalitu se plati neb cena za opetovne rozebrani by byla asi vyssi nez cena pruziny. Nerad bych aby mi Cenda soustruznik kamos udelal za ciga pruzinu na picu

Myslet si muzete ze jsem treba lama , ale cena za ten klid je pomerne nizka

Nicmene se to vyresilo starsi pruzinou z jine popravene prevodovky takze klid

2013-10-02 01:19:22

Tak to bych si nikdy nemyslel, považuji Tě za velkého odborníka, který se vyzná v problematice MB. Takže to by mne opravdu nikdy nenapadlo. Jen jsem se prostě pozastavil nad přemrštěnými cenami některých "strojnických" služeb. Apropó, okrajově se domnívám, že takový "Čenda soustružník" může mít více praxe i vědomostí, jak si navinout pružinu (hodnoty si bude umět vypočítat ze strojnických tabulek, a materiálu ocelového drátu, kdysi to uměli kluci i správně zakalit kyslíkem), než nějaký "Jouda" nebo zasloužilá matka z pružinárny, kde jim to zřejmě na nějakou sériovku nastavuje nějaký seřizovač. Takže i tady kvalita-nekvalita zhotovení může být diskutabilní a záleží na mnoha okolnostech, stejně tak jako u Čendy, který může být svědomitý pracant nebo známý "alkoholik". Ale samozřejmě, i Tvůj názor je logický, na každý pád si jako servis nemůžeš dovolit to, co by si někdo opravoval tzv. na koleně, chápu to.

Doli  
Libor
2013-10-02 06:59:53

ajabaja: Je to tak jak píšeš, ale někomu tohle prostě nevysvětlíš. Jen mě ve Tvém příspěvku zarazilo - zakalit kyslíkem ??? To je prosímtě co?

2013-10-02 23:33:08

Tím bylo myšleno nahřátí svářečkou. Pěkně do červena a potom se to hodilo do kýblu s olejem (proboha jen ne vodu) A když se správně odhadla barva nahřátí, pružinka se zakalila na tvrdost a pružnost (modré zabarvení v oleji). V bývalých HM bývali takoví "borci", kteří dokázali takto zakalit i pístní kroužky do motorů.

Doli  
Libor
2013-10-03 17:52:01

ajabaja: Tak to jo, autogenem - to beru , ale kyslíkem mě to tedy jasné nebylo

2013-10-03 20:27:48

No, za nás se autogenu říkalo slangově i "kyslík". Tak se omlouvám za tu "jazykovou bariéru".

Doli  
Libor
2013-10-03 20:30:40

ajabaja: U nás švajc

2014-03-10 10:01:02

Viem mi niekto poradiť ako správne ťahať auto s automatickou prevodovkou? (W203, ročník 2004, 5st. automat) Praskla mi prepadová hadička a tečie mi nafta pri naštartovanom motore. Potrebujem auto odtiahnuť do servisu vzdialeného cca 35 km. Alebo to mám risknúť a ísť s naštartovaným motorom? Ale trochu to dymí, nakoľko mi tam tečie dosť tej nafty. Vďaka za rady.

Skyair  
Pavel
2014-03-10 10:12:50

tomm999: Tady je obecná rada společnosti KAPS:

  • Vlečení vozidla s automatickou převodovkou je, při respektování určitých podmínek, možné. Volicí páka musí být v poloze "N".

Rychlost vlečení nesmí být větší, než 50 km/h

Maximální ujetá vzdálenost při vlečení je 50 km. Při vlečení na větší vzdálenost musí být vozidlo vpředu zdviženo.

Vozidlo je potřeba vpředu nadzdvihnout proto, protože neběží motor, nepracuje ani olejové čerpadlo a rotující části tudíž nejsou dostatečně promazávány.

Ze stejného důvodu nesmí být při vlečení vozidlo nazdviženo vzadu. Při vlečení s nadzdviženou zadní nápravou (u vozidel s předním pohonem), by se hnací hřídele otáčely opačně.

Při tažení vozidla pozadu by kola v automatické převodovce dosáhla tak vysokých otáček, že by se převodovka mohla ve velmi krátké době poškodit.

Zdroj: http://www.kaps.cz/sluzby...-prevodovek/uzitecne-rady

Svatik  
Svaťa
2014-03-10 10:39:35

tomm999: Zkusil bych kouknout i do smlouvy o pov. ručení. Resp. nevím, jak se to jmenuje u vás. Většinou bývá v ceně i nějaká odtahovka.

2014-04-02 16:56:22

Výmena prevodového oleja - veľa .. Výmena prevodového oleja - veľa .. Chcem sa opýtať, či je možné, že by mi v autorizovanom servise zmerali zle množstvo oleja v automatickej prevodovke? Pred 4 mesiacmi mi menili olej. Cez konektor pretekal, lebo zle tesnil, tak mi ho vymenili a olej doplnili. Malo tam byť presne toľko koľko má byť. Teraz, presnejšie včera, som bol v servise a povedali mi, že mám navyše v prevodovke 1 liter oleja. Vie mi niekto povedať na koho sa potom spoľahnúť keď raz zmerajú tak a raz tak? A všetko vraj "profesionáli"? A taktiež ma zaujíma, čo sa mohlo poškodiť okrem tesnení, tým že tam bolo tak veľa oleja. Ďakujem.

2014-04-02 17:23:34

Možné je lecos. Chladicí kapalina se Ti neztrácí? Jednou z možností je obrátit se na zdejší kluky, kteří tomu rozumí a živí se tím. Nebo si koupit na Ebay měrku a změřit si to sám...

Skyair  
Pavel
2014-04-02 17:32:57

tomm999: Lze si vyrobit svépomocí.

http://www.mercedesclub.c...board/20208/full/mrka.jpg

nebo

http://auto.bazos.cz/inze...-E-G-M-S-CLK-SLK-JEEP.php

Špička měrky musí dorazit až na dno. Množství se měří při natočeném motoru a zařazeném P.

2014-05-04 22:02:53

Zdravím, pred dvoma týždňami som kúpil Mercedes-Benz C180 Kompressor model T, rok výroby 2006. Je to model s 5 stupňovou automatickou prevodovkou, a všimol som si dve anomálie.

Prvá je viacmenej kozmetická - plastová obruba riadiacej páky (tam kde sú nakreslené schémy P,R,N,D) sa mi odlepila od hliníkového podkladu, a tým, ako hýbem riadiacou pákou, "otvára" sa mi to, čo mi pekelne vadí. Môžem to prilepiť späť pomocou nejakého sekundového lepidla, alebo v prípade poruchy to musí byť otvárateľné?

Druhá anomália je asi podstatnejšia. Keď pri jazde vyradím do neutrálu (napríklad cesta dolu kopcom), a potom zaradím opäť do polohy D, nezaradí mi rýchlosť, ale pokračuje v neutráli, aj keď na palubnom počítači signalizuje zaradené D. Neurobí to zakaždým, ale už asi 3x sa mi to stalo. Ono asi minútu nereaguje a myslí si, že je stále v neutráli, no napokon rýchlosť zaradí. Lenže je to celkom nepríjemné, keďže sa mi podarilo spomaliť až na 40km/h rýchlosť mimo obce, a až potom zaradil, čím som celkom znateľné brzdil autá, ktoré išli za mnou, keď ma nemali ako predbehnúť. Neviete, kde môže byť problém? Inak prevodovka radí hladko, plynule, nevyzerá, že by mala nejaký problém, iba tento problém, čo som opísal.Myslíte, že je to chyba elektroniky, poprípade nejaká mechanická vada? Auto má najazdené necelých 80000km, mám to overené priamo od výrobcu aj cez políciu. Za každý názor vopred ďakujem.

2014-05-04 22:07:46

matejsvk: ty jsi ale matej...chyba je v Tobe. Za jizdy nikdy nesmis vyradit na neutral

Brokovnici si taky nenamiris na hlavu kdyz budes strilet holuby.

Nic ve zlem...jen to neumis pouzivat, tak si nejdriv zjisti co a jak a pote to pouzivej nez si auto poskodis

2014-05-04 22:10:23

miky: No mne predchádzajúci majiteľ povedal, že keď začnem radiť manuálne, tak späť do automatického módu sa dostanem tak, že dám do neutrálu a potom späť do D. Ak to tak nie je, tak mi to prosím objasni, aby som auto netrápil. Predtým som jazdil na BMW automate a tam to funguje akosi inak :)

2014-05-04 22:15:28

matejsvk: zpet do automatickeho rezimu se dostanes tak, ze podrzis delsi casovy usek ( par vterin treba 3 ) radici paku na + tiptronicu...asi to funguje i na -

2014-05-04 22:17:25

miky: Vďaka, zajtra ráno cestou do práce skúsim :)


Odpovědět

1 ......... 3  4  5  6  7 ......... 17