Fórum - Téma


W202 - Těsnění pod hlavou


Fórum C-Class W202 W202 - Těsnění pod hlavou

Informace o modelu: Mercedes Benz W202



2011-01-05 15:42:50

Zdravím páni. Bol by som rád keby mi z Vás niekto poradil. Mám w202, C180 310 000km a nejako mi začal zle štartovať. Je úplne jedno či je studený alebo zohriaty, skoro stále chytí na druhý krát aj to po nejakých 3-5sek točenia. Keď chytí, tak asi 1/2minúty ide akoby na 3valce, potom sa to ustáli a ide celkom normálne. Aj po zohriatí motora ide na voľnobeh dosť nepravidelne a je aj cítiť nedokonale spálený benzín z výfuku. Nejde ho vytočiť viac ako 4000ot/min. Vymenil som čisto nové dopravné čerpadlo, sviečky, no stále bez zmeny. Nefunguje mi ukazovateľ teploty motora, predpokladám vadné čidlo teploty? Môže byť že je prežraté tesnenie pod hlavou valcov, lebo sa mi stráca chlad. kvapalina. Auto mám prerobené na LPG. Ďakujem za pomoc

2011-01-06 22:58:00

startuješ na N95?

2011-01-06 23:24:50

Přítomnost vody ve valcích je vcelku zasadni vec. Čidlo teploty pro starty také, ale to hadaní motoru a ubývání vody spíše směřuje na problém s chladícím systémem např. těsněním.

2011-01-07 10:15:27

Štartujem iba na benzín95, auto aj zvyknem ohriať iba na benzín.

Máš na mysli tesnení pod hlavou? Najprv som myslel že mám prehrdzavený radiátor kúrenia, ale minule som mal auto na kanáli a bolo vidieť chladiacu kvapalinu na bloku motora. Nevieš prosím čo by ma asi vyšla výmena tesnenia a vecí k tomu potrebných? Díky

2011-01-07 21:36:37

Pokud normálně startuješ na benzín a pak jedeš na plyn tak by to mohlo být tím těsněním pod hlavou.Ovšem pozor LPg může mást,pokud máš nějakou obyč verzi případně i sekvenci,tak ten plyn mají ohřívaný vodou a v několika případech jsou ty hadice steřelé nebo se i neodbornou montáží dotýkají řástí v motorovém prostoru a prodřou se.

2011-01-13 20:11:46

Diky, stále mám malo času aby som to mrkol. Práveže na plyn ide to auto normálne, len ten štart je mizerný. Dá sa vlastne tento typ zdiagnostikovať s počitačom? Budem musieť behnúť do mercedesu. Ešte raz díky

2011-04-28 12:57:41

Je to těsnění pod hlavou, měl jsem to samý na Mondeu. Chytalo to hned, voda nebyla v oleji ani olej ve vodě, start na 3 válce, po chvíli normáně na 4. Jezdilo normálně, ale za čas, než jsem na to přišel, to začalo vařit a bylo to jasné.

Mio
2011-05-11 00:35:07

Mám tiež c180 nemám žiaden problém, ak chceš mám na predaj dobrý motor naj. 220.000 mám ho v aute. A tiež mám LPG JETO SUPER VEC


Odpovědět