Fórum - Téma


W168 - Poloautomatická převodovka


Fórum A-Class W168 W168 - Poloautomatická převodovka

Informace o modelu: Mercedes Benz W168


1  2  3  4  5

2011-10-17 22:20:59

nema niekto skusenost s mb 170cdi s poloautomatickou prevodovkou auto ide dajme tomu 20km bez problemou a z nicoho nic vihodi na pristrojovke f a nejde zaradit zadna rychlost spojka je nova na diagostike neukazuje ziadnu chybu

2011-10-18 16:38:01

nedavno tot tady resila jedna clenka...hledej

jinak budes mit v vypinaci mechanismus...protoze tam nic jineho neni

2011-12-28 18:54:44

mam taky podobny problem ,nekdy se stane ze pri razeni se objevi na displeji pismeno F rychlost je zarazena a jedete ovsem vyradit nejde a pokud musite zastavit tak jedine za cenu uduseni motoru pres rychlost.muzete nekdo poradit

2012-01-05 09:38:40

tiež mám poloautomat z roku 1998 - keby som bol tušil čo ma čaká určite ho nevezmem! Po normálnom príchode z práce som ho odstavil doma na dvore no a večer ked som chcel znovu odísť už len veľké "F" na displeji a EPC. A tak auto stojí už vyše mesiaca a nikto s ním ani nehne. Diagnostika ukázala, že nekomunikuje RJ motora práve s modulom spojky - takže pravdepodobne vadná RJ - nová stojí 1000.-€.

"veľmi dobré" auto - môže ísť na súčiastky

Ak by náhodou niekto vedel ako oklamať riadiacu jednotku aby dovolila zaradiť rýchlosť bol by som vdačný za každú radu.....vdaka

Doli  
Libor
2012-01-05 10:21:22

Tak až ho budeš chtít poslat na věčnost, ozvi se, třeba se domluvíme.

2012-01-05 10:38:27

ešte skúšam osloviť nejaké firmy čo opravujú riadiace jednotky - zdá sa mi to dosť škoda zrušiť celé auto lebo motoricky bolo parádne - rýchle a s malou spotrebou, tiež aj to nezávislé kúrenie je k nezaplateniu....ale dám vedieť

2012-01-05 11:57:03

Hele zkuste mi nekdo poslat ti ridici jednotku jestli mat enejakou podelanou

2012-01-05 12:25:29

Zkus se podivat jeste na kabelovy svazek mtoru, v oblasti u vzduchoveho filtru jak je pripojeny k RJ motoru...zda nejsou prosoupane kabely...

2012-01-05 12:36:22

Neviem presne ktorý zväzok myslíš ale fakt je že stačí jeden prerušený vodič a je to celé mimo......Z jednotky spojky (AKS) čo je pod blatníkom idú vo zväzku len samé "silové" kábliky a toto by mali byť evidentne tie tenké dátové...len nechápem ako komunikuje RJ s tým AKS ked na priamo medzi nimi žiadny dátový spoj nie je

Tiež si myslím, že tá RJ nakoniec nemusí byť zlá ked všetko iné ide dokonca aj v pohode komunikovala s diagnostikou - reagovala na všetky príkazy, dali sa zmazať chybové hlášky a pod.

Mám pocit, že káble idú v jednom silnom zväzku po zadnej časti motoroveho priestoru kde sa ani veľmi nemajú o čo "prešúpať"

2012-01-05 15:59:26

tak vcera jsem byl na diagnostice MB v ČB aby zjistily jaka je pricina .VYSLEDEK- kod AKS vseobecna systemova chyba:(Mozna pricina:chyba regulatoru polohy, nebo vadna spojka. SPOJKA JE NOVA! takze regulator .Na ten regulator de udelat samostatny test ovsem kdyz zrovna funguje nepoznaji nic.U toho regulatoru muze byt zavada elektronicka tak mechanicka.JEdu z ČB do ST a po 2km se rosvitilo F ! podarilo se mi vyradit a tudis zastavit bez uduseni motoru vytahnul jsem klicek ze zapalovani znova zastrcil (muj poznatek)jakmile se pri otoceni klice do polohy 2 neozve z mista kde je ulozen AKS klapnuti nebo neco podobne a na displeji se objevi F je zavada v AKS bud mechanicka nebo prerusen nejaky kabel. tot muj nazor samosrejme ze auto v tomto rezimu nejde nastartovat protoze RJ nevi v jake poloze je radici paka a spinaci skrinka je AKS propojena. jinak po poklepani AKS v mem pripade se klapnuti po otoceni klicku do polohy 2 ozvalo ana displeji se objevilo N a auto jsem nastartoval a mohl jsem pokracovat v jizde.JESTE bych chtel rict ze me prekvapil velice ochotny pristup technika v MB v CB auto prohlizeli minimalne tri technici 40 minut plus kopletni diagnostika a PLACENO 0kč. DOPORUCENI technika nejprve skontrolovat kabely do AKS potom AKS samotne.

2012-01-05 16:33:12

skúsim prispieť aj ja aspon tým čo viem.....na zisťovanie polohy páky sú spolu 4 snezory - prvý je hned na radiacej páke pod krytom, dalšie dva sú priamo na prevodovke zvrchu - sú to také dve kocky a posledný je vnútri samotného modulu AKS.

To že Tebe to naskočí po poklepaní na blatník alebo na rovno na modul ukazuje, že máš pravdepodobne vydraté uhlíky motorčeka AKS-veľmi častá vada - dá sa to rozobrať a uhlíky vmeniť....je tu na nete návod. Umna AKS pracuje dobre a aj všetky čidlá....ja mám problém, že AKS sa nevie dorozumieť s RJ čo mi príde väčší prúser ako ten motorček

2012-01-07 10:05:16

Pridávam ešte nejaké schémy s popisom, možno niekoho napadne čo by sa s tým dalo urobiť. Nekomunikuje mi tzv.CAN BUS

Tak nič - schemy síce mám ale tu mi dovolí uploadnúť iba obrazove formáty - pekná blbosť Kam mám dať doc alebo pdf ?

2012-03-18 18:58:32

Kedže som ani po čase nijako s ničím nepokročil a to som už skúšal naozaj asi všetko, mám už len jednu otázku - nájde sa niekto kto menil túto poloatomatickú spojku za mechanickú s normálnym spojkovým pedálom ? Nie je s tým problém ? Je to asi posledné riešenie

2012-03-18 19:07:51

jde to auto nastartovat?

2012-03-18 19:48:22

Jasné-štartuje úplne v pohode motor tam je tip-top. Žiaľ tie autá sú robené tak, že naštarujú LEN ak je páka v neutrále. Pri zaradenej rýchlosti sa naštartovať nedá no a opačne-pri naštartovanom sa zase nedá rýchlosť zaradiť. Myslím, že elektronika to nejako nepustí aj ked netuším ako je to možné kedže radenie aj prevodovka sú mechanické Chcel by som to rozbehnúť hoci aj zaradením "cez zuby" len aby sa s tým dalo aspon prejsť...

2012-03-19 17:59:23

jde u toho auta zaradit rychlost kdyz neni auto nastartovane?

2012-03-19 18:38:05

áno....samozrejme.....pri nenaštartovanom tam zaradím čo len chcem - aj bez spojky

2012-03-19 18:55:45

tak nebude chyba v elektronice ale mechanicka podle me muze byt zavzdusnena hidraulika a nebo pridreny valecek u spojky nevim jestli tam je ten valecek nebo hydraulicky lozisko.

2012-03-19 19:10:26

môžeš mať pravdu, valček tam asi už dalej v ceste nie je z tej AKS ide hydraulická hadička rovno už ku prevodovke. Ja som práveže teraz uvažoval či to zámerne celé nezavzdušním čím by som spojku snád vyradil a potom pri naštartovanom skúsil zaradiť rýchlosť nudzovo aj cez zuby. Nič iné ma už nenapadá, len že elektronika nechá pri chybe spojku aktivovanú permanentne čím sa rýchlosť teda nezaradí...neviem

2012-03-19 19:40:39

ta rychlost tam dat de ale musi se opravdu zatlacit a skusit pridat pri tom plyn .pokud by bylo spatne AKS tak by neslo ani nastartovat to vim z vlastni skusenosti !dalsi vec ,v zime se me bezne stavalo ze pri mrazu kdyz bylo auto rano studene nesla po nastartovani zaradit zadna rychlost F ale nesvitilo .minuli tyden se zase stalo to ze po umyti auta se po otoceni klicku objevilo F ale nastartovat slo ,ale neslo zaradit jakmile jsem auto chcipnul a chtel znova nastartovat uz to neslo a takle se to opakovalo po hodine znova stim rozdilem ze po nastarovanise mi tam podarilo dostat rychlost po chvily slo normalne radit ale stale svitilo F a takle jsem ujel min. 5 km a po chcipnuti neslo nastartovat po dalsi hodine se vse vratilo do normalu v tomto pripade byla zrejme na vine voda ze se dostala kam nemela a po vyschnuti je vse OK


Odpovědět

1  2  3  4  5