Fórum - Téma


W202 - Pokec a dotazy


Fórum C-Class W202 W202 - Pokec a dotazy

Informace o modelu: Mercedes Benz W202


1 ......... 8  9  10  11  12 ......... 14

Doli  
Libor
2015-09-05 20:41:20

kadl.kodl: Menší řemenice na kompresoru = kompresor víc tlačí

2015-09-05 21:00:45

Aha, jsem laik takže se ptám debilně. Nebude ten motor nebo kompresor tím víc trpět?

Doli  
Libor
2015-09-05 21:03:05

kadl.kodl: motor určitě ne a kompresor má samozřejmě menší životnost

2015-09-05 21:32:12

A na montáž to je složitý? Kde bych sehnal kratší řemenici ?

Skyair  
Pavel
2015-09-05 21:56:15

kadl.kodl: Karle, jaká kratší řemenice? Vidím, že jsi opravdu laik. Jestli je ti líto, že ti auto jezdí, tak se v tom se svými znalostmi začni hrabat. Doporučuji si přečíst v tomto vláknu, jak se vyvíjel jeden tuningový pokus na 200K 141kW.

A jak dopadl, na to se zeptej uživatele.

2015-09-05 21:59:50

skyair: No tohle mi tu napsal jeden ve fóru pár příspěvků zpátky. Já chtěl jenom vědět jestli má někdo zkušenost s chiptunningem u Lpg a tohle z toho vzniklo

2015-09-05 22:00:20

mensi remenici kompressoru najdes treba tady - pro kompressor M65 Eaton http://www.ebay.de/itm/ME...-Benz&hash=item25abe10522

Skyair  
Pavel
2015-09-05 22:09:46

kadl.kodl: Je jedno na co pojedeš - benzín nebo LPG. Jak jednou začneš montovat jinou řemenici - tak to vypukne. Chiptuning u kompresorového motoru nemá smysl. Jestli ti to jezdí bez problémů, tak zapal v kostele svíčku a nechtěj na bezmála 20ti leté vráně, aby lítala jako sokol. A nebo si tím projdi, abys pochopil o čem mluvím.

2015-09-05 22:19:23

skyair: No jede to krásně. Ale myslel jsem si, že chiptunning nějaké koníky ještě přihodí. Zásahy do motoru nechci, pro mě by bylo maximum přemapovat tu řj

Skyair  
Pavel
2015-09-05 22:27:05

kadl.kodl: Kam ji chceš mapovat, když už je "přemapovaná" ze 120kW na 141kW? Stařičkému dvoulitru M111 jen zkrátíš život. Jestli chceš výkon, pak se poohlídni po jiné motorizaci.

2015-09-06 09:03:04

kadl.kodl: Já taky zjisti jak ti ten fén co ti fouká do motoru funguje a logickou úvahou dojdeš k tomu jak to nadráždit...Samotnej chip némá u kompresoru moc smysl

Menší řemenicí+naladěním mapy by jsi mohl dosáhnout výkonu kolem 170 kw

no ted čtu že to mělo 120kw tok tobych asi nechal na těch 140....

Jinak super ladit auto na výkony a při tom do toho rvát LPG no nevím třeba z koncernové 1.9Tdi dostaneš víc při lidské spotřebě

tak nějak se to asi dělá

http://www.tdichip.cz/nas...ni-mercedes-benz-clk-230k

2015-09-11 22:51:45

S kompressorem se to nahodou da krmit az propalis pisty samozrejme s premapovanim ECU. 120Kw asi myslel tu druhou verzi, otazka je jestli vnitrek motoru neni prizpusobeny na vyssi vykon pouzitim jinych materialu.

2015-09-12 00:17:25

Já to s tím Lpg už koupil. Nejdřív jsem si myslel, že budu jezdit jenom na plyn na úsporu, ale s benzínem je to větší sranda Takže plyn využívám tak na 20% jízd.

No 120kw měla jedna verze. Pro Itálii byla verze se 141kw a tu mám já.

2015-09-12 20:49:59

Posraný LPG!! Dneska se mi to začalo srát. Na benzín to jezdí normálně, na plyn to chcípá. Sotva se to přepne na plyn tak to zdechne. Zkoušel jsem to držet v otáčkách na neutrál ale ty otáčky kolísaly a auto se pocukávalo. Nemáte někdo radu čím by to mohlo být ? Někdo tvrdí že to může být nasrážená voda v nádrži,někdo že špatná svíčka nebo plynovej vstřik. Přemýšlím i o demontáži a čistě jenom na benzín. Díky

baby  
Josef
2015-09-13 14:57:50

kadl.kodl: Plyn patří do zapalovačů třeba na to lidi přijdou že ten plyn tam nemá co dělat a jinak když chceš mít na opici musíš mít i na banány.Pokud je větší výkon tak se musí počítat s vyšší spotřebou

2015-09-13 17:12:48

To já vím. Ten plyn jsem tam nenechal namontovat já ale už tam byl. Dneska fungoval normálně. Tak s tím v týdnu zajedu na revizi

baby  
Josef
2015-09-13 17:52:12

kadl.kodl: Vždycky je potřeba zvážit co je pro to auto nejlepší veškeré neodborné úpravy se časem většinou vymstí jelikož nebyli schváleny a pak to stojí zbytečné peníze a hlavně čas a nervy

2015-10-30 14:06:17

Ahoj, měl by chuť někdo popsat, jak se elegantně čistí trysky ostřikovačů PŘEDNÍHO OKNA, když už to nejde jehlou zvenku? děkuji michal

2015-10-30 23:21:05

michalmajkl: je to proste.zajed k nekomu kdo ma kompresor a profoukni trysky.sam jsem to nedavno udelal.

2015-10-31 01:29:46

ok díky

a je třeba to odpojit od té hadičky co tam od čerpadlíčka přivání vodu nebo to můžu foukat neodpojené právě obráceným směrem, t.j od těch trysek, krz tu hadičku, krz to čerpadlíčko?

dík m.


Odpovědět

1 ......... 8  9  10  11  12 ......... 14