Fórum - Téma


W168 - Teplé špatně startuje


Fórum A-Class W168 W168 - Teplé špatně startuje

Informace o modelu: Mercedes Benz W168



2012-05-04 12:26:53

Ahoj.

Chci se zeptat, zda je normální, když je teplo a nastartuju, tak auto hned zdechne... když podruhé, vše je většinou v pořádku, někdy ještě musím prošlápnout plyn. Klapku jsem čistil loni na podzim, že by bylo nutno znova?

A druhá věc, chci Áčko prodat a zajímá mě, jakou myslíte, že to auto má dneska cenu? Abych věděl co za to chtít? Je to rok 98, najeto 120 tisic km, dovoz z Neměcka a zde první majitel. Jen přibližný odhad

Díky moc.

Doli  
Libor
2012-05-04 12:45:08

Pokud ho chceš prodat rychle a je v cajku, tak si moc přes 40 000,-Kč neslibuj...

2012-05-04 13:07:57

Tak nějak počítám... Co se dá dělat. Jak jsem koukal, tak ty auta dneska se prodávají za tak málo všechny..

No jen tam chci vyměnit to ložisko, ať to nehučí a kašlu na to. Zbytek je zatím v pohodě. Jen střešní okno nefunguje. A to startování musím pořešit.

2012-05-05 16:19:00

W168 - Startování za tepla .. Dobrý den, vlastním MB A170 z roku 2000 (w168) v naftě. Když jsem ho kupoval před dvěma lety a vezl si ho domů, po cestě mi na dálnici spadl řemen co pohání alternátor a tuším i vodní pumpu, takže se motor nechladil a takhle jsem s tím ujel ještě asi 80km. Nevím jestli to s tím, že se "uvařil" motor může souviset, ale každý léto mám problém se startováním za tepla. V zimě jezdím bez problémů, ale jak začne být venku cca 20 stupňů a víc a někde zaparkuju a chci po krátký době zase nastartovat (do 15-30 minut, záleží na venkovní teplotě) prostě to nejde . Vždycky pomůže otevřít kapotu a 10-15 minut počkat, až motor vychladne, potom už chytne v pohodě. Pokoušel jsem se auto dávat na diagnostiku, kde to chlapům vyhodilo něco s váhou vzduchu a s čidlem na klikový hřídeli. Čidlo od klikovky i čidlo od váhy vzduchu jsem měnil ze stejnýho bezproblémovýho motoru a problém přetrvává. Nevím, jestli může být problém v celé váze vzduchu a jestli to může mít souvislost se startováním za tepla. Prosím o radu a omlouvám se za menší slohovku . S pozdravem Martin.

2012-05-05 17:52:09

Premer baterku nebo si pujc od nekoho druhou tim zacni

2012-05-05 20:56:33

Jo, to jsem právě zapoměl zmínit ... tím jsem začal, koupil jsem kvůli tomu před půl rokem fungl novou Varta Blue Dynamic 12V 74Ah, a problém se startováním mám pořád, takže beze změny.

2012-05-05 21:10:32

V tom pripade je problem na liste

chce to diagnostiku

2012-05-06 05:37:37

Váhu můžeš odpojit a zkusit start bez ní - tím ji vyloučíš - pokud to měl někdo na diagnostice tak váha vzduchu lze velice korektně zkontrolovat, samo sebou je množství nasávaného vzduchu ovlivněno dalšími komponenty jako např.EGR a těsností sací soustavy - hodnoty mohou být zkreslené a v mnoha případech probíhá zbytečná výměna váhy vz.

Snímač klikové hřídele dokáže nadělat mnoho problému - znám případy, kdy jej stačilo na chvilku strčit do mrazáku a auto startovalo. Zcela průkazně lze naměřit signál při startu osciloscopem.

Pozor některé diagnostiky nerozlišují snímač klikové a vačkové hřídele, někdy se jedná o špatné překlady (v mnoha případech diag. Bosch) stačí odpojení a vyčtení paměti závad aby bylo jasné co vlastně měříš.

Tlak na liště jak se zmiňuje Radek= tlak na railu.

Bez diagnostiky je zjištění závady běh na dlouhou trať - načíst a v měřených skutečných hodnotách zkontrolovat tlak na railu, dále provést kapilární zkoušku vstřiků, která je v oblasti vnitřní netěsnosti vstřiku tím nejprůkaznějším měřítkem.

2012-05-06 09:12:00

Dobře, jsem rád, že se mi dostalo hned několik rad, jak problém řešit, za to vám děkuju. Ještě bych se chtěl zeptat, jestli neznáte nějáký servis na Vysočině, kde mají diagnostiku na MB a všechny tyto zkoušky (co radí blueabyss) byli schopni udělat? Už bych to chtěl nějak řešit, je to otrava čekat, až motor vychladne.

Doli  
Libor
2012-05-06 09:21:46

Jsme v Tišnově, máme jak diagnostiku star, tak umíme udělat i ostatní zkoušky... 739412426

2014-09-15 08:06:17

ahoj,

mam problem s A140 (1999, benzin). tyzden dozadu sa mi na kulise na radenie rychlosti utrhol taky kolik, s otcom sme to vymenili a odvtedy mam problem so startovanim. mali sme povolenu napravnicu aby sme sa k tomu dostali, vybraty chladic a klapka bola vonku (vycistili sme ju). zlozili a auto dva dni chodilo uplne perfektne. potom sa mi stalo ze som nechal auto odparkovane, odisiel asi na 20 minut a ani za pana nastartovat (tocit to tocilo ale sa mi zdalo ako by tam nesiel benzin), bolo dost teplo, tak som otvoril kapotu, pozeram ci nie je nieco odpojene a bolo, ventilator na chladici. tak som ho zapojil a skusam startovat, stale to iste, len tocilo, tocilo a nic. chvilu som pockal, a potom to naskocilo. myslel som si, ze nejaka tepelna poistka, kedze som nemal zapnuty ten vetrak. v pohodicke som odisiel a dostal som sa do zapchy. a skapalo znova, teraz tak na pol hodiny. potom to naskocilo a odiesiel som s tym na diagnostiku. tam vypisalo ze vadny snimac vackoveho hriadela. tak som to dal vymenit. na druhy den to spravili a auto islo v pohode. az jeden den. po asi 200 km mi to opat za jazdy skapalo a musel som cakat znova na ceste asi 20 minut, potom to nastartovalo a islo. zasiel som opat na diagnostiku a vyhodilo snimac klukoveho hriadela, lambdu a snimac ABS (ten sme uz vymenili). robi to uz castejsie a castejsie a uz aj za studena, nielen za tepla. a po par kilometroch (tak 3km). dnes je na svk sviatok a minuly tyzden uz chalanisko v piatok v servise nerobil, takze najskor zajtra by som to mohol mat vymenene. takze by som sa chcel spytat, ci ma niekto s takouto chybou skusenosti a ci to by to vymena toho snimaca alebo tej lamda sondy odstranilo?

dakujem.

2014-09-15 09:47:04

U mě byl problém v čidle na vačkové hřídeli.

2014-09-16 06:49:40

mafa:

ahoj,

diky za skusenost.


Odpovědět