Fórum - Téma


W201 - Kabely


Fórum W201 W201 - Kabely

Informace o modelu: Mercedes Benz W201



2008-02-25 07:31:50

Zdravím,stal jsem se majitelem 190tky 2.0 E.Jáké používáte kabely ke svíčkám u svých benzíňáků?Ať tam dám co tam dám pořád mi probíjej.Díky za radu.

 Mori  
Tomáš Hofman
2008-02-25 10:42:33

Tak to by mě také zajímalo, páč budu muset vyměnit jeden. Nechápu to, ale mám ho nalomenej až zlomenej, ale zatím funguje...

Zkus se kouknout po nějakých z nějaké 190ky to je prozatyvní rada. Zkusím se pozeptat..

2008-02-25 10:45:54

JO ono to funguje,ale studený a za vlhka se to hádá jako stará čuba.Schválně zkus v noci otevřít haupnu a natočit motor.Možná se budeš sám divit jak to tam pěkně jiskří.Musíš se dívat na kabel min z půl metru.

 Mori  
Tomáš Hofman
2008-02-25 10:49:22

Jako fakt??? Hele a nemůžeš tam mít nějaké přepětí??? Mě se to moc normální nezdá...

2008-02-25 11:07:06

jj taky to už řeším, viz můj příspěvek z 12. 2. 2008

http://www.mercedesclub.c...63&topic_id=49#message163

takže mě ta výměna bude čekat teď někdy během 14 dnů a řeknu, co jsem tam měla a za jaký mi je vyměnili, přeci jenom tyhle jsem tam měla jenom rok

2008-02-26 14:13:44

Já jsem v manuálu pro W201 četl, že z cívky jde 25kV - 30kV a standardní kabely mají průrazné napětí právě 30kV takže to mluví za vše.Asi to na méďu bude chtít nějaké lepší kabely s průrazným napětím kolem 50kV.Ale ty sem nikde neviděl.

 Mori  
Tomáš Hofman
2008-02-26 21:06:14

Takže dámy a pánové všichni hezky do dílničky a udělat si je vlastnoručně A pak pochlubit se vlastním dílem

2008-02-27 06:41:23

Tak nevím jestli by to nebyla ztráta času.Měl jsem doma nové klubko toho klasického měděného kabelu s plastovou červenou izolací(ten co byl na embéčkách).Pěkně jsem všechny koncovky předělal a připájel.Výsledek-myslel jsem že vyskočim z kůže,když jsem v noci jukl pod kapotu,zhrozil jsem se.Ohňostroj jak na Silvestra.Takže ta červená klasika prostě 30kV nevydrží.

 Mori  
Tomáš Hofman
2008-02-27 18:11:47

Tak to nevím..... kruciš co mám pak dělat s tím zlomeným kabelem..... Hlavně jak se to mohlo předchozímu majiteli podařit.. Vážně nechápu.....

2008-02-28 03:28:34

vyměnit

2008-02-28 13:40:35

tak ja teda nevim ale ja tam ty kabely ubec nemam

 Mori  
Tomáš Hofman
2008-02-28 18:19:24

Tady se někdo snaží být ftipný, ale vede se.. pár sekund jsem dumal proč, ale pak mi to došlo.

Docela by mě zajímalo, jestli se před startem musí čekat 20sekun na žhavení svíčky, nebo je to už vychytané jako u moderních nafťáků

2008-02-29 09:18:54

před startem stiham akorat vykvaltovat a pote uz pán lední zařve....

Jo a kdyz přijedy třeba na oběd nebo na nějakou jinou dobu do pul hodiny, tak se nečeka vubec.

RADA pouze pro ROPAKY: rychlost nažhaveni žhavicu ovlivnuje ta mala černá krabička na levem blatniku mezi pojistkama a kompresorem na klimu.

P.S.:Budu si kupovat v brzke době foťák, nafotim p.Ledního a vystavim fota v GALERII

2008-02-29 09:32:26

ja si to bez zhaveni ani nedokazu predstavit kdyz sem ze zacatku zacal hjezdit se skodovkou tak mi dlouho trvalo nez sem si uvedomil ze nemusim zhavit a porad sem na neco cekal bylo to po dlouho dobe benzinove auto a ja byl zvyklej porad na naftu

 Mori  
Tomáš Hofman
2008-02-29 11:43:06

Hmmm já si totiž vzpomínám, že jsme měli kdysi dávno fungl nového Peugota 306 sedana a v naftě a tam psali 15-20s žhavení... Tak jsem si říkal jak by se na to asi tvářili ostatní řidiči, kdyby mi to chcíplo někde na křižovatce.

Jinak by mě zajímalo, co by jezdilo lépe, kdybychom dali vedle sebe sejné W124 třeba o obsahu 2.0 jen s tím rozdílem že jeden bude ropáč a druhý benzín.

2008-02-29 13:48:19

Teplej motor žhaví chvíli a super teplej bych řekl skoro vůbec.Benzín vs nafta o stejném obsahu jednoznačně vítězí benzín(lehčí motor,větší výkon).Nafta se hodí při pohodlné jízdě bez řazení.Já mám W201 90kW a W201 v dechu se nedá srovnávat páč nemá turbo a s těmi 53kW by si ani neprdla.Ta 2,5 tdi s 93kW to už bych váhal říct kdo bude rychlejší.

2008-03-26 23:09:46

ja mam univerzalne


Odpovědět