Fórum - Téma


W201 - Motor po zahřátí cuká


Fórum W201 W201 - Motor po zahřátí cuká

Informace o modelu: Mercedes Benz W201

Diskuze o vozidlu

1985 W201 190 2.0 VIN: W

1 fotek  |  11 diskuzí

Výkon motoru 70 kW (95 PS) při 5200 ot./min. Palivo benzín. 4-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 977 ccm (121 cui), 4-válec.

Najeto 340tis km spotřeba 5.9-7.5 stav velmi zachovalý, 2x měněn čep spodního ramena levého kola, vodní pumpa, termostat, zadní ložisko levého kola, vše vyměněno svépomocí.



med
2015-12-09 19:05:46

Ahoj kamarádi s mercedesy, rád bych poprosil o radu, když je motor studený tak je vše v pořádku, ale po zahřátí , neboli ujetí cca 10km začne motor cukat, kýchat, jakoby jel na 3 válce, divný zvuk z motoru i zvuk z výfuku, svíčky ale pálí dobře, někdy ale jede i 50 km zahřátý bez problémů, to cukání trvá již od léta a postupně se to zhoršuje víc a víc. Tak vás všechny prosím ještě jednou o radu čím že by to mohlo být??? Potřebuji nyní jezdit a nechci kupovat jiný vůz, ale pokud závada potrvá tak mě okolnosti přinutí abych to vzdal a vůz odstavil a koupil si malou škodovku. Nedopusťte prosím tuto variantu a poraďte co nejdříve. Laskavé díky všem již předem za vaše rady. S pozdravem Mirek Brdek Benešovsko

baby  
Josef
2015-12-09 20:09:37

med: rozdělovač ,palec OK?

2015-12-09 21:07:37

med: Zkontrolovat palivový filtr vedení paliva karburator vymenit svíce je toho dost nevím co všechno jsi už kontroloval

med
2015-12-09 21:30:55

baby: myslím že jo, také jsem to tipoval na palec a víčko ale je divné že studené je to naprosto bez závady, jakmile se zahřeje cca na 65stupňů tak to začne, kdyby byl palec v háji tak to blbne stále, jsou tam nějaké teplotní čidla které různě spínají podle teploty ale to já nedokážu zjistit bez odborníka, kdyby byla nějaká encyklopedie závad tak si pískám, mám jen knihu jak na to a tam není o řešení závad ani zmínka

qentex: zkusím nahrát video té závady a pošlu odkaz na youtube aby to bylo slyšet jak to bublá, ty si myslím dost pomůže k identifikaci

baby  
Josef
2015-12-10 18:03:04

med: už jsem to zažil ale stačilo ho vyčistit ale časem jsem ho vyměnil

med
2015-12-12 17:41:17

baby: zde odkaz na tu mojí závadu, , bez zátěže to není tak slyšet ale jakmile je motor v tahu je to cukání strašné, vůbec to netáhne, je divné že studené to jede bez závady

https://www.youtube.com/w...J69OdhQQ&feature=youtu.be

baby  
Josef
2015-12-12 18:40:31

med: med: no podle toho tůrování nevím.Co přívod paliva?Přívod vzduchu?Musel bych v tom jet aby se mohli dělat nějaké závěry

2015-12-12 18:58:58

Příjede mi že má málo vzduchu ale bojím se toho že tě stejne nemine kontorla palivoveho filtru a vedení paliva jak psal bejby a nakonec karburator. Dusí se to pekne jak to s tím cvičí není normální.

2015-12-12 23:07:44

Jak pise Pepik (baby), zacni vickem, palcem - na pohled pekny neznamena dobry, kor aftermarket.

Jeste pohledej u sonyho na strankach... studium na dlouhy zimni vecery

http://sonypolicka.webgar....cz/rubriky/technika/w201

med
2015-12-29 11:20:05

Kamarádi tak je opraveno! Nebylo to jednoduché, hlavní příčina byla koncovka svíčky která někdy vedla, někdy ne, jak se jí chtělo, při prvním měření ok ale za určité teploty již odpor nebyl měřitelný, takže jsem po dlouhém bádání a rozpitvání zjistil že uhlíkový odpor ve fajfce byl vypálený. Koupil jsem sadu nových kabelů Tesla které jsou sice kvalitně vyrobeny ale kabel smrdí jako návštěva vietnamské obuvi, asi nějaký levný čínský sráč. Je to špatná vizitka Tesla kabelů Ale jakmile někde narazím na pěkné fajfky na vrakovišti vrátím tam původní měděné kabely Ta Tesla-čína musí z medvídka pryč. Tak a ještě jsem dal nový palec od Bosch originál ze kterého mám opravdu radost, protože je naprosto identický s tím 30let starým původním. Stál 450kč ale je to super kvalita naměřený odpor je 1.10 kiloohmů. Víčko jsem nechal původní, jen jsem důkladně očistil zoxidované kontakty. Takže rada pro všechny ostatní že je třeba stále vozit multimetr a měřit a měřit a měřit.

baby  
Josef
2015-12-29 11:25:47

med: no vidíš já když tohle dělal tak jsem se snažil postupně vyměňovat a zase vracet nazpátek abych našel příčinu ale většinou je to to samé takže kabely svíčky palec víčko cívkaTo tvoje víčko ten uhík no nic moc většinou se to mění oboje aby to ta starší věc nesežrala


Odpovědět