Fórum - Téma


W168 - Stěrače


Fórum A-Class W168 W168 - Stěrače

Informace o modelu: Mercedes Benz W168


1  2  3

2015-03-19 14:02:01

efko: Nic mi do toho není,ale jenom ten názav "fórum",tzn,že tady je pole na to abychom se vyjádřili.Odborná sympósia jsou pro ty,kteří hýbou pokrokem.Až bude hezky a budem chodit na zahrádky,tak tady zase ta frekvence příspěvků půjde dolů.

Taky z nostalgie zavzpomínám,dnes je doba jiná,ale já myslím,že pochlubit se s tím co jsme kdysi viděli v amerických filmech,není nic špatného.

Taky k couvání nepotřebuji senzory,ale když si někdo před léty udělal např to el. stahování oken,tak mi to připadá,že to byl jeho koníček a v době,kdy tady bylo h....,tak klobouk dolů

Venku svítí sluníčko a mohli bychom už třeba grilovat,než se dohadovat o věcech v podstatě úplně zbytečných

2015-03-19 14:40:45

Šolim: Asi máme stejný názor,protože jsou lidi,kteří nepochopí to,že pro někoho je auto koníček.A v těch 80tých letech,kdy tady bylo opravdu velký ho..no a na všechno jsmě čuměli a záviděli,byla každá úprava auta dobrá.Stačily blbý digitální hodiny z NDR na palubovce a člověk byl frajer.Pro někoho to je jenom kousek železa,který ho někam odveze a pak zase (možná) přiveze a pro ty poslední je to pouze výdělečná činnost. a vším ostatním opovrhují.

2015-03-19 15:06:35

efko: Máš mé velké sympatie,dnešní diagnostice vůbec nerozumím,ale patřím ještě tam, kdy se dalo udělat něco doma rozumem a určitou zkušeností.Peníze na zemi nenajdeš a i já se dnes snažím,na co stačím si udělat sám.

Karoserie pro mě není problém,motorům (dnešním) nerozumím.

Někdy se to zvrhává ke komerčním účelům a spousta dobrých kluků sem přestalo přispívat.I já dostávám soukromou poštu...

Měj se fajn M !

2015-03-19 18:05:36

Pro kutily a koníčkáře aneb jak na to

http://www.mercedesclub.c...select=86673#message86673

2015-03-19 20:48:41

blueabyss: Jj,věřím tomu,že i tací patlalové existují.Ale na druhou stranu zase jsou "mechanici" i ve značkovvých servisech,kteří nejsou o nic šikovnější ani chytřejší.Myslí si kdoví co a vědí prd.Ale já jsem se v oboru pohyboval 35 let jako řidič-opravář.A po revoluci jsem si otevřel obchod tuning-autodoplňky-autodíly.Pohyboval jsem se aktivně v tuningu (ne v tuzingu) a v rally sportu,ale pouze co se týče techniky a mechaniky a částečně i elektroniky.Motor a řídící jednotky jsou pro mě tabu.A tato práce byla pro mne i koníčkem,Takhle jsem to myslel.Takže když něco dělám,tak vím co dělám.A nevím,co se dá sprznit na brzdovém spínači,ze kterého je ti na blití.Já jsem teď v invalidním důchodu a na tyto náročnější opravy-rozborku a zborku převodovky- už nemám sílu.A na sprostě předražený servis zase peníze.Takže pokud to jde,tak si udělám co potřebuji sám. Nemůžeš házet všechny do jednoho pytle,jako já rozlišuji mezi dobrým a špatným mechanikem.A že jich za ta léta znám! A znám i jejich fígle,jak hloupýho zákazníka odrbat.Jako když můj syn zajel do servisu s tím,že mu přestalo dobíjet auto.Mechanik viděl mladýho ňoumu,tak mu okamžitě nabídl výměnu altíku za 6000,-Kč (Mazda Xedos) Naštěstí kluka napadlo mi zavolat,já mu odpoledne vyměnil diodový můstek za 4 kila,a jezdí dál.

2015-03-19 21:43:00

efko: Já nechápu o co ti jde - chtěl jsi si opravit stírače - poslal jsem ti schéma. Výsledek opravy ? Nic ! Místo toho tady píšeš chujoviny jak jsi si udělal stírač na zadní okno Š 100. A jak jsi skvěle ojebal spínač zpátečky. Když jsem s nadsázkou napsal, aby jsi si to nechal na sraz abiturientu - nebo si koupil auto, kterému ještě rozumíš tak jsi mi odvětil, že nemám smysl pro humor.

Přečti si ještě jednou co jsi napsal

http://www.mercedesclub.c...select=86612#message86612

Já vážně nechápu lidi, kteří si koupí nové moderní auto - hledají auto s maximální výbavou -nejlépe nějakou vyhaslou prémii za 1/10 ceny nového a po té chodí a nadávají, který vůl vymyslel tu elektroniku a nandal tam ty jednotky.

Když chceš hovořit o sprostě předraženém servisu ? Jaká je pro tebe přijatelná hodinová sazba autoservisu? Konkrétní číslo prosím.

2015-03-19 22:51:17

blueabyss: Prisímtě,chujoviny píšeš ty.Vůbec nejsi schopen pochopit,co jsem napsal a jak jsem to myslel.Já na jednotky nenadávám.Jsou k něčemu dobrý pokud řídí běh motoru a bezpečnost.Ale nechápu,proč např.ty blbý stěrače nebo couvací světla(a jiné) musí spouštět počítač A já jen s nadsázkou konstatuji,že už nejsou takové možnosti jako dřív,když se vše dalo řešit relátkama a diodama.Auta jsou zbytečně složitější a o to dražší.Není to jenom můj názor,ale i některých odborníků.Stačí se o to trošku zajímat a občas si o tom něco na internetu přečíst.Mluvilo se o tom i v Top Gearu.A ten spínač ti tak leží v žaludku,že jsem k tobě nejel 200 Km a nenechal ti vydělat?A nestačí ti vysvětlení,proč jsem to řešil takhle?K tý hodinový sazbě-jezdíl jsem léta do jednoho všeznačkovýho servisu s hodinovou sazbou 450,- až 550,-Kč.Budiž,není to málo,ale není to moc.Ale na Mercedes a Smart mají sazbu 900,- až 1200,- Kč Můžeš mi vysvětlit proč?Stejná dílna,stejný zvedák,stejný všechno.Můžeš argumentovat tím,že museli nakoupit speciální vercajk,diagnostiku se kterou neumí...ale to museli na všechny značky,který opravují.Tak proč???Za to schema ti ještě jednou děkuji,ale bohužel jsem se k tomu ještě nedostal.Mám teď trošku jiné starosti.Ale jak jsem slíbil,dám vědět.

A přestaň se prosímtě do mě navážet,já to taky nedělám.My dva si asi nikdy rozumět nebudem.

2015-03-19 23:56:43

efko: Nechápeš proto, jelikož o tom nic nevíš.

Auta jsou složitější, ale rok od roku levnější - pokud zohledníš i výbavu - tak je to téměř o polovinu než bylo před 20 lety. Zákazníci tu výbavu chtějí je požadována. Zajímat se zajímám, jelikož se tím živím. Podívej se na tento dokument

http://www.iae.fme.vutbr....20sb%C4%9Brnice%20CAN.pdf

a možná ti dojde jak je to doopravdy i bez Top Gearu to je show ne odborný pořad.

Nenabízel jsem ti žádnou opravu tak si prosím odpusť jak mi moc leží v žaludku to, že jsi mi nedal vydělat - to je opravdu zbytečné.

S těmi sazbami a názory na ně s tebou víceméně souhlasím. Mnohdy se ale setkám i s tím že neznačkový servis s nižší sazbou je v mnoha úkonech dražší než značkový.

Občas lidem opravuji i veterány a jelikož se o ně i zajímám tak jsem viděl několik dřívějších servisních historii těch starých vozidel. Nedávno třeba od jednoho MB 116 - ročně servis kolem 7000DM to auto mělo jen dvě řídící jednotky - diagnosticky velmi omezené. Hledat závadu znamenalo vše ručně odměřit.

Z mého pohledu je hledání závady na dnešních vozidlech daleko jednodušší a hlavně efektivnější.

2015-03-20 01:29:32

Máš pravdu,že nechápu,protože tomu nerozumím.Řídící jednotky jsou pro mě opravdu španělská vesnice a proto se do nich nehrabu.To už jsem v jednom příspěvku psal.Ty až vypadneš z praxe jako já,tak po 15ti letech budeš taky vedle jak ta jedle.V mé době,kdy jsem se věnoval rallyy sportu ještě tohle nebylo (Š 130LR a pod.) Mechanika nebyla problém,GO motoru se dělalo prakticky na ulici atd.Diagnostikou bylo ucho.Někteří mladí kluci- mechanici- dnes ani neznají pořadí zapalování,protože na to mají diagnostiku.Já jsem v zaměstnání dělal vesměs náklaďáky nebo referentský Fabky a tam to ještě šlo.Moje poslední auto se kterým ještě nebyl problém s touto pokročilou elektronikou byla Mazda 121DB.Pak už přišel Nissan Bluebird,Nissan Primera, Mazdy 323,323F V6,626,626 V6,3x XEDOS 6,a tam už jsem na motoru neudělal nic.Dlužno ale dodat,že na Mazdách to nikdy nebylo potřeba.Ale skoro všude jsem instaloval alarm s centrálem na DO,popř.el okna (323 + 323F zadní) a další drobné úpravy-podle tebe bastly.Teď na svým Áčku už jsem taky instaloval automatický dojezd př.oken a střechy při zamčení auta,zvukovou signalizaci zamčení auta + ledky za oknem,(2 relátka,2 diody,1 tyristor,DPS1x2cm), automatické denní svícení,mám už koupené zadní stahovačky a v plánu další bastly.Tomu ty ale nefandíš a opovrhuješ tím.No ale každého baví něco jiného a mě prostě baví tohle.

2015-12-04 21:58:15

Cukání stěračů .. Po spuštění stěračů (1. poloha) nebo ostříknutí, dochází při vracení dolů k cukání stěračů, 2. a 3. poloha necuká. Nemáte někdo zkušenost s touto závadou?

2015-12-07 14:41:23

...ahojte, siel som menit stierace a narazil som na rozne velkosti, 660, 650 mm pre lavy a 660,600 a 550 mm pre pravy. Kedze som chcel Valeo, zostala mi len moznost 650 a 550. Aj tak by ma ale zaujimalo, aka ma byt origo velkost stieracov?


Odpovědět

1  2  3