Fórum - Téma


W201 - Podtlakový systém


Fórum W201 W201 - Podtlakový systém

Informace o modelu: Mercedes Benz W201

Diskuze o vozidlu

1992 W201 2.0

3 fotek  |  90 diskuzí  |  1 otázek

Výkon motoru 87 kW (118 PS) . Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 996 ccm (122 cui), 4-válec, Řadový.

Náhodná koupě. Je zapotřebí pořešit pár detajlů, ale jinak v kompletním stvau, jen docvakat pár plastů...


1  2  3

2013-08-20 06:03:25

Zdravím je tu někdo kdo se vyzná v podtlaku? Mám problém, po demontáži vzduch filtru jsem oběvil hned mezi klapkou a čelním sklem "na sácím potrubí" pravděpodobně trubičku na nastrčení podtlaku. Jenže nikde jsem nenašel volnou hadičku, ani jinou volnou trubičku pro podtlak. Nevím co s tím, při běhu motoru to má vliv na volnoběh (jde nepravidelně a po ucpání prstem jde líp, a při sešlápnutí plynu na podlahu se motor přidusí než začne jít do otáček. Poraďte prosím! Díky

baby  
Josef
2013-09-15 08:31:14

Podtlakový systém je podrobně znázorněn v montážních výkresech W201(Manuály)

baby, 2013-09-15 08:31:14 napsal:

Podtlakový systém je podrobně znázorněn v montážních výkresech W201(Manuály)

2013-09-24 21:00:23

baby: Mám jak na to i dílenskou příručku, ale nikde jsem to nenašel...

baby  
Josef
2013-09-25 07:33:55

baglos: najdeš to v dílenských výkresech tady na fóru /W201/

http://www.mercedesclub.c...anual_download.php?id=122

baglos: vyrovnání tlaku na vstřiky/tlak benzin k vůli stejnému tlaku na vstřiky

Váleček u kostky- přepad

  • hlavní tlak benzínu
  • tlakovací relé/vypínání čerpadla

to jsou ty možnosti těch hadiček podtlaku.

Pod př.sklem pod kapotou nad pojistkovou skříní jsou 2 nádobky jedna je na ovládání vzduchové klapky/volnoběh,sytič/.Když ti nedrží volnoběh tak máš někde prasklou hadičku nebo ta nádobka je špatná tu vyzkoušíš když sundáš horní hadičku a ucpeš jí prstem tak musí sát nebo máš špatně nastavenou vzduchovou klapku /poměr vzduch benzin/ to se dá nastavit-ve vzduchovém filtru myslím tím obal ve které je je otvor do kterého strčíš 4 imbusák a zatlačíš na něj protože je pod ním pružinka proti povolení zatočíš doleva - chudší směs/poměr roste otočení do prava - bohatší směs/poměr klesá . To je moje vyčerpávající odpověd.

baglos: Tak jak si pokročil už méďa jezdí jak vítr?

2013-09-26 22:32:34

baby: Zatím ne, Mazlíka mám na chatě a značky v depozitu ještě od bejvalého majtele, dávám to do kupy. Moc děkuju za ty plánky, jsou suprové! Překlad už něják pořeším s panem googlem, Abych pravdu řekl tak si nádržky pod oknem moc nevybavuju ještě sem dostal typ od týpka kterej se věnuje MB124 že u těchle motoru je mezi sáním a karbcem jakésik těsnění které rádo praská. Vypozoroval jsem že kdyš sešlápnu plyn pomalu tak motor jde do otáček plynule, ale jakmila ho sešlápnu rychle (ať už z volnoběhu třeba ze 2tis otáček) tak se začne dusit a když sem pozoroval klapku, tak při prudkém sešlápnutí se klapka jakoby na chvilku sekne a pak dojde do potřebné pozice.

baby  
Josef
2013-09-27 11:53:51

baglos: Zkontroluj konec lanka plynu to uchycení aby šlo vše volně a ještě tam je kulová pánev která se musí seřídit stačí malý šroubovák povolit přizvednout a utáhnout vše je v manuálech zde na fóru a nebo v knize,,, jak na to,,,takhle se to špatně popisuje k nevíš kde co je tak ať se daří. Ještě si odsaj brzdovou kapalinu na nádobce máš rysky ať nemáš další problém

A ty bys karburátor neměl mít

2013-09-27 18:52:15

Já bych měl mít podle všeho KE Jetronic. teda podle tabulek.

2013-09-28 20:38:04

už se někam pokročilo? já mám pořád stejný problém a mám 2.0e 90kw mechanický vstřik, a auto chodilo jak z praku a najednou z ničeho nic je divný uplně stejně jak je popsáno zde v topicu

baby  
Josef
2013-09-28 20:54:06

matess: Baglos má mazlíka na chatě a ještě se neozval tak nevím jestli ještě spravuje nebo chlastá

2013-09-28 21:15:22

kluci, já tam jedu až příští vík. Mám nějáké povinnosti vuči prarodičům a ještě čekám na zrcátka (mám je nějáké "popadlé" takže dávám new). Hned jak něják pokročím tak dám vědět. Jen teda přesně nevím čím přesně začnu, ale asi to celé vyndám a rozeberu co pude a vyčistím, popřípadě přetěsním.

P.S: Baby: mohl bys mi něják upřesnit kde je ta kulová pánev?

Výte co je tohle za spínač? K čemu je?

baby  
Josef
2013-09-28 21:22:16

baglos: To je mikro spínač na vypnutí plynu čili volnoběh to sepne .Ty vůbec nečteš vše máš v knize jak na to str94 95 atd vše je tam popsáno a znázorněno. Kulová pánev je pod sáním musíš ho sundat a je to u kostky ,jsou to 2 plíšky které jsou k sobě přišroubovány 1šroubkem stačí povolit a zednout je .Já jsem s tím odstranil kousání plynu protože na začátku jsem do něj musel šlápnout víc a pak povolit a dovedeš si představit tohle dělat v zimě co to s tím autem dělalo.

Kniha ,,Jak na to,, str.94 tam máš tu kulovou pánev znázorněnou je to 2 mezi spojovací tyčí OK?

2013-09-28 21:35:56

baby: Mě jde táhlo plynu v pohodě, to jsem zkoušel, každou pohyblivou část, jestli se někde neská nebo tak, ale to bylo v pohodě. no až budu sundavat to KE tak to zkouknu, a jak moc povolit? (řádově o půl otočení nebo to rozebrat odmastit a utáhnout na doraz a pak třeba o 1 otáčku povolit... ) hele a ještě mi poraď co je jednodužší, rozdělat potrubí ke vztřikum u toho KE nebo to rozdělat u samotných vztřiků?

baby  
Josef
2013-09-28 21:39:29

baglos: Do toho se raději sám nepouštěj ,ta vzduchová přívěra jde volně a nebo se zadrhává než vyjede nahoru?

2013-09-28 21:44:26

baby: ehm. vzduchová přívěva? Já vím zatím jen to že když při prudkém sešlápnutí plynu klapka padne cca o 5mm tam se na chvilku zasekne a po chvilce sleze jak má. ( při pomalém přidávání padá postupně bez škobrtnutí)

baby  
Josef
2013-09-28 21:47:46

baglos: To můžeš dělat i při vypnutém motoru po sundání sání stačí prtem jí zatlačit dolů a pustit a hned vidíš jak chodí. Kniha jak na to str.101 klidová poloha tlumící klapky str.102 prosím tě přečti si to ať to nepíšu všechno 2x díky.

2013-09-28 21:51:12

baby: při vyplém motoru jde dolu s lehkým odporem (ale po celou dobu stejným) a když pustím tak se vrací bez škobrtnutí, ne z prudka, ale ani ne pomalu, řekněme že trvá tak vteřinu a půl než se vrátí do původní polohy.

Řekl bych že klapka je ve zprávné poloze, ani výš ani níž,

baby  
Josef
2013-09-28 21:55:15

baglos: To by mělo být OK klapka nesmí klást odpor jinak bys musel vyměnit rozdělovač paliva

2013-09-28 21:57:03

baby: čím je ta klapka ovládaná? Tam je nějáký elektromagnet, nebo podtlakem? Mě totiž pořád leží v hlavě myšlenka že mám někde něco s tím podlakem a že když přidávám plyn pomalu tak nevzniká takový podtlak aby přisál falešný vzduch ale když to sešlápnu zprudka, tak to někde začne přisávat a proto se ta klapka na mometník zastaví.

baby  
Josef
2013-09-28 21:57:15

baglos: máš ekonoměr? na volnoběh jde dobře?

2013-09-28 21:57:51

baby: je to jako bych tlačil proti nějáké pružince.... asi tak by se to dalo přrovnat. Ekonoměr tam nemám.


Odpovědět

1  2  3