Fórum - Téma


W202 - Zvýšení výkonu


Fórum C-Class W202 W202 - Zvýšení výkonu

Informace o modelu: Mercedes Benz W202



2012-02-10 16:08:10

Kdo ví o kolik má bejt menší řemenice na kompresoru na zvýšení výkonu u C 230 K 142 kw Díky Tom

2012-03-05 15:25:07

Mno to by mě taky docela zajímalo, mam SLK se stejným motorem a chystám pár úprav.. Co jsem se někde kdesi dočelt, tak origo by měla mít 3,8" a zmenšení na 3,4" už by mělo tlačit o dost víc (cca 11.5 psi = +20 - 25HP), přitom by ale nemělo dojít ještě k nějakým větším rizikům..

Ale nevim. Když na něco přijdeš, dej vědět.. Teď je to aktuální téma i pro mne...

2012-03-05 18:01:24

M62

2.2 and 3.5 liters

Displacement: 1.035 Liters

Max. Outlet Pressure: 2.0 Bar

Max Speed Cont (inst.): 14,000 (16,000)

Flow at Max. Speed @ 1.8 Bar: 810 cubic meters / hour

  • -vhodné jako náhrada G60 dmychadla, bralo je víc lidí s velmi dobrým ohlasem--

(na G60 motoru M64 s 60mm řemenicí kolem 0,8-1,2bar 2-6tis ot/min... M90 pak s 60mm 1,6baru)

Ten kompresor by neměl mít větší plnění než 2 bary pak se ti může vysypat

http://www.streetpro.cz/index.php?id=11

Tady prodává kleman boost kit

http://shop.kleemann.dk/s...p/boost-kit-for-546p.html

Nic levnýho to není

http://horsepowercalculat...s-for-the-c200-kompressor

tady je to perfektně popsaný,přeložit si to můžeš v googlu

2012-03-05 20:14:10

Mno, tak nějak jsem myslel, že by to mohlo být... 11,5 Psi je cca 0,8 baru, což je skoro jednou tolik, než to tlačí v sérii (mě teď tlačí 0,4-0,5 bar - měřeno dnes), což je dost bídné. Přijde mi to zbytečně moc poddimenzované.

Těch 0,8-1,2 bar je si myslim tak akorát optimum, aby ještě nic neodešlo a nebyly problémy (např ve spalovacím prostoru), Když smrtelných je až kolem 2 bar, tak bych se o kompresor nebál..

Já se nejdřív chystám na home repasi+ výměnu oleje a pak uvidíme, co s tou řemeničkou. Jen škoda, že nevim o nikom, kdo už to zkoušel a ví co a jak...

Jinak díky za reakci a za odkazy..

2012-03-05 21:27:55

Pokusím se troškou do mlýna,pouze můj názor , pro někoho třeba může být blbý.

Osobně takové jakoby tuningy vůbec neuznávám,protože konstruktéři motorů nejsou žádní blbci a staví motor několik měsíců,všechno je odskoušeno ,apod.Mám tu čest jich několik znát a klobouk dolů.

Osobně mi bylo řečeno,že ani tzv.přečipování není dobré,natož zásah do konstrukce motoru.Upravený speciál je na hony odlišný sériovému,téměř k nepoznání (akorát blok je podobný),jde o jiné sání,filtry,zesílení materiálu,šrouby s úplně jinou pevností a těch věcí je tolik,že bych tady popsal celou stránku.

Takové ty jednoduché upravy končí asi tak,jako 1L oleje na sto a pak vylágrováním...

Jsem zastáncem toho,že jsem si koupil auto podle mých představ a jestli ho chci nějak upravovat,tak tomu tak není a chci asi něco jiného...

Nechtěl jsem tady nikoho naštvat,ale pouze napsat , co si o tom myslím (a vím ,že hodně lidí se mnou souhlasí) a těm,kteří se pokoušejí o různé úpravy ,přeji hodně zdaru

2012-03-05 21:58:33

K tomu upgradu ,když by si do toho chtěl jít tak musíš dát jiný hadice sání pač tam budeš mít větší tlak a ty starý origo by ti časem mohly prasknout a nebyly by těsný a nasávalo by ti to falešnej vzduch.Takže novy dobrý hadice sání ,rovnou by si tam udělal i otevřený sání s filtrem,protože ti to bude líp táhnout .Pokud tam dáš menší řemenici tak stejně odděláš asi spojku na tom kompresoru.Je to složitý na té jedný stránce by ti ten týpek poradil co prodává kompresory staví kompresory do BMW na přání

2012-03-05 22:06:44

Samozřejmě máš ve většině věcí pravdu.. Asi nemá cenu o tom všem moc polemizovat, takových debat už bylo.... Je spustu zastánců "ladění" motorů a aut obecně a stejně tak i spousta odpůrců. Já jsem někde na hraně. Kdysi jsem byl vyloženě "tuner", upravovat a předělávat různými způsoby svého plecháče byla náplň veškerého mého času. Pak jsem ale začal "dospívat" a bral jsem v potaz i ostatní pohledy na věc a dnes odsuzuji ten typ tuningu, kdy se majitelé vozítek snaží ladit na úkor bezpečnosti své i svého okolí. Když třeba někro dostave z auta navíc 50 koní, nechá seriové brzdy s orezlými kotouči a naseká všude samý spoiler, tak to už fakt neberu.

Jinak jsem rád, když se mi moje vozidlo líbí a pár drobností si na něm "doladím". Pryč je doba bodykitů a zástaveb hudby do celého kufru. Ale proti decentním úpravám prostě nejsem. Stejně je to i s motorem. Jistě víš, že seriové motory jsou stavěny tak, aby sloužily co nejdéle a většinou mají poměrně veliké výkonové rezervy. Proto i nějaký ten koník navíc při rozumné mysli není hned smrt motoru. Specifické je to samozřejmě případ od případu hlavně s ohledem na konkrétní motor. Je velký rozdíl chtít 20 koní navíc od serie 1.3 50kW, nebo serie 2.3 140 kW.

Proto jsem při polemice kolem tlaků kompresoru uvažoval jen v mezích relativně běžného zatížení. Když Ti komresor stavěný na 1,8bar při max 12000RPM chodí na 0,5bar při např 8000RPM(toto číslo nevím přesně, zatím jsem nepočítal přev. poměr série), tak zpřevodování na cca 0,9bar při 9000RPM mi nepřijde jako nadměrné zatěžování.

Je to o jednotlivých autech, motorech, očekáváních a podmínkách, kus od kusu.. Pokaždé jinak..

2012-03-05 22:17:09

Nepotřebuješ otáčky motoru ,jen aby ti z 12 000 točila 14 000 třeba tak musíš nějakým výpočtem zmenšit řemenici ,kde dosáhneš těchto otáček.Nevím o kolik řemenice musí bejt menší.Ale co prodávají ten kit na ten kompresor tak se podívej ,že ten nárust výkonu není velkej bude cítit málo

2012-03-05 22:44:58

Chlapi to stálo strašnejch peněz než jsme dostali rozum Jeden takový pomník vidíte v mém profilu už jsem s tím tři roky nejel a stálo to bratru téměř 500000

2012-03-05 23:14:01

No jo,ale ten Tvůj profil,tak to je už umělecké dílo,paráda,to je profesionalismus,ale mě serou ta různa křídla,spoilery,sníženy podvozky na doraz puků,apod,ale ten Tvůj VW toje nádhera a votom to je ,když už,tak už,to je k závidění (v dobrém)

2012-03-05 23:25:51

Ale to vše co píšeš tím jsem si prošel také i když vždy jsem se držel toho, že to auto vymýšlí tisíc inženýru a že to asi lepe neudělám.

Ale stejně si myslím že celá éra tuningu něco tomu motorizmu přinesla - spousta věcí, které jsme s největší pečlivostí bastlili se na mnoha vozech časem objevila v serii.

Bylo mnoho úpravců, kteří autu vzali veškerou bezpečnost a jízdní vlastnosti.

Ono udělat motor znamená co jeden IHÁHÁ tak začínáme na 1000kč předešlý výkon nelze do výpočtu bohužel zahrnout.

2012-03-06 20:07:12

jo to jsem taky už cětl a potvrdili mi to v mercedesu pak se může vyšrotovat a nalíta to do motoru a je konec díky

já to mám ted načipovany na 220 koní a 325 Nm ale tenhle výkon nedosáhnu bez té řemenice ale chlapy JE TO FAKT ZNÁT ,to jde za plynem anaopak se nemusí dávat plnej plyn a jedeto samo hlavně na dálnici do přidáš 2 centáky pedálu a to uplně zatahne zatim jsem spokojenej snad i spotřeba šla dolu


Odpovědět