Fórum - Téma


W202 - Padá nafta


Fórum C-Class W202 W202 - Padá nafta

Informace o modelu: Mercedes Benz W202


1  2

2013-01-24 11:38:30

cau muzete mi nekdo poradit jestli je to normalni ze kdyz jsem vymenoval tesneni u vzduchovyho sani a odpojil sem hadicku od přepadu a klesla mi nafta dolu ze se me tam udelal vzduch tak jestli je normalni ze musim hodne startovat a strasne me to vybiji baterku. Mam Mercedes-Bnez c250(w202) 2.5TD . Muzu nak napumpovat naftu nebo neco co mi tam tu naftu da bez toho abych musel hodne dlouho startovat?

2013-02-14 16:16:01

Měl jsem to samé. Byly kaput O kroužky u čerpadla nafty.(Na hlavě motoru) Přisávalo si to vzduch a nafta tak padala. Koupil jsem O kroužky v OBI celý pytlík za asi 40,- Kč jinak v Mercedesu by si řekli milion.

Taky je možné někde hadičku přerušit a vložit takový ten průtokový filtr, nebo rovnou zpětnou klapku. Pak to padat nebude.

2013-02-21 13:09:25

Měl jsem stejný problém,origoš kroužky stojí cca 25kč/kus,ale máš jistotu,že je nafta za rok nesežere a nebudeš to příští rok řešit znovu.Na celém motororu je jich myslím 6.

Doli  
Libor
2013-02-21 14:21:32

Ty černý "z OBI" tam dlouho nevydrží. U nás stojí jeden origo kolem 20,-Kč, což není milion a nezabije to asi nikoho.

2013-02-21 14:47:01

Ty cerny z OBI bych pouzil max v pornu jako skrtici krouzek

Ale na druhou stranu, origo na novych trubkach jsou take cerne...ale jako nahradni dil se dodavaji zelene...pokud je napr. 210 vybavena zarizenim na repkovy olej z vyroby, jsou tam take cerne krouzky

ale neni cerna jako cerna

2013-02-27 20:44:47

Já měl to samé a vyměnil jsem O-kroužky u hadiček palivového filtru. Perfekt

2013-12-20 20:01:31

Chlapi, už několik let se řeší zavzdušňování u máminýho auta W202 C250D řadový 5válec, rok 93.

Když auto stojí čumákem do kopce, je to ještě horší a pak se to skoro nedá nastartovat. Jen to občas zabrblá a pak se samozřejmě vytříská baterka.. i přes kabely z jiného auta má problém nasát naftu do motoru.

Četl sem cizí fóra, kde zmiňují dvě hlavní příčiny, vypínací ventil

http://www.benzworld.org/...f-valve-leak-p1070234.jpg

nebo těsnící kroužky naftových průhledných trubek

http://thumbs1.ebaystatic...bV7GTwT2Wx7A0jqzG4B4w.jpg

Chci se zeptat, jestli s tím nemá někdo zkušenost a jestli stačí vyměnit sadu těsnících kroužků.

  • Palivový filtr je nový.
  • Když jsme vyměnili přepadové hadičky, tak byl na rok klid - v létě v zimě OK. Teď se to objevuje znovu.
  • Má vůbec to auto nějaký podávací čerpadlo v nádrži? Protože není vůbec nic slyšet při otočení klíčkem.

Kdyby měl někdo jakékoli nápady, zkušenosti nebo to už někdy řešil, budu vděčný za každou radu.

Nejhorší je to teď v zimě.

2013-12-25 17:34:35

Tak dneska další testování.

  • Diesel Off ventil - ok, nějakým způsobem se rozhýbal, stačilo rozpojit konektor a stříknout trochu kontaktolu
  • myslím že to co teď při chcípnutí motoru cvakne, je ten ventil (dříve nebyl slyšet)
  • Zpuchřelé hadice u svorek seříznuté (kromě těch průhledných, nemám nové Okroužky)
  • Vysál sem kolem vstřiků zalitou naftu, vše očistil a jel to projet asi 7km

druhý a třetí vstřik opět zalitý naftou, takže vstřiky netěsní - trubky suché, přepadové hadičky suché nové

2013-12-30 22:41:44

magmuss:

Ahoj, mám přesně ten samý vůz a přesně ten stejný problém.

Začala tzv. padat nafta, hlavně když je pokles teploty venku pod 4 °C, a když je čumákem nahoru dokopce.

Můj technik řekl, ať vyměním všechny O- kroužky v průhledných hadicích, koupil jsem je v MB orig. a postupně začal měnit, výměny celých trubek lze také udělat, ale problém to neřešilo, pak jsem vyměnil malý předřadný filtr paliva i s těsněním před velkým palivovým filtrem, je umísten vlevo ve šroubu na držáku (vedle paliv. filtru) pomohlo to jen 1 den, resp. nafta se rychleji dostala při startování k motoru, situaci ty všechny výměny těsnění jen mírně zlepšilo, ale problém trvá dál.

Ten vypínací ventil jsem měl odmontovaný a pod ním je také O-kroužek, který jsem měnil, jinak pod tímto ventilem, jestli se nepletu je takový stříbrný váleček, což by mělo být palivové čerpadlo, tam také okolo v mém případě občas prosakuje nafta, v průhledných hadicích jsou občas vidět bubliny a to ještě před filtrem, jinak dle manuálu se doporučuje pátrat po ucpaném odvzdušnění nádrže, ucpaném sítku v nádrži a dalších netěsnostech, nevěřím, ale že je to tím, jdu měnit ten vypínací ventil.

Zdar Václav

2013-12-31 19:56:00

Ok, díky Vašku.

Já už jsem domluvený s jedním clubákem z jiného fóra, že mi objedná a vymění komplet sadu těsnění i těch průhledných trubek.

Koukne na ten Off ventil a když to nepomůže, budeme se věnovat nádrži a čerpadlu.

Uvidím co to je.

2014-01-03 17:56:46

magmuss: nazdar už si poriešil to spadovanie nafty?ak nie dám ti poradit kde by mohol byt ten problem.

2014-01-06 22:38:37

ahoj, nebudeš mě strašit s palivovým nebo vstřikovacím čerpadlem, že ne. Václav

2014-01-06 22:59:39

Ja som mal problém ten istý,padala mi nafta,už všetko sme vyskúšali s bráchom aj nové čerpdlo sme tam dali a nakonies chyba sa našla.na pravej strane bloku motora máš ohrev nafty je to plastovy mechanizmus s dvoma koncovími hadičkami cez ktorého nafta preteká a ohrievá . tak ten mechanizmus som mal poškodený,treba to len vyradiť a to budeš potrebovať len dialšu hadičku tenkšiu by si mohol dať tie hadičky do seba.keby si mal dajaké nejasnosti tak zavolaj.ale inač lepšie by vysvetlil môj brat ako presne na to lebo on mi to robil.dám na seba číslo a daj mi vedieť čo si poriešil alebo keby si mal dajaké otázky 00421915835939

2014-01-06 23:01:53

inač tiež som menil tie O kružky a ani to nepomohlo,ale dobre ked to vymeníš je to len drobnosť

2014-01-06 23:07:05

ok, dík, také jsem našel inzerát na repasovaný palivový ventil, no postupně to vše zkusím a dopracuju se k zapojení jako má W123, 2 trubičky bez ničeho... václav

2014-01-09 08:20:36

Ahoj.

Měl jsem ten samý problém. Auto do kopce a v pr.....

Vyřešila to výměna gumového o-kroužku u filtru hrubých nečistot. (sítka)

Je hned vedle palivového filtru.

V mercedesu asi 10 kaček.

Podávací čerpadlo v nádrži není Je tam sací a až za filtrem, takže netěsnost nepoznáš.

Milan

2014-01-09 15:13:03

Díky Milane

2014-06-03 17:47:32

To samé jsem řešil:

dostal jsem radu, vyměnit O kroužky na hadicích orginál kroužek stojí v MB 70Kč v prodejně gumových těsnění kroužků a všeho možnýho pro kutily stojí tento O kroužek 3.20Kč stejně to nepomohlo. Následně výměna filtrů a kontrola celé palivové soustavy a nic. Tak jsem koupil na netu v prodejně pro motorové čluny hadici s balounkem

na přečerpávání paliva a vřadil jsem ji pod sání na přívodní trubku od nádrže. Teď, když několik dní nejezdím, tak si v klídku načerpám balounkem motor hned chytá a nafta si může padat jak chce. Jsem liška podšitá a stálo to cca 300Kč.

2014-06-03 20:48:52

Diky kluci,

uz to mam vse opravene a auto jezdi bez problemu nekolik mesicu.

Vymenila se sada O-krouzku komplet, predfiltru a filtru, prepadovy hadicky, zprovoznil se a zapojil predehrivac nafty (byl predeslym majitelem odpojen) a nakonec se jeste nasel vadny vstrik, ktery prisaval vzduch, protoze byl nejspis z drivejsich oprav mechanicky poskozen z predchozich dilen.

A ted ma novy vejfuk a jezdi bez sebemensich problemu a zavad.

2014-06-27 10:46:32

Ahoj,chtěl by jsem se zeptat,kde bych mohl sehnat sadu těsnících o-kroužků na 250TD.Mechanik mi doporučil ať tam dám zelené,že jsou na naší slavnou naftu s biosložkou.Že ty originál černé naše nafta poškozuje.Už jsem je měnil asi 3x a už mě to neba


Odpovědět

1  2