Fórum - Téma


W202 - Diagnostika a čerpadlo


Fórum C-Class W202 W202 - Diagnostika a čerpadlo

Informace o modelu: Mercedes Benz W202

Diskuze o vozidlu

1995 W202 2.1

9 fotek  |  18 servisních knížek  |  10 diskuzí

Výkon motoru 70 kW (95 PS) při 5000 ot./min. Maximální rychlost 175 km/h. Zrychlení 16.0 s ~ 0-100 km/h. Hmotnost 1 880 kg. Palivo diesel. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 2 100 ccm (128 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil.



2015-01-17 17:24:37

Ahoj,

byl jsem na diagnostice a vyskočily dvě chyby:

1. P0105 Pressure sensor B28 - co jsem si našel, tak se jedná o chybu s podtlakem

2. P1223 Distributer shaft position sensor Y23/2|2 - našel jsem, že se jedná o chybu u klikové hřídele.

K bodu 2 - minulý týden jsem měl měněný klínový řemen. Po výměně řemene, když je motor studený, tak kolísají otáčky na cca 3 sec. Předtím mi to ale nedělalo.

Díky moc za info a pomoc.

V případě dotazů doplním informace.

2015-01-19 20:07:16

no už sem to zjistilcerpadlo

2015-01-25 09:19:58

tak jsem zjistil, že je v prdeli senzor vačky na čerpadle, ale může být i vačka(proto si nechce brát naftu) a má problém s dodávkou paliva. Já jsem tento problém "zatím" vyřešil tak, že jsem sundal těsnění na víčku od nádrže. Najel jsem cca 5 tis Km a bez problémů.

Dle informací je hlavně problém v tom, že se do w202D tankovala špatná nafta a Lucas je na to hodně náchylný!

Dle informací od servisu Lucas - Tuhle chybu zatím nemám řešit a ani nechci. Auto mi jezdi v pohodě.

Když se provede zásah do fuck čerpadla Lucas, tak oprava začíná na 25tis.

2015-04-16 13:45:22

frenchise: Ahoj Davide byl jsem na diagnostice a ukazuje mi to 2 chyby. dávkovací ventil paliva a modulační snímač zdvihu jehly

nemohl bys mi to objasnit,ja nevim o co de.dik borek

2015-05-02 08:30:38

borkan60: Ahoj a jak se to chová za jízdy? Chcípá ti to nebo škube? Teď zjišťuji ceny oprav čerpadel, ale vypadá to na to, že jak tvoje tak moje bude muset na repas. Ještě se chci zeptat, zda jsi čistil nádrž a vyměnil hadičky.

Je možné, že to můžeš mít jen někde ucpané a diagnostika ti hlásí chyby. Nejdříve vyzkoušej vše před tím než tu sračku Lucasovou budeš muset vyndat. Pokud budeš muset dát čerpadlo na repas, tak se připrav na pěknou pálku! 20tis a výše.

2015-05-04 13:36:53

frenchise: ahoj,za jizdy to nedela vubec nic je to v pohode.akorat kdyz to nato nazhavim a natocim tak mi litaj otacky a neprelezou 2000 ot.kdyz to natocim bez zhaveni tak je vsechno v poradku.vymenil sem okrouzky u hadicek nadrz sem necistil tak se mej.cus

Nebo koupit nakou sracku 124 vrazit tam cerpadlo a zbytek poslat do sveta

2015-05-06 08:37:11

borkan60: pokud ti to jezdí,tak to neřeš a hlavně ne cerpadlo! Ptal jsem se v MB na cenu čerpadla a nové stojí 88tis.!,repas 70tis.a pokud vratis své cerpadlo čisté a bez paliva,tak ti daji slevu 10tis. nikomu se moc nechce hrabat v tomhle cerpadle a ani se nedivimmam kontakt na člověka,co ma stolici na Lucase a oprava začíná od 21tis.takze asi tak.Pripravuji článek o tomto cerpadle,tak potom ti bude jasné,ze se ho boji auto mechanici jako čert krize

No tak to Te ani nenapadne! Pokud nahradis Lucase za Bosch z w124,tak se ti auto nebude chovat korektněNepujde ti otackomer, palubka Ti bude svítit jako vánoční stromeček a nebude ti fungovat protiskluz a bůh ví co jeste.

2015-05-06 12:18:20

frenchise: aha to sem nevedel,ja tam leju naftu od shellky nitro cca 35.70kc ale myslim ze se mi to vyplaci.jede to dobre a je to tichoucky

frenchise, 2015-01-17 17:24:37 napsal:

Ahoj,

byl jsem na diagnostice a vyskočily dvě chyby:

1. P0105 Pressure sensor B28 - co jsem si našel, tak se jedná o chybu s podtlakem

2. P1223 Distributer shaft position sensor Y23/2|2 - našel jsem, že se jedná o chybu u klikové hřídele.

K bodu 2 - minulý týden jsem měl měněný klínový řemen. Po výměně řemene, když je motor studený, tak kolísají otáčky na cca 3 sec. Předtím mi to ale nedělalo.

Díky moc za info a pomoc.

V případě dotazů doplním informace.

2015-05-06 12:51:33

Hlavně aditiva a cely rok!Tohle cerpadlo se začalo srat na základě dávání nekvalitní nafty

2015-12-23 08:53:33

Ahoj, tak už mám delší dobu po repasu ćerpadla a zatím je vše OK. Raději píšu později, abych něco nezakřikl:)

Do D220 se montovalo rotační čerpadlo Lucas Delphi a né Lucas Epic. Bacha na to! Pokud by někdo kupoval repasované čerpadlo, tak může mít problém. Na netu se hlavně objevuje Lucas Epic. Toto čerpadlo se montovalo z důvodu vyššího výkonu, ale nevím, zda je to opravdu pravda. Alespoň u mého Čmeldy se to nijak neprojevuje:)

Teď k problému čerpadla, mechanicky čerpadlo neodchází. Problém je v tom, že se počase uvolní těsnění a potom dochází úniku paliva, které doslova rozežere vnitřní elektonické součástky v čerpadle, které je nunté vyměnit a cena repasu čerpadla se pohybuje od cca 25tis. Mě to vyšlo na 35tis, výměna všech elekto součátek a včetně práce.

Demontáž čerpadla je dosti koplikované a doporučuji pouze zkušeným mechanikem.

Doporučení:

1. Při rozvícení EDC provést ihned diagnostiku a zjistit, jaké chyby jsou hlášeny. Na google lze vyhladat podle kódu zavady o co se jedná.

2. Zkontrolovat, zda se jen nejedná o problém s palivovými hadičkami (bublinky), ale i v tomto případě se může jednat i o závadu na čerpadle s těsněním.

3. Nainstalovat před filtr jak je standardně řešeno u W124. Já ho tam mám a veškeré nečistoty, teď jsou z 90% filtrovány zde.

4. Pokud budete mít již po repasu čerpadla, tak určitě i nechat vyčistit nádrž, tam můžou být taky nějaké zbytky, které tomuto čerpadlu nedělají dobře. Mě to ještě čeká a asi tam mám pěkný sajrajt:/

Jo a na závěr. Ptal jsem se v MB na cenu čerpadla a repasované stojí cca 75tis a nové cca 90. Když vrátíte své původní, čisté, bez nafty, tak dostanete slevu cca 10tis:)

Do jakých modelů se Lucas Delphi montoval:

OM 604.910 EVE 2155 cc 89.0 x 86.6 mm 70 kW (95 PS; 94 hp) @5000 rpm 150 N·m (111 lb·ft) @3100 rpm 1993–1998 W202 C 220 D

OM 604.910 EVE 2155 cc 89.0 x 86.6 mm 55 kW (75 PS; 74 hp) @5000 rpm 150 N·m (111 lb·ft) @3100 rpm 1996–1998 W202 C 220 D taxis

OM 604.912 EVE 2155 cc 89.0 x 86.6 mm 70 kW (95 PS; 94 hp) @5000 rpm 150 N·m (111 lb·ft) @3100 rpm 1995–1998 W210 E 220 D

OM 604.912 EVE 2155 cc 89.0 x 86.6 mm 55 kW (75 PS; 74 hp) @5000 rpm 150 N·m (111 lb·ft) @3100 rpm 1996–1998 W210 E 220 D taxis

OM 604.915 EVE 1997 cc 87.0 x 84.0 mm 65 kW (88 PS; 87 hp) @5000 rpm 135 N·m (100 lb·ft) @2000 rpm 1996–1998 W202 C 200 D

OM 604.917 EVE 1997 cc 87.0 x 84.0 mm 65 kW (88 PS; 87 hp) @5000 rpm 135 N·m (100 lb·ft) @2000 rpm 1996–1998 W210 E 200 D


Odpovědět