Fórum - Téma


W202 - Koupě


Fórum C-Class W202 W202 - Koupě

Informace o modelu: Mercedes Benz W202


1  2  3  4

2009-09-28 21:21:01

Chlapi Já nechci tryskáč, mě stačí slušná kára, s normální spotřebou co nebude žrát trávu kolem silnice. Jedenáct litrů mě děsí, teď jezdím za 6,5 a nechtěl bych jít přes 8,5. To jste mě dostali, ale co čekat od fajnšmekrů ..... Dneska bych už taky u Nissanu nešel pod dvoulitra. Já musím zajet do nějakýho bazaru a nechat se povozit, ať mám představu, o čem tady mluvíte. Zatím dobrou noc .

viki  
viktor
2009-09-28 21:45:35

vim že se da jezdit s timto motorem za mín a to podstatně držim se vyších měřitek a fakt je ten že tento motor nepotřebuje zdalaka tolik pěněz na udržbu

2009-09-29 09:46:14

Takže, když se budu držet při zemi a rozhodnu se např. pro nepřeplňovaného dvoulitra (jak jsem již psal, nejsem příznivce turba apod. a o životnosti kompresoru toho vím ještě míň), tak na co si dát bacha? Antikorozní ochrana u céčka bude určitě dobrá i když se pohybuju ve třídě spolu s levnějšími oktávkami apod., tak si myslím, že by se oktávkou mercedes nenechal zahanbit, ale jistý si nejsem. A teď největší problém a to je přední náprava, jak je na tom céčko? Minimálně jedno hliníkové rameno na každé straně mít bude, ale co jsem se díval, tak není v druhovýrobě tak drahé jako na bmw a to má navíc tu nápravu ještě složitější. Kolik vydrží čepy a silentbloky na předku a co zadek, taky nějak trpí, když je hnanej? Je jasný, že když budu mít štěstí a vemu po volovi, co s tím někde zkoušel často driftovat, tak jsem asi v řiti, ale běžným ježděním by snad mohla něco vydržet. Mercedesy se od nepaměti vyznačovaly velkou porcí kilometrů, ale to mluvím o strarejch modelech, kdy se ještě tak na výrobě nešetřilo. Nechci si kupovat auto na rok nebo na dva, ale na delší dobu a přesto, že budu kupovat srdcem, tak se budu snažit rozum nenechat doma a držet se vašich rad. Díky.

2009-09-29 10:43:11

Dat pozor na to aby to nebyla corka...na tech dvouluitrech se snad nic nekazi...

Ale jak si nekoupis 320tak jsi u mne mrtzvej Homolka

dmh
miloš
2009-09-29 11:29:27

to znamená že ani ML 270 cdi nie?

2009-09-29 13:12:30

Já tím autem budu dojíždět do práce, takže je důležitá i spotřeba. Co teda ta přední náprava? Převodovku určitě manuál i když jsem slyšel, že automat je u MB bezkonkurenční a eliminuje bouchání kardanu při přeřazování-recenze uživatelů. Jo a co ta koroze a kvalita zpracování? Je tam někde slabší místo? Já to z vás tahám, jak z chlupatý deky.

2009-09-29 18:06:01

Taky všechny zdravím a mám podobný dotaz.

Vybírám si MB a potřeboval bych radu. Pokukuju po nějakém tom C klasse nebo CLK.

Chtěl bych se zeptat, jak je to s údržbou motorů 200/230Komp. a 320 . mám na mysli rozvody apod.

Díky moc!

viki  
viktor
2009-09-29 18:42:39

rozvod řetěz dokud nechrastí neřešíš,, včas měnit oleje tod vše tyto motory nevyžadujou zadnou zvlaštní péči po kopi vyměnit oleje filtry svičky při zkušebni jizdě žadny vibrace do šajtrpaky/netýka se automatu) žadny plavani do stran kolem 100km rychlosti pokud ano zjistit co je špatně vyžgryndat slevu 320 zdaleka nejspolehlivější

2009-09-29 18:59:07

děkuji jmenovci za odpověď.

snad si něco v itálii vyberu. Tady mám trochu strach z přetočených tacho a podvodníků.

Svatik  
Svaťa
2009-09-29 19:07:48

Já bych měl v Itálii ještě větší strach něž tady. Můj osobní tip je Německo po prvním majiteli.

viki  
viktor
2009-09-29 19:19:48

on jih a sever italie je hodně o něčem jiným dá se najit slušny autičko no

2009-09-29 19:38:39

přesně tak. radši ho koupím z nějakého "autohausu" v itálii neý od nějakého arabáše v německu.

2009-09-29 20:56:23

Tak to vypadá, že céčko snad ani žádné vady nemá. To je dobře, to potom určitě nešlápnu vedle. Teď už o tom vím vše, dikes.

viki  
viktor
2009-10-03 17:57:05

no myslim že jsme ti nějaky info dali neviděl bych to tak černě to že neupřednostjem 2,0 ma své duvody i když je to držák k Cečku toho neni moc co říct je to kvalitní auto vycházejici konstručně ze 190ky než koupíš je to hodně odlišnej vuz od nisana neni od věci sebou vzit někoho kdo medvědy zná .

2009-10-03 18:11:22

Bude to chtít určitě někoho zkušeného, protože jsem byl dneska docela nemile překvapený, když jsem se v tom poprvé projel. Řadící páká s vůlí, motor rachtal, asi se nenapnul rozvoďák a to byl benzín, koroze rožků dveří a to má najeto nějakejch 170 tis. To se mi nechce věřit, že vydrží tak málo. Atmosferický dvoulitr je pro mě dostačující, jel slušně a byl pěkně sladěn s manuální převodovkou, až na to nepřesné řazení. Trošku mě zarážel vrnivý zvuk, který přecházel i do sedadel při nízké rychlosti, když nebyl diferák v zátahu. Jak se přidalo, tak klid. Od gum to asi nebylo. Asi jsem narazil na špatný kus, chce to ještě něco vyzkoušet.

2009-10-03 18:26:05

O céčku toho moc nevím. ale je to jako u každýho auta, vem si sebou aspoň automechanika, když ne vyloženě mercedesáře.

2009-10-03 18:36:26

Jediné, do čeho bych šel je fakt ta W203, tak uvidím. Seděl jsem v tom dneska poprvé a tolik závad, tak snad nejsem úplně blbej, aby mě opili rohlíkem. Horší by bylo nenajít žádnou. Pak buď nepoznám nic nebo je to v auto v cajku. Porovnávám to s fábií, dvojkovou oktávkou a tak, co znám a mám odježděný. Vždycky si z toho auta vemu něco, třeba přesné řazení oktávky nebo fábky a pak ten dnešek, což mě dost zarazilo včetně té koroze. Nesrovnávám auta jako celky, ale vždy jen část z nich.

viki  
viktor
2009-10-03 18:45:33

dobře ač nerad nebo jsem s dvoulitrem jel jen jednou aby si měl předsavu po zavření dveří oči padaj na otačkoměr jestli je auto nastartovaný řazení přesný žadný vibrace ani do sedadel ani do šajtrpáky!!řechtaní řetězu v 170000km nesmysl bud vic km nebo špatně servisováno ,pokud maš v okolí ještě nějaký mergly i když maj jinej motor nech se svézt at víš jak se to ma vubec chovat nekupuješ rohlik za pětikačku v mercedesu když jedeš tak na tebe musí pusobyt pohodou klidem spokojeností pokud to tak není je to vylitanej medvěd to sem zvědav kdo mě za tohle dá do ringle

2009-10-03 19:46:27

Asi to bylo stočený, jinak by to mělo servisku. Ať mi nikdo neříká, že u tak drahýho auta někdo ukončí servisku ve 150 tis. a pak ji vyhodí, nesmysl. To vrnění šlo do celýho auta, jako od ložiska, cítil jsem to i v zádech od sedadel. Ale v záběru klid, asi diferák nebo kardan nevím. Ono těch aut moc není, ani jich člověk tolik nepotkává na silnicích, což u mě mluví v jejich prospěch. Raději jsem nezkoušel žádnou E46, abych na céčko nezanevřel. V Olmiku je i značkový servis, ale s takovým autem jsou to vyhozený peníze, abych zjistil, že má půl míle. Jinak na otáčkoměr jsem ani nemrkl, dvojka oktávka s benzínem je tichounká, tak jsem zvyklý. Navíc jsem byl dost nervózní, abych to někde neprásknul a snažil jsem se hledat chyby. Motor až na ten kravál je slušnej.

2009-10-03 20:30:19

já chtěl ohodnotit vito a oni mi řekli, že mejch 293.500km je moc!! nevim, co by chtěli od 12letýho auta a to si myslim, že je to už stočený


Odpovědět

1  2  3  4