Fórum - Téma


W202 - Koupě


Fórum C-Class W202 W202 - Koupě

Informace o modelu: Mercedes Benz W202


1  2  3  4

2013-06-05 20:11:17

Čau. Planuji si koupit auto od kamarada, ale jsou tam nějaké nedostatky a určitě jich bude vic, proto se obracím k vám.

Potřebuji poradit nějaký servis nebo někoho, kdo mi to auto proleze (za rozumné penize) a řekné co bude potřeba opravit...

A potom další otazka: když ty opravy nebudou moc drahé, co si myslite: je to mercedes C 280 (r.v. 1999) automat - žere hodně, ale když do něj dam LPG? Jak ten plyn pusobi na tenhle motor?

Diky za rady.

Doli  
Libor
2013-06-05 20:15:51

jardis: Musíš napsat od kud jsi, pokud hodláš auto kupovat v Krnově, určitě Ti nebude při koupi asistovat někdo z Plzně.

2013-06-05 22:10:22

Ježiš, mě to uplně vypadlo :)

Diky)))

Jedna se o Prahu

2013-06-09 21:46:48

Kolik tak by mohlo stat tohle auto:

Mercedes C 280 sport, automatická převodovka.

Stav-dobrý,bez koroze,výměněny všechny filtry, podvozek opraveny.

Diky

foto zde: http://jardis15.rajce.idnes.cz/MB#mb.jpg

rv. 1999

najeto 130 000,ale to je jasná blbost,někdo to stočil

2015-04-08 16:56:58

W202 C230 ano nebo ne? .. Koupit nebo ne? Na co bacha? ..

Chtěl bych si koupit 230 kompresor. Má to smysl? Je to dobrej motor? Díky

2015-04-08 22:27:40

Kompressorovy motory jsou pekne popsany v SLK sekci.

Obecne pozor:

  • kompressor - hlucnost
  • rozvody - retez, doporucuju vymenu, radi praskaji

Jinak standardni veci jako u jinejch starejch medvedu...

Necekat zadnej extra vykon, ale zase to nejede uplne spatne... v SLK je to samozrejme jiny kakao

Skyair  
Pavel
2015-04-08 22:47:54

laja22: Díky, za doporučení sekce SLK. Je pravda, že kompresor je lehce slyšitelný, obzvlášť s K&N filtrem. Co se týká rozvodů u motorů M 111, tak si nemyslím, že výskyt praskání rozvodů je tak častý. Možná, při zanedbání včasných výměn oleje.

2015-04-09 04:21:34

Skyair: ja vim, ze je to tvoje hobby, pred casem jsem to vse studoval... musim ti vyseknout velkou poklonu jak tady o to staras (nejen o sekci SLK)

Bohuzel jsem ve dvestedvojkach par retezu po smrti potkal, sam jsem par let zpet poridil potkanou S202... retez nestoji tolik a ja jsem hroznej preventista ... motor s kompressorem ve W203 je na tom jeste hur

2015-04-09 07:01:15

laja22: jde spíše o to, že SLK nemají dvakrát obkrouženou zeměkouli, jako sedany a kombíky v kterých jsou tyto motory montovány.

Skyair  
Pavel
2015-04-09 08:13:32

No jo, spíš mi připadá úsměvné, že se někdo zeptá:

  • "Chtěl bych si koupit 230 kompresor. Má to smysl? Je to dobrej motor? Na co bacha? ..."

A dotaz se týká modelu s dvacetiletou historií, jako by si chtěl koupit čtyřletou ojetinu po čerstvé STK.

Kdyby mi položil tuto otázku můj kamarád, tak bych mu řekl: Chlapče, jestli si myslíš, že po dvaceti letech nedohledatelné, skutečně pravdivé historie provozu a počtu majitelů a natož kvality údržby si koupíš jakékoliv auto. do kterého se nenasypeš, pak jsi nenapravitelný snílek. Tady už charisma nepomůže.

Leda, že by to byl sedan, který si před těmi drahnými lety koupil německý penzista, který si dodnes vede deníček spotřeby a jezdí jen v létě. Rychlostí, která nepřesáhla 2/3 max výkonu, to auto má dnes skutečných 98 321 km (cca 5tis. km ročně) a absolvovalo všechny nejen kilometrové - ale i časové výměny náplní, hadic, pneu ...atd.

Pak na otázky: - "Má to smysl? Je to dobrej motor? Na co bacha?" odpovím - okamžitě to kup, zakonzervuj jako veterána, aby tvůj vnuk měl poklad, se kterým bude na budoucích srazech veteránů za hvězdu ...

... nejen na kapotě.

2015-04-09 08:25:35

skyair: Čím větší paštika tím zajímavější historie . jízdy jen do kostela, majitel jeden - ročník 1938 a níže. TP je duplikát za popsaný. Podívej se po netu kolik km mají proklamované ty staré auta z dob kdy šlo stočit tacho ještě velice jednoduchým způsobem a kolik mají najeto třeba 211 (kde je to již obtížnější). Každá 210 o 10 let starší než 211 má najeto o polovinu méně. U nás platí čím starší tím méně najeto

Skyair  
Pavel
2015-04-09 08:41:46

blueabyss: Tohle moc dobře vím. Posledních víc než dvacet let jsem musel mít nová auta, abych se netřásl hrůzou, jestli dojede do Milána, Paříže či jinam po Evropě. Jako můj "služebák" i pro vlastní potřebu najezdilo auto zhruba jen 30 tis. km ročně a po pěti letech bylo koupeno zase nové.

A najednou jsem stál před radostným problémem, zakoupit si ojetinu, abych se odlišil od davu. Čekal mě půl rok hledání, desítka odrbaných a "zneužívaných" aut, než jsem si konečně vybral to své SLK s dvakrát objetou zeměkoulí kolem rovníku.

Každé jaro, když po zimě vlezu v garáži do auta, zastrčím klíček .... konečně adrenalin a k tomu mrazení v zádech, jak to dopadne.

A letos to zase chytlo Naštěstí ne plamenem.

Doli  
Libor
2015-04-09 08:43:56

blueabyss: A ty čerstvě dovezené 211 mají najeto všechny stejně. Nechápu jak to ti cizinci dělají, ať jsou to Němci nebo Italové, prodávají auta vždy se skoro stejným nájezdem. To je fakt náhoda

Skyair  
Pavel
2015-04-09 08:53:21

doli: Neuvěřitelné. Mám v Mnichově kamaráda, který jezdí "bramborovým" služebákem 2x za týden do Hamburku. .. to je 3200km týdně. Každý druhý rok má nové auto. Možná některé tady jezdí jako dvouleté s 50 tis. km.

2015-04-09 14:07:00

blueabyss: noo nevim, jestli cca 200tis. je treba povazovat za nekolikare obkrouzeni zemekoule a ze by byly vsechny auta, co jsem potkal s prasklym retezem stoceny, to si opravdu nemyslim... spis jde o to jak se k tomu autu kdo chova...

Skyair  
Pavel
2015-04-09 14:57:26

laja22: Podle mne, jen nepatrnou část přetržených řetězů u M111 bych připsal na vrub vady materiálu. Většina bude v četnosti výměn oleje, jejich specifikace, viskozity a způsobu jízdy. Plný výkon se studeným motorem, jízda brzda plyn. Ale i tak to vyjde nastejno s případy, kdy dojde k propálení pístu nebo "vykouklé" ojnici.

2015-04-09 22:59:57

skyair: Dovolim si nesouhlasit s vadou materialu. Muj nazor na praskani retezu je, ze neni dostatecne dimenzovan pro preplnovany motor. Vse co jsem videl bylo opravdu kolem 200tis najetych km (vcetne me S202). Proto doporucim vymenu, nestoji to moc penez a je klid.

Co se tyce naslednika M111, tam je to jeste horsi... tam snad davali retezy z kola (favorit)

Skyair  
Pavel
2015-04-10 01:32:56

laja22: Hledal jsem něco, abych tvou úvahu vyvrátil, ale bohužel potvrzuji, že i SLK to může potkat.

http://www.mercedesclub.c...select=88171#message88171

Holt, je to něco, co se děje nejenom u novějších motorů MB s odrbanými koly a řetězy. Prostě nic není věčné

  • I na platí neodvratný Murphyho zákon: Co se může pokazit, to se pokazí .

2015-04-10 02:47:28

skyair: Se zajmem jsem si precetl tvuj prispevek ani v nejmensim nechci nikoho presvedcovat o mem nazoru... vse uz jsem pred lety probiral s mechaniky ve VSP (MB Plzen), mam mezi nimi par dobrych kamaradu... taky mi vrtalo hlavou proc retez nevydrzi...

2015-04-10 02:49:32

jeste bych doplnil:

VSE CO MA KOLA A KOZY se muze rozbit... rikam to ty moji porad


Odpovědět

1  2  3  4