Fórum - Téma


W202 - Tah motoru a kolísání otáček


Fórum C-Class W202 W202 - Tah motoru a kolísání otáček

Informace o modelu: Mercedes Benz W202

Diskuze o vozidlu

1997 W202 Kombi 2.3

1 fotek  |  3 diskuzí

Výkon motoru 142 kW (193 PS) při 5300 ot./min. Točivý moment: 280 Nm (207 ft/lb) při 2500 ot./min. Palivo benzín + LPG. 5-rychlostní Automatická převodovka. Motor 2 295 ccm (140 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil.



2014-05-05 18:05:47

Zdravím, prosím vás o pomoc.

Koupil jsem W202 2,3 Kompressor. Auto má i LPG

Když je auto studené tak po startu jede motor jako na tři válce, připadne mě že se dusí a nejde vytočit do otáček.

až se trošku zahřeje a přepne na plyn, tak už jde vytočit a táhne dobře, ale většinou po ujetí cca pár km už začne táhnout o hodně míň.(né ale vždy)

Když auto chcípnu, znova nastartuju, tak se to zase jakoby zpraví a jede jak má někdy pár km ale někdy i třeba 100 km vydrží.

Další problém co dělá tak občas když zastavím tak začnou kolísat otáčky na volnobě cca 650-1500. Tak tam musím dát neutrál a prošápnout to pak se to zlepší.

Dal jsem auto na diagnostiku a byla tam dočasná chyba škrtící klapky, chyba se vymazala a auto jelo pak zase normálně asi dva dny.

Pak zase nastal stejný problém.

Auto šlo opět na diagnostiku a ukázala se velká chyba lambda sondy. Tak se tam dala nová Bosch a vypadalo to že je po problému, ale po pul dni

ježdění občas zase kolísání otáček při zastavení a pak to samé, studeny startu auto se dusí, až přepne na plyn je to ok, ale táhne jen pár km.

Když se to na benzín dusí, tak to nejede víc jak 50Km/h na plyn je to už ok, ale jednou se mě stalo i na když sem jel na plyn, tak to nechtělo jet

víc jak 50km/h. Po chcípnutí auta ale bylo už zase všechno ok.

Při další diagnostice to napsalo chybu u vstřiku prvního válce a zase klapku. Mám dát auto do servisu, že mě vyčisti tu klapku a mrknou na ten válec,

tak uvidím a budu doufat, že se to tím vyřeší.

jinak co vím, tak svíčky a palivové čerpadlo jsou tam staré dva roky.

Napadá mě ještě váha vzduchu.

No kdyby jste měli nějaké typy proč mě to tak blbne byl bych vám moc vděčný.

Předem vám moc děkuju.

2014-05-05 19:12:40

Je s podivem, že po tom co vozidlo někdo diagnostikoval chceš znát odpověď po netu.

Lambda - dá se zcela prokazatelně naměřit - velké F znamená defektní

Klapka - dá se zcela prokazatelně naměřit - sporadická závada, pokud se neobjevuje, neřešit

Váha vzduchu dá se zcela prokazatelně naměřit - sledovat hodnoty při studeném a teplém motoru

Vstřikovač dá se zcela prokazatelně naměřit - nejspíše odpojení v důsledku poškození kat.

Tlak paliva - dá se zcela prokazatelně naměřit

Pulzace v sání - sekundární systém vzduchu, dá se zcela prokazatelně naměřit.

Výpadky zapalování - najít důvod - palivo, jiskra, komprese..........

Stále platí buď není co zapálit nebo není čím zapalít, bohužel u moderních motorů ještě potřebujeme k zapálení a ideálnímu hoření vytvořit další podmínky.

2014-05-06 16:17:39

díky moc za info ;)


Odpovědět