Fórum - Téma


W168 - Ventilátor motoru


Fórum A-Class W168 W168 - Ventilátor motoru

Manuály  |  Inzerce  |  Model Mercedes Benz W168  |  Naše vozidla


1  2  3  4

2014-11-21 16:25:45

Je to dle mého názoru to nej na celých Ačkách - 150 m od baráku foukal teplý vzduch. Nemohl jsem si to auto vynachválit do té doby než mi 10 m před firmou zhaslo s utrženou řemenicí (tp že se utrhne jsem zjistil asi 20 km před cílem, dal jsem mu šanci ) - za trest jsem ho prodal.

2014-11-21 16:51:52

blueabyss: Tak já s tím Áčkem vycházím taky tak že mu neustále musím držet "devítku" u ŘJ aby to jelo. Jakmile mu začnu věřit tak něco selže. Ale co, je to "autodůchodce". Asi na to má právo, odfouknout se ventilátorem ať už čehokoliv. Ale topí fakt dobře. To do Vita abych si bral na nohy kbelík s teplou vodou

Doli  
Libor
2014-11-21 20:12:24

nojgi: Tvoje Áčko je jedno z těch slušnějších co znám. Neřeš chujoviny a jezdi - teda nechej jezdit mladou, tímto ji pozdravuji. W639 topí většinou trochu s prodlevou, ale pokud je vše OK, tak docela dobře. Termostat máš OK? V potrubí by měl být ještě elektrický příhřev, je funkční?

2014-11-21 20:23:39

Zdravím všechny.Potřeboval bych poradit.Mám 170cdi w168 r.v.2003.Pokud bylo teplo,bylo vše v pořádku.Teď při nastartování je slyšet divný jako chroupavý zvuk,hlavně na volnoběh.Při přidání plynu zvuk zaniká,není slyšet.Na křižovatce nebo při pomalém přeřazení jak klesnou otáčky,znova je slyšet.Pokud mám auto vytopené a dám knoflík úplně na studeno,zvuk za chvíli není slyšet a auto jde na volnoběh normálně.Nemuže to být el.spojka na kompresoru klimy.Vím,že něco podobného mi dělalo u Opla a tam stačilo jen spojku prostříknout nějakým mazacím sprayem.Díky za radu.

Doli  
Libor
2014-11-21 20:32:59

vetlos: Pokud je to jak píšeš, je asi v háji ložisko v řemenici klimakompresoru. Oprava u nás stojí do 2000,-Kč.

2014-11-21 20:46:52

Díky.Zkusím to zítra prostříknout.Mám tady něco s teflonem ale zřejmě to bude zbytečný.Musí kompresor ven nebo se dá vyměnit na autě?Jsem až od Mladé Boleslavi.Mám to k tobě trošku z ruky.Škoda,že se nedá kompresor zatím odstavit a jezdit bez něj.Řešil bych to až na jaře.

2014-11-22 11:32:08

doli: Myslím že to bude v pořádku. Akorát mi píští ty kolotoče. Příhřev asi také funguje. Měl jsem ho puštěný jednou a šlo to. Topení, respektive termostat bude také v pořádku.

Mladá tě také pozdravuje a ještě jednou děkujeme za servis !

Áčko: Já s tím teď jezdím raději než s Vitem. Ještě musím podívat u Áčka na ty hadičky jak jsi tady někomu radil... Při zastavení třeba na křižovatce jde trochu zápachu z výfuku do kabiny. Ze začátku jsem myslel že to je tím že stojím po větru. Tak se kouknu jestli něco uvidím. Nijak mě to ale netlačí, protože když už v tom autě sedím tak většinou jedu. Hlavně aby vydržela ta převodovka

2015-06-24 21:20:41

Zdravím vás,

chcela by som si overiť pár informácií. Po naštartovaní auta pri zapnutej "ekoklíme" sa vrtuľa točí pomaly, po zapnutý klímy by sa mala vrtuľa točiť rýchlejšie? Ak sa vrtuľa točí stále rovnako pomaly a klíma nechladí, bude problém v riadiacej jednotke ventilátora chladenia?

Ďakujem

Mercedes A170cdi, WDB1680081J387265, rok 2000, 66kw

Doli  
Libor
2015-06-24 21:31:43

nikulli: Pravděpodobně ne.

2016-05-10 10:53:48

Mám stejný problém. Mám A170 CDI rok 2002.

Nechce se točit vrtule, motor po zahřátí padá do nouzáku a hlásí chybu - P0100.

Při zapnuté klimě se vrtule pomalu točí.

V mototechnách prodávají čidlo teploty chladiva, ale mě se ho nepodařilo najít.

Můžete mi poradit kde je nebo co s tím?

Moc děkuji.

Skyair  
Pavel
2016-05-10 11:02:57

jabu88: Pokud si doplníš do profilu auta VIN, tak ti tu někdo ze servismenů může poradit.

2016-05-10 11:37:24

jabu88: čidlo teploty chladící kapaliny je zastrčené do termostatu, otáčení ventilátoru řídí krabička na chladiči

Doli  
Libor
2016-05-10 11:40:22

jabu88: Chyba P0100 je chyba váhy vzduchu. Pro správné objednání jakéhokoliv dílu je nutné VIN vozidla. Vyměňovat v této situaci čidlo teploty chladiva je nesmysl.

2016-05-10 12:37:16

doli: Ale u té chyby P0100 je několik možností jako ukázat kód, smazat a taky myslím že něco jako editovat(nemám to u sebe) a tam kyž na to kliknu roztočí se vrtule. A motor dokud je horký, tak se nedostane z nouzového režimu, a můžu ho stále vypínat a startovat a závada a nouze trvá. Když vychladne je vše v poho. A ještě můžu motor nechat běžet na volnoběh třeba hodinu a vrtule nesepne, a to je motor očividně přehřátý. Dokud se neohřeje jede dobře, jak se ohřeje spadne do nouze. V zimě to nedělal. Asi se stačil uchladit.

Doli  
Libor
2016-05-10 13:00:30

jabu88: Nedokážu udělat diagnostiku po internetu, ani pomocí popisování činností zařízení na úrovni Nintenda... Křišťálovou kouli nevlastním, takže budeš muset jít buď vlastní cestou nebo navštívit někoho s odpovídající diagnostikou a alespoň základními znalostmi a zkušenostmi.

2016-05-10 13:29:55

doli: Já vim. Nejsem zas tak úplnej ........ Žádal jsem pouze o radu případně o díly. Nemohu najít to čidlo a relé.

Ve zdejších návodech má být relé ventilátoru R4 a to také nemohu najít. Ať má diagnostika ukazuje co chce, tak je jasné, že se ten motor přehřívá. A to potřebuji vyřešit.

Doli  
Libor
2016-05-10 13:33:50

jabu88: řídících jednotek k ventilátorům mám skladem asi 20. Čidla teploty taktéž.

2016-05-10 13:49:23

doli: A kde jsou, i to relé? Cena?

Svatik  
Svaťa
2016-05-10 13:59:55

jabu88: Ty se řítíš směrem, kterým bys určitě neměl. A to k hrrr vyměňování dílů a k metodě pokus omyl. Zde na klubu popsáno tisíckrát, jako nejméně vhodný způsob opravy téměř čehokoli. Zajeď prvně na kvalitní diagnostiku s kvalitní člověkem, který vyhodnotí její výstupy a pak teprve jednej.

2016-05-10 15:06:48

svatik: Já myslel, že účel fóra je, aby si lidi vyměnili zkušenosti, poradili si a pod.

Se servisy mám bohužel moc špatné zkušenosti. Mnoho z nich (i značkových) též opravuje systémem pokus omyl a akorát si dokážou účtovat spoustu peněz za nic. Proto žádám o radu.


Odpovědět

1  2  3  4