Fórum - Téma


W202 - Termostat a teplota motoru


Fórum C-Class W202 W202 - Termostat a teplota motoru

Informace o modelu: Mercedes Benz W202


1  2

2013-10-31 09:27:06

Peto, ja mam velmi dobrou statistiku v praci s WIS a kdyz neco resim...vim, ze se tam spousta veci da najit. Byt u 203 v tom maji bordel...

Jsem citlivej...vzdyt vis.

lubo749  
Ľubomír
2013-11-01 19:31:34

Ja mám tiež W 202,ale mne sa hrialo na 60°aj v lete tak som vymenil termostat a teraz drží krásne 80° hore kopcom dole kopcom,ale kým dosiahne tých 80°tiež to dosť dlho trvá,a Webasto mi nefakčí,tak asi navštívim servis. Navyše mi tam vysí na takom hrdzavom držiaku a bojím sa že si ho asi prejdem

2013-11-05 10:49:16

blueabyss: anebo nic necti a dej si 1/2ltr pred spanim...a mas klid

Zed70, 2010-12-02 02:36:27 napsal:

Zdravím všechny. Začala zima a já s hrůzou zjistil, že je mi C220 CDI zima, moc to netopí. On se motor ani moc neohřeje, podle budíku je to 60 stupňů, když jedu z kopce, ještě o kousek klesne. Když je venku teplo, teplota poslušně vystoupá k 90 a nehne se, ať je venku +40 nebo +15. Ať jedu v koloně ve městě nebo rychle po dálnici. Jakmile je ale venku chladno. Je kosa i v autě. Když jedu do kopce (Boží Dar), tak se to za Jáchymovem ohřeje a auto krásně topí. Mimo to se mi občas v létě stává, že pravá strana topí jak o život, ale jak jsem pochopil dělá to dvouventil. Ale ta zima s tím asi nesouvisí. Napadá vás co je špatně? Proč to netopí? Že by termostat?

2013-11-05 13:02:36

Miky: nejspíše mě nic jiného nezbude, než se nechat usmrtit glykolem

rudester: Já se rád něco nového dozvím a smějící se smajlík, rád vyměním za plačící.

Základním předpokladem a funkcí chladicí kapaliny v automobilu je odvádění tepla vznikajícího chodem motoru. (Další nechtěné následky vylučuji, jelikož se nám o tyto v diskuzi zahřívání motoru nejedná)

Kapalina v motoru (chladícím systému) není prvotně k tomu aby topila, ale chladila. To že ji nějakým způsobem regulujeme tak, aby motor v co největší míře pracoval při stejné teplotě je už věcí druhotnou. A to, že ji využíváme jako zbytkové teplo k vytápění interieru vozidla je pro vlastnosti kapaliny věci zcela pomíjivou.

U chladících kapalin je posunutý bod varu cca až na 130stC což oceníme zejména v letních měsících.

Napiš mi prosím typ a značku chladící kapaliny používanou v motorových vozidlech, která má takové vlastnosti, že by se ohřívala dříve a tím byla kvalitnější chladící kapalinou s bodem varu 130st C - již skladba těchto slov a čísel nedává logické vysvětlení.

2013-11-05 15:41:16

blueabyss: chladici kapaliny motoru delime na dva druhy: na teplou a na studenou...kdyz pouzijes pred startem teplou, mas motor ohraty raz dva

lubo749  
Ľubomír
2013-11-06 11:05:43

Ja tam mám Paraflu 11,neriedené je to na -60 °C....tak že je tam toho niečo viac ako liter,ostatné voda,ale je to silné ako hrom

2015-02-10 12:54:55

Zdravím mám otázku ohľadom termostatu neviem kde ho mám zohnať mám model c200 kompressor je 141 kw motor a nerád by som tam dal níaku chujovinu zohreje sa iba na 60 stupňov

Doli  
Libor
2015-02-10 15:46:18

w202: VIN auta?

2015-02-12 19:22:37

čau, zimu v autě řeším kouskem kartonu hozeným před chladič, tzv. dečka funguje spolehlivě, akorát ji nesmím v létě zapomenout sundat v.

baby  
Josef
2015-02-13 14:22:27

ostrovvaclav: to poznáš po chvilce jízdy když už se ti hulí z kapoty


Odpovědět

1  2