Fórum - Téma


W202 - Teplé špatně startuje


Fórum C-Class W202 W202 - Teplé špatně startuje

Informace o modelu: Mercedes Benz W202


1  2

2011-08-30 15:01:14

Dobrý den. Mam C 220 hladký diesel 1994 (W202) a ked je normlane zohriaty motor tak nechce nastartovat toci dlho ale nakoniec chyti, ale ked je uplne studeny tak chyti hned neviete kde by mohla byt chyba ?

2011-08-30 20:29:17

můžou to být vstřiky jak se ohřejou propouštěj naftu zpět

2011-08-30 21:18:28

Jak vstriky propoustej naftu zpet??? To bych prosil o vysvetleni.

prekontroloval bych pamet zavad, pokud je cista, zameril bych se na casovani motoru, nastaveni predvstriku a zmereni komprese valcu ( za predpokladu jak pise kolega, ze je baterie a starter OK )

2011-08-30 21:59:40

Myslel jsem tím rozhozené nastavení vstřiků a potom pouštěj dřív naftu do přepadu,při ohřátém motoru to může být znatelnější,paměť závad na 94 to nevím?

2011-08-31 08:56:19

kdyz nevim tak se zeptam

2011-09-01 17:51:17

mam podobny problem na 290 td ,nieje to ešte také zlé, chytne za tepla tak do 2-3 sekund za studena na brnk.Cerpadlar mi hovoril ,že material je už opracovany,teplom sa roztiahnea v čerpadle nie su spravne tlaky-mam 330000 km-pretoje teply štart horší.Treba robiť repas čerpadla.

2011-09-01 22:54:26

starter je ok...baterka tam je skoro nova zly teply start bol aj v tedy ked bola uplne nova a repasovane cerpadlo uz mam ja mam najazdene 200 000 km a to nie je az tak vela ... asi bude treba tie vstreky nastavit ... ale niekde na nete som cital o takomto probleme a tam rozoberali aj nejake cidlo teploty chladiacej kvapaliny nemohla by byt chyba tam ?

2011-09-01 22:54:42

Bez větších investic lze oblbnout čidlo (snímač ) teploty a to tak, že při startu si motor bude myslet že je studený- (větší dávka paliva + přižhaví) jakmile nastartuje čidlo se opět přepne na reálnou hodnotu. Stačí k tomu relé kus drátu a správný odpor.

2012-03-23 17:08:04

Špatné starty za tepla .. Cerpadlo u 2,5TD aby jsi myslelo,ze je studene a dalo vice paliva teda pokud to u cdi jde

2012-03-23 17:24:34

Nejspíše v čerpadle je vyběhané a dává malou dávku nafty. Dalo by se to ošetřit oblbnutím řídící jednotky - prostě ji při startování řekneš, že je motor studený on potom žhaví a dává větší dávku nafty. Je to vcelku jednoduché zapojení.

2012-03-23 17:57:11

tak že problém je v elktronike!

a nemôže to spôsobyť napriklad palivové trupky ?

2012-03-23 19:53:01

Já předpokládám, že se to nezavzdušňuje a že je vše v pořádku trupkama to nebude a trubky zkontroluj zdali jsou těsné. problém není v elektronice ale nejspíše v samotném vstř.čerpadle.

2012-03-23 21:37:37

Chyba je v nizkem napeti v baterii

vymen baterii a budes mit klid

elektronicky babylon v E124 nehledej

2012-03-23 21:55:30

Já bych si dovolil podotknout, že merci250 píše že to studené startuje a teplé ne - to nevypadá na špatný stav baterie - předpokládám ,že s teplým motorem baterie zamotá daleko více než se studeným.

Tato bolest že teplé špatně startuje je obecně bolestí téměř všech jetých motorů se systémem EDC. Problém neznám ani tolik se značky MB ale z BMW, Opel ,VW.

Abych jej přesně dokázal specifikovat potřeboval bych na něm alespoň 30 minut pracovat.

2012-03-23 22:56:20

mam to ze svy vlastni zkusenosti...

90% je baterie

2012-03-23 23:22:19

Nakonec není nic jednoduššího než proměřit akumulátor On částečně může být problém i ve startéru. Vše co není stoprocentní tak prostě nefunguje na 100% ale v mnoha případech se tomu štěstíčku dá jít na proti.

2012-03-24 07:15:42

tak ja si myslim že to baterka určite že nebude ved stále keď je motor studeny tak na jednu šupu naštartuje ale dám si to odmerať .keby vás ešte dačo napadlo pre pripad tak mi môžte kľudne ďalej písať.

ďakujem

2012-03-24 09:00:46

Pokud chceš tak vyzkoušej - ohřej motor - pokud nebude startovat tak mezi 4a 5 válcem jed pod sáním motoru teplotní čidlo - odpoj ho a zkus nastartovat - pokud motor chytne zapoj čidlo zpět a dej vědět jak jsi dopadl.

2012-03-24 10:03:51

ok tak to skusím a potom ti dám vedieť.

2012-04-09 15:31:05

Ahoj, ako si dopadol?


Odpovědět

1  2