Fórum - Téma


W202 - Volnoběh


Fórum C-Class W202 W202 - Volnoběh

Informace o modelu: Mercedes Benz W202


1  2  3

Doli  
Libor
2014-01-31 14:04:22

hurdis81: Komu není rady, tomu není pomoci. Musíš uznat, že se tě o info o autě nemá čas nikdo doprošovat. VIN auta není žádná tajná informace, je to věc kterou má většina novějších aut viditelnou za oknem. U tak starého auta mě tyhle tajnosti přijdou úsměvné.

Svatik  
Svaťa
2014-01-31 14:09:02

hurdis81: Ohledně toho VINu, jak ti psal Petr (blueabyss), slyšel jsi někdy slovo sarkazmus? VIN je totiž nejlepší způsob, jak ti co nejkonkrétněji poradit.

2014-01-31 14:24:43

doli: V pohodě já si nějak poradím. Nemusí se mě nikdo doprošovat o VIN. Řekl ať vin nepíšu tak jsem ho nenapsal. Chtěl vědět co mám za motor tak jsem napsal 90 Kw benzín rok 1994. Nevěděl jsem že chce něco jinýho. Už to neřešte já si poradím. Díky všem za Váš čas.

2014-01-31 15:10:44

hurdis81: Sorry, ale precti si svuj prvni prispevek-dotaz. Prijde Ti to adekvatni k popisu zavady/profesi jenz vykonavas a svemu vek???

Pokud ano, preju si, abych Te nikdy na silnici nepotkal.

Pokud ne, tak se prestan urazet a napis nam, specifukuj presne zavadu a vuz ktery mas.

2014-01-31 16:20:39

miky: Ok omlouvám se. Zkusíme to znovu: Mám W202 r.v. 1994, benzín, typ motoru 111.920 kat, vin WDB2020181A186061. Při nastartování motor neudrží otáčky a zhasne (chcípne). Také to dělá za jízdy, když zařadím neutrál, tak taky motor zhasne (po tom co klesnou otáčky). Jinak jede v pořádku (necuká). Snad jsem to popsal dostatečně, nevím co jiného bych měl napsat.

2014-01-31 17:50:41

hurdis81: Teple studene..? Jiz si s tim neco delal?

2014-01-31 17:52:58

hurdis81: Prover podtlakove vedeni na motoru, zda Ti nekde neunika podtlak...volnobeh je myslim na tomhle motoru rizen podtlakem...

2014-01-31 18:04:35

neviem či aj v mercedesoch typu benzin, ale v inych značkach bola pre volnobech takzvana volnobežna cievka, ta zvykne odijst, a presne takto sa prejavuje jej nefunkčnosť, skus či take niečo nie je aj u teba

2014-01-31 18:07:39

džajro: neni

2014-01-31 18:45:19

miky: Dělá to teplý i studený, zkontroloval jsem kabely a podtlaky (pohledem), zítra zkontroluju znovu. Nevím co mám dál zkontrolovat, těsnění pod hlavou ok

2014-01-31 18:55:50

miky: Dnes jsem zjistil, že to nedělá úplně pořád - tak z 95 % to dělá, občas je to v pohodě.

2014-01-31 19:41:49

hurdis81: Hop viz obrázek - auto nám o 1 rok omládlo není to 1994 ale 1995 víceméně to není, až tolik podstatné jelikož typ motoru je stejný. Známe barvu převodovku - což se zdá nepodstatné, ale není tomu tak. (např automatické převodovky některých starších vozidel, byly z části řízeny podtlakem a mohl tímto být ovlivněn volnoběh.)

Pro ostatní, takto to vypadá, když je Vin umístěn v profilu. Jen ho zkopíruji a vím o čem se bavit.

K závadě.

Řekl bych že nejblíže bude Michal.

Kontrola podtlaku pohledem je vcelku marnou věcí.

Zajisti určitou bezpečnost. Nemělo by probíjet zapalování. Nachystej si třeba deku.

Pokus se motor, například přičiněním druhé osoby udržet v co nejnižších stabilních otáčkách .

Vem spray na čištění brzd - ( obsahuje prudce hořlavé látky) a krátkými výstřiky se soustřeď na gumové části a části těsnění mezi přírubami sacího a podtlakového systému motoru. Pokud se zvednou otáčky motoru tak v tom místě bude nějaká krpa.

Zaměř se také na podtlakovou hadici vedoucí k řídící jednotce - zdali není netěsná steřelá.

Vše je v pořádku? Ne?

Tak teď bych se vypravil k nějakému šikulovi co umí něco změřit.

Motor by měl být vybaven akčním členčm regulace volnoběhu se snímačem škrtící klapky, potenciometrem nastavovače škrtící klapky, servomotorem a spínačem volnoběhu.

Konektor akčního členu regulace volnoběhu se nachází pod sacím kolenem. Akční člen volnoběhu viz. pozice 5. Přezkoušet neporušenost dráhy potenciometru a spínání spínačů.

Přeji příjemný víkend strávený ve vytopené garáži. Těsnění pod hlavou zatím neřeš.

2014-01-31 20:48:15

blueabyss: Ok Díky moc, vše vyzkouším. Dík

2014-06-13 22:48:05

kulda: Mám 190E (W201), benzín, 2.0 l, r.v.1992 a měl jsem stejný problém. Vyřešil jsem to šroubem na motoru, který reguluje sytost směsi.. ..měl jsem moc vzduchu a málo benzínu. Stačilo pootočit o 30 stupňů doprava a auto jede jako nové... hold se to za těch 22 let asi uvolnilo... oprava tedy za 30 Kč (za prodloužený imbus)

baby  
Josef
2014-06-14 21:42:35

franko190e: Stačí tam i obyčejný nemusí být prodloužený

2014-06-14 22:11:00

baby: asi jsem měl v tom případě zkrácený... protože jsem nedosáhl...

2015-07-29 18:53:36

Zdravím hošaní. C220 benzín rok výroby 1993 ... po výmene silentblokov na motore ktoré boli totálne k.o prasknuté a tiekli mi nechce vôbec volnobeh klesnúť na hodnoty ktoré by mali byť 700-800 ak ma pamäť neklame. Po prvom naštartovaní otáčky v norme okolo 1000 začali aj klesať na hodnoty aké majú byť ale po pridaní plynu auto išli zdochnúť. Skontroloval som celý prívod vzduchu jedna hadica bola slabo dotiahnutá, problém vyriešený, naštartoval som otáčky 1200 začali klesať a zastavili sa na 1000 aj keď bol motor zohriatý držia sa stále nad 1000 a nie nie klesnúť. Jediné čo som pritom vypojil bola váha vzduchu (samozrejme bez odpojenej baterky)

Mohlo to mať nejaký vplyv na to ? Nechávam na noc vypojenú baterku či sa to zázrakom znormalizuje ráno tak uvidím.

Ďakujem za odpovede.

2015-07-29 20:57:20

malyjozko: Zkoušel jsi ubrat na lanku?

2015-07-30 19:10:07

riki1910: Nie neskúšal, myslíš lanko ktoré sa Ťahá až na plyn. pedál ?? Lebo najnovšie mi robí to že naštartujem pár sekúnd to valí na 500 otáčok a po pridaní prudkom až za polku plynu mi vyskočí na 1000 a tam sa drží keď len tak ľahko pridám auto sa dusí. ďalej je strašný smrad pri naštartovaní asi bohatá zmes to by mi sedelo na tu lambdu ale ten volnobeh a 500 otáčok neviem...samozrejme toto je len hádanie do vetra diagnostika určí presne snáď... lebo je mi čudné že to robí po výmene silentblokov na motore

Lambda ? alebo čidlo teploty motora/kvapaliny .... mám aj rozbité čidlo pre teploty nasávaného vzduchu ale vplyv by to nemalo mať ak správne tuším

2015-07-30 21:59:42

No bol som dnes len tak sa previesť a ďalší problém.... ako náhle som prekročil hranicu 3000 otačiek motor stratil ťah trhlo sním nereagoval na plyn a klesol na 1000 otačiek a tam si otačky len poskakovali medzi 1000-1200 musel som vypnuť a zapnúť motor aby sa to "znormalizovalo" stým že ako som sa blížil k domu to bolo horšie a horšie ... tým myslím že začalo to robiť pri 2500ot ďalej pri 2000 ... s autom trhalo a znova nereagovalo na plyn .... pri bráne vyp zap motor ... rozbehol som to že idem zaparkovať neprekročil som hranicu ani 2000 a znova ... zúfalosť prosím o pomoc


Odpovědět

1  2  3