Fórum - Téma


W168 - Zadní brzdy


Fórum A-Class W168 W168 - Zadní brzdy

Informace o modelu: Mercedes Benz W168


1  2

2012-01-18 12:50:45

Ahojte. Objavil sa mi celkom nepochopitelny problem na A-170 AUTOMAT, a to pri rozjazde mi zadne koleso "taha ciaru".

Pri cuvani je tam tiez nejaky zadrhel, lebo tazko sa auto pohyna az potom akoby nadskocilo akoby preslo cez nejaku prekazku (puklo) a potom sa to uvolni.

Mne sa to neprejavovalo ale teraz na tom jazdi sestra a uz sa jej posledne 3 dni stalo, ze zablokovala premavku, ked zastala v krizovatke, ci pri vycuvani z miesta, dopredu sa auto nepohne. Akoby boli bloknute kolesa.

Pred casom som mal menene len na prednej naprave tlmice a homokinetaky, ale zadna naprava nebola opravovana. Vzadu su bubnove brzdy. Neviete co by to mohlo byt???

Mohli by ste mi prosim poslat niekto "nakres" zadneho kolesa - bubnove brzdy - z akych suciastok sa to sklada? Vdaka.

2012-01-18 14:05:12

tady

2012-01-18 14:53:34

Možná teče prasátko, v zimě a mrazu to pak rádo "přimrzne". Už jsem to zažil takhle kousnutý a nešlo to zaboha utrhnout.

2012-01-18 16:22:28

Dakujem za oba blueprinty...

Tiez mam podozrenie, ze to len zamrzlo, takze v piatok rano to beriem k majstrovi, nech sa na to pozrie "odbornym okom". Horsie to bude so suciastkami, neviem, ci ich este v ten den niekde zozeniem v Kosiciach...

2012-01-18 16:52:48

http://www.elit.sk/sk/kon...ke/city_kosice/skpke.aspx ať ti objedná tvůj majstr nebo jak říkáš tomu automechanikovi věci na pobočku a vezmete si jen to co budete potřebovat u Elit alespoň zde v Čechách s tím není problém.

Košice já rád - potápěli jsme v opalových baních na Dubníku.

2012-01-19 00:07:17

Me se to stalo kdyz sem mel acko asi pul roku a ve finale to bylo utrzene oblozeni z jedne pakny tak uvidis pak dej vedet co stim bylo

2012-01-20 18:16:21

Ano, bolo to utrhnute oblozenie z jednej celuste. Ake bolo prekvapenie, ked pri demontazi druheho bubna sme nasli tiez kus utrhnuteho oblozenia. Ako je mozne, ze sa to stalo naraz?

Najhorsie, ze po tom, co sa autom preslo par sto metrov na snehu, kym sa zistilo zabloknutie kolesa, teraz atomaticka prevodovka neprehadzuje a na displeji je F (predpokladam Failure). Cely cas akoby islo len na 2. prev.stupni. Nie je mozne ani manualne prehadzovat. Co s tym?

2012-01-20 18:17:34

Dakujem, chalani v Elite v Kosiciach mi skutocne vysli v ustrety.

Doli  
Libor
2012-01-20 18:52:07

To obložení bylo asi způsobeno buď špatnou kvalitou, nebo ho někdo spáli. A to tak, že se projel se zataženou ruční brzdou a ono se potom rozpadlo. Na tu převodovku, pokud to začalo dělat po opravě těch brzd, zkontoluj čidla na ABS na zadní nápravě a všechny konektorové spoje. Pokud se nic nenajde, tak diagnostika.

2012-01-22 05:55:19

Kde Su tie cidla ABS na zadnom kolese?

Pripajam fotku vymenenych celusti a "prasatka", keby niekto potreboval vidiet zadny bubon zvnutra

Doli  
Libor
2012-01-22 09:34:39

Shora za bubnem, z venku.

2012-06-01 10:29:25

Zdravím, máte někdo zkušennosti s výměnou brzdových paken? Teď jsem je měnil a zdá se mi, že účinnost zadních brzd s výměnou výrazně klesla. Je možné, že si pakny musí prvně "sednout" a přizpůsobit se tvaru zajetého bubnu než začnou "normálně" brzdit? Mám MB A170 CDi (w168) r.v. 2000.

2012-06-01 11:45:23

Popřípadě se chci ještě zeptat, jestli má cenu si nechat ty bubny přejet na soustruhu. Díky za odpovědi.

2012-06-01 12:15:21

novy buben stoji asi jako stoceni na soustruhu, pakny vetsinou doslouzi stejne jako pruzinky a lanovody.

 Šolim
Miloš
2012-06-01 15:53:27

Jasná páka , ty bubny jsou až překvapivě velmi levné,takže za práci a za proud dáš víc , jak za nové a musíš počítat s tím,že oba bubny (př. a zad.) mají předepsanou min. tloušťku,Takže máš-li např. na př bubnu hranu 0,8 mm (což je ale úplně normální),srovnáš cca o 0,5 mm,tak to máš 1,3 mm.síla nov. bubnu 25,3 mm,takže jsi 24 mm a doporučená min tloušťka je 23,4 mm (0,7mm = cca 80 000 km).Teď jsemsi uvědomil,že uvádím parametry pro CLK W 208,ale jak píše enougher a i můj názor je ten,vyměnit za nové

2012-06-01 15:56:43

solime...hodnotama si pletes buben s kotoucem...kdyz stocis kotouc, cislo se zmensuje...kdyz buben, cislo se zvetsuje

 Šolim
Miloš
2012-06-01 16:20:10

Nevím,asi si nerozumíme ,ale ,když jsem na soustruhu stáčel buben,tak je to o čem píšu,tedy dosedací plocha pro brzd.destičku.Je jasné , že pro pakny je to tak jak to píšeš,tzn vnitřní dosedací plocha pro pakny.Ano, v tom případě máš pravdu

2012-06-01 16:28:18

na soustruhu jsi stacel mozna buben...ale cisla pises, jako kdyz stacis kotouc i

2012-06-01 17:08:52

No musím podotknout, že mám možnost nechat si stočit ty bubny zadarmo.

2012-06-01 17:13:54

To Enougher: No já mám teď pakny čerstvě vyměněný a lanovody s pružinkama byly do výměny v pohodě ... tady jde o to, jestli si nový pakny potřebujou sednout s bubnem, což se spraví jízdou nebo jestli je buben třeba nějak nerovnoměrně sjetej a pakny pořádně nedosedají celou plochou, popřípadě jestli se tam dá nějak nastavovat to dosedání a poloha čelistí. Každopádně v září jedu na technickou a chi to mít do tý doby OK ... zkoušel jsem teď zvednout auto, zatáhnout ručku a vzít za kolo rukama, a normálně s ním pohnu, když hodně zaberu. Na parkování a rozjíždění v kopci mi to stačí (snad), ale nevím jak s bržděním ... abych nebrzdil jenom na předek


Odpovědět

1  2