Fórum - Téma


W202 - Žhavící svíčky


Fórum C-Class W202 W202 - Žhavící svíčky

Informace o modelu: Mercedes Benz W202



2010-12-03 18:16:44

Ahoj.

Dnes jsem měnil žhavící svíčky u Mercedesu W202 220CDI. Dvě sly vyměnit v pohodě. Dvě se utrhly a vytočil jsem ven je vršek svíčky se závitem. Samotná žhavící tyčka zůstala uvnitř. Nespady do válců. Drží v hlavě motoru.

Máte s tímto někdo zkušenost? Co s tím? Musí se sundat hlava motoru, nebo to jde nějak vyndat? Kolik mě to bude stát?

Předem díky za rady.

Jakub

2010-12-05 19:31:19

kurevska trpelivost a vrtacka

http://www.youtube.com/wa...C5xTWNylI&feature=related

viki  
viktor
2010-12-06 12:34:16

máš hezkou dilnu to je ta spešl sada na žhavky na cdi?to myslím není levný nářadí No hlava dolů není taky nic levného mě to musely odvrtat i se závitem nové vložky atd ale to byl komurkáč 6ti vál,,, tady by to mohlo jít tak jak to je na tom videu škoda že tam není telefon že by pašák s tím kufříkem přijel

2010-12-06 17:47:00

Tak jsem do toho zbytku vyřízl M6 závit a vyrobil jsem si vytahovák. Ten nový závit v dělce 30mm to urvalo.

Strašně to tam drží.

2010-12-06 19:19:19

na co přijdou nové svíčky? co to preventivně vyměnit? aby pak nebyl velkej problém s výměnou

2010-12-07 10:50:00

Kam by prisly nove svicky? do svých puvodnich neposkozenych zavitu jak pisu v prvnim prispevku. vyriznul jsem zavit do zbytku te utrzene svicky a zkusil jsem je vytahnout. a ten mnou vyrobeny zavit v delce 3cm to nevydrzel a urval se. drzi to tam strasne.

2010-12-07 13:11:47

já myslel cenu

viki  
viktor
2010-12-07 16:17:17

ono když se to mění ta se to maže spešl pastičkou aby se to teplotami nepřeškvařilo a když to udělá někdo kdo to nezná tak to tam prostě nemazlí a a problém je na světě

2010-12-07 21:01:18

Myslím cca 230,- za kus (Brysk)

2010-12-07 22:04:41

O mazání vůbec nejde. Závit svíčky šel v pořádku vytočit. V Hlavě motoru nesmyslně drží ta dlouhá hladká tyčka která už vůbec držet nemá. To je konstrukční chyba. Nechali tam akorát tak blbě místa aby to mohlo zarůstat karbonem.

2010-12-07 22:12:51

tak hlavní je to tam nenechávat roky..., v létě mi to měnili a frajer ji tam zalomil, ještě v posledním válci, když mi zavolal, že mě to bude stát 15tis sundání té hlavy tak jsem mu tak nadal, že se mu ji strachy povedlo během asi 3 hodin vytáhnout ..., nicméně po této zkušenosti, přišla zima, jeden žhavič odešel a to byl od bosche.., no nevadí,,,, tak jsem je nechal udělat všechny.., taky mě u toho měchoš strašil jak se určitě zalomí a jak čučel že šli krásně..., ruku na srdce, není to zas taková položka aby se to nedalo jednou - 2x ročně preventivně vyměnit, než pak sundávat palice..., to samé jak když někdo sere na těsnění pod vstřikama...korunové položky...a pak...

viki  
viktor
2010-12-07 22:21:45

však o závit nejde ale o to tělo,,pravda je že je delší jak u většiny jiných značek plus čím dýl tím větší riziko že zarostou na druhou stranu jsem neviděl nikoho kdo by je měnil dvakrát do roka

2010-12-07 22:23:44

No jo. Neovlivním jak často co dělal minulý majitel. Pokut věc u které se ví, že bude pravidelně měněna. Jako např. kola, brzd obložení atp. A trhá se to tak je chyba u výrobce. Čím mě Mercedes překvapí příště. Nepůjde vyndat pylový filtr. Asi proto je jsem jeho šroubky nepokápnul naprosto přesným množstvím speciální tekutiny. A utrhnu to i s celou přístrojovkou.

2010-12-07 22:25:24

tak já ted ano, protože jedna šla do kopru, tak jsem udělal všechny, pokud to půjde jak má tak je nechám udělat zase až před další zimou....navíc jsem slyšel, že to hodí chybu až to zkratuje úplně, ale že se často stává, že se hřeje v půlce a né na špici a to prej chybu neukáže..

2010-12-07 22:31:38

Jasně. Mění se všechny. Ale ty svíčky by fakt měly vydržet dýl jak jednu sezonu.

2010-12-07 22:37:25

jo, to určitě ano, ale když tomu tak není..., hold se musí měnit a furt je to o tom přístupu, vem si ten co mi ji tam tenkrát zalomil, mi na to řekl, no a co, já to odstavím ať to nehlásí chybu....a žhavičku tam nedáme....to je spíš děsnej přístup, tak jsem mu řekl jen že pokud ji tam nechá a toto udělá...že ho normálně zabiju.., šup, za 3 hodiny byla venku vydržet by to mělo..., bohužel je to dlouhý jak svině a kazový.....takže budeme měnit a budeme mít relativně klid

2010-12-07 23:04:53

Ono ty svicky ve vetsine pripadu jde vytocit...ale malokdo vi, ze se maj vytacet na zahratem motoru ( cim vic zahratem, tim lepe...min provozni teplota )

No a ta pasta je vazne dulezita...

Jinak dnes se delaji a montuji do modernich motoru jeste delsi a tenci svicky...

viki  
viktor
2010-12-08 00:28:57

no u mě to dopadlo tak že s 6ti jsme 5 nedostaly ani když byla hlava dole takže na mašinu nové díry,vložky zavařit, srovnat ,odtlakovat,zabrousit ventily24 ventilů a vymenit na nich gufera těsnění cenu jsem raději zapomněl ale za to vyšíval jak hodinky jen dodám že jsem ho kupoval s tím že jsou žhavky v pr.eli jen jsem nevěděl že to dopadne takhle na druhou stranu dostal jsem na autě nějakou slevičku abych pánovy nekřivdil jinak to bylo super autíčko

2012-09-26 18:13:09

čus lidi,trochu jsem prolistoval net a vcelku mě zarazil popis výměny žhavek na 200CDIT ,je to opravdu taková pakárna.Každej druhej tam píše ,že svíčku utrhl a pak je problém na světě,namáte nějaký rozumný postup jak se tomu utrhnutí vyhnout?

2012-09-26 18:19:04

z teplym motorem by to melo jit lip


Odpovědět