Fórum - Téma


W202 - Nouzový režim


Fórum C-Class W202 W202 - Nouzový režim

Informace o modelu: Mercedes Benz W202



2010-03-25 11:06:36

Zdravím prosím o radu. Chvíli po startu a jízdě mi motor skočí do "nouzového režimu" nebo nevím, každopádně se to projeví tak, že mi přestane točit nad 3000ot. (vypne se turbo?) Nevím co je to za závadu. Po vypnutí motoru a opětovném startu to zase chvíli jede krásně. Není to pravidelné omezení, někdy to udělá po 100metrech a nekdy po 10 km. Prosím o rady. Mám W202 C 220 CDi

Díky

2010-03-25 12:10:25

Vaha vzduchu nebo ucpany kat

2010-03-25 14:33:06

díky za rychlé info. Ještě jeden dodatečný poznatek. Teď dopoledne to ještě zkouším a ono mi to omezí otáčky pouze když to krátce po startu hned více točím. Když to nechám cca prvních 10 km v klidu a jedu jenom tak do těch 2500 ot. tak potom to už můžu točit normálně a jede to pořád dobře. Teď jsem to testoval na dálnici. Nepomůže to víc v určení chyby? Kdyby byl ucpaný kata tak by to nejelo stále ne? díky moc ( a kde by byla ta váha vzduchů k dispozici?)

2010-04-17 14:27:56

Zdravím, mám rovnaký problém s VITOm 115 CDI. Neporadíš?

Vopred vďaka.

Svatik  
Svaťa
2010-04-17 14:48:24

Měl jsem to samý. Při studeným motoru a rychlým vytočení "skok" do nouzáku, vypnutí motoru a opětovné nastartování, po zahřátí alespoň na 40 stupňů už pohoda. Nakonec to nechtělo jet víc než 50 km/hod. Ucpaná levá větev výfuků. Odstranění všech čtyř katů problém vyřešilo. Nechtěl jsem čekat až se rozpadne další. Po jejich odstranění jsem zjistil, jakej je to "špunt" ve výfuku.

2010-04-17 20:05:59

S temito vozy je treba jezdit na diagnostiku...

2010-04-17 22:33:35

Diagnostika v Mercedese aj u kamaráta na učilišti automechanikov vykazuje neadekvátny tlak preplňovania.

Nikto však nevie konkrétne, kde to viazne a na čo má siahnuť.

2010-04-17 23:02:54

to bue ten senzor tlaku v potrubi

2010-04-26 17:23:23

Měl jsEm úplne to same. Byla to váha vzduchu.

2010-05-02 16:27:29

Podivej se taky na tu gumovou hadicku od turba,kdyz otevres kapotu tak vede na hore na leve strane pod ten lem do nejakyho snimace,vedou tam i dva draty a ten snimac,mel sem ji vypadlou a nejelo to presne takhle,muzes ji mit taky jenom prasklou,kdyz ti to chvilku jede normalne.

2010-05-02 19:05:55

jsou vita s vahou ale i bez vahy vzduchu

2011-05-13 20:17:48

Dik dneska me privezla zena vito po vymene vstriku a neslo pres 3000 tis otacek, badal jsem badal a nic nenasel az tvoje zprava me navedla. Nepripojili hadici od turba/

2011-12-26 22:37:42

nieco podobne mam aj ja ale mne to robi stale pri 120km/h hlavne v zime a neprechadza do servis. rezimu. nakoniec to bol EGR ventill.

2013-04-21 02:45:29

Cus ... chci se zeptat mam mercedes benz c250(w202) 2.5 TD. Kdyz jedu tak pri vysi richylosti jak 110 km/h mi to hodi do nouzovyho rezimu... vubec to nejede kdyz to vytocim motor kryci a netaha a nejede kdyz jedu do kopce tak mi to proste nevytahne.. nevite nekdo cim to muze byt?? zkousel sem uz vsechno co kdo mi poradil menil sem tesnici krouzky pod sani pak sem menil olej pak sem vymazaval servisku menil sem naftovy filtr a vzduchovy a porad mi to hazi

Doli  
Libor
2013-04-21 06:34:08

quarter: Zajeď na diagnostiku a ušetříš peníze, čas i nervy.

2013-05-06 08:34:54

diky za rady ale zjistil sem ze to bylo tim ze sem mel urvanou hadicku na stelovani svetel a tim mi to delalo takze sem docela tedkom prekvapenej ze i takova kravinka muze narusit jizdu :)

2014-11-25 18:33:20

Podobnej problém( C220 92 kw AUT. ), nastartuju a auto padne do nouzáku není to pokaždé ale je to častěji. Většinou zustalo na 2přev. stupni ale ted tam dává 3. Mám podezření na váhu vzduchu či turbo to jsou dvě věci které mají odsloužíno. Má někdo podobnou zkušenost?

2016-05-27 13:04:36

Zdravim vas klubaci. Mam problem a zaroven dotaz jedna se o mb c220 cdi r.v. 2000 92kW. Vsiml jsem si ze v prirube pod turbem u jednoho sroubu je prasklina mel sem zachcany altik od oleja a vse kolem kdyz sem to rozdelal celi mi to upadlo. slo to poznat i na stylu jizdy od 3000 uz to moc netahlo a sicelo to. Doma mam potrubi z jineho auta tak sem urizl trubku a dal ji tam vse bylo ok super krasnej a plynulej tah. Jeznze po asi cca 3 tydnu kdyz sem auto nastartoval tak me zacalo vypinat turbo lekl jsem se co se deje studeny sem to nikdy hned nehonil. Kdyz sem mel zarazenou 3 slapl jsem tomu az sem dosahl 3000 ot.m. tak to seplnou jako kdyby bylo neco ucpaneho a vse bylo v poradku tak me to delalo 3-5 dni. a ted ??? Kluci turbo slysim ho i ten mensi tah ma ale nic vic proste prijde mi ze to jede na 30% vykonu a jak se auto trochu zahreje sup a jsem v nouzaku. Vypnu zapnu motor a je to ok ale kdyz treba trojku roztahnu presahnu 3000 ot.m. tak jsem zase v nouzaku. Nevite co by to mohlo byt neakej vyrazovaci postup. Zadna kontrolka me nesviti ani EPC. tim jsem vyloucil vahu vzduchu ale co dal cidlo nasavaneho tepleho vzduchu je v poradku. myslite si ze to muze byt ucpanej kat.

2016-06-05 18:04:22

mb220cdi: může to být jen vypadlá nebo prasklá hadička podtlaku, tu vnitřní diag. nepozná. Zkus odpojit hadičku od ovládání turba a vyzkoušej jestli saje pokud ne můžeš začít postupně hledat v celém okruhu. Já jsem měl na C200 vadný elektroventil podtlaku řízení turba. (za chladičem černý váleček, 2 nebo 3 hadičky a kabel)


Odpovědět