Fórum - Téma


W168 - Pokec


Fórum A-Class W168 W168 - Pokec

Manuály  |  Inzerce  |  Model Mercedes Benz W168  |  Naše vozidla


1  2  3  4

Doli  
Libor
2013-09-24 19:26:56

dejdy: Ten slabý drát ve svorkovnici je ovládací k servu a je na něm opravdu spínané plus. Ta krabička vepředu před chladiči je ŘJ od ventilátorů chlazení.

To přepojení bych doporučoval.

2013-09-24 19:29:50

doli: Skvělé-v sobotu to předělám tam kam mi odborníci doporučují.Díky p

2013-09-29 19:34:06

tak jsem to zkoušel,po nastartování se obě svorky chovají jako před nastartováním.Pokud jsem tedy našel tu správnou svorkovnici??Pokud na ni napojím DS tak se v kabině na budíku rozsvítí symbol baterie a světla nesvítí.

Je oddělaná nádobka ostřikovače a místo označené šipkou.

Nechápu tu označenou modrou hadičku a množství oleje.Předchozí majitel ji asi od někud ulomil-kam toto patří?

2013-09-29 20:58:02

Nemáš to náhodou hodně obrezlé? Kdyby na tom tenkém drátku nebylo po nastartovaní napětí tak nefunguje ani servo. Já jsem tam taky prd naměřil dokud jsem to neoškrábal. Jakou máš jednotku na ty světla? Ta hadička nevede náhodou od světel?

2013-09-29 21:12:28

paranmax: obrezlé to není,skusím to ještě vyčistit a přeměřit měřákem.

Jednotka na světla není-je to integrováno přímo ve světlech.Koupil jsem toto

http://www.leddennisvicen...x.php?topMenu=24&cat=1223

.Do světel mi vede ta fialová(ružovo fialova) u paty šipky-modrá (nad špicí šipky) tam jen tak leží a na konci má kousek jako by ulomeného černého plastu.

Doli  
Libor
2013-09-30 07:56:46

dejdy: To plus Ti tam jít musí, jinak by opravdu posilovač nefungoval a ve svorkovnici jsi správné. Hadička je od zadního ostřikovače a je v ní zalomený vývod motorku ostřikovače. Pokud by jsi potřeboval jiný, máme použitý za 300,-Kč.

2013-12-31 12:17:52

Výměna karosérie a motoru .. Zdravím , měl bych na Vás dotaz . Rodiče mají Mercedes A-140 rv. 1999 který má špatnou zadní i přední náprvu i s nápravnicí . Mám možnost koupit model A-160 rv. 1998 dovezený z Německa v pěkném stavu a pak přehodit motor s našeho . Nemůžu se teď dovolat na zastoupení Mercedesu pro ČR a zjistit jestli Mercedes povoluje výměnu karoserie modelu A-160 na model A-140 a když ano jestli motor 1400 má stejné uchycení a eletriku jako 1600 která tam je . Předem děkuji za info .

Doli  
Libor
2013-12-31 12:26:10

peterka: Mám obavu, že schvalovací proces bude složitější a dražší, než oprava nebo výměna postižených součástí. Motor jako takový přehodit půjde. Je uchycením stejný. Nevím jak to bude s elektrikou a s vháněním sekundárního vzduchu, které z aut to má nebo nemá, k tomu nemám od Vás žádné informace.

Typ motoru je v každém případě jiný.

Jako daleko schůdnější a asi i levnější bych viděl normální přihlášení (uvedení do provozu) nově dovezeného vozidla a prodej původního (nebo likvidaci).

2014-01-02 20:26:40

Ahoj , tak jsem nakonec zjistil podle vinu že to dovezené Ačko je taky model A-140 , tak by to nemusel být tak velký problém s tou výměnou karoserie .

Skyair  
Pavel
2014-01-02 20:32:35

peterka: Tady je vše:

http://www.prepisy-vozide...a-karoserie-ramu-podvozku

Doli  
Libor
2014-01-02 20:33:09

peterka: Na postupu schvalování to nic nemění... žádost na zastoupení MB, možná schválení(ale spíš si myslím, že Tě s tím pošlou k šípku), potvrzení o odborné montáži, evidenční kontrola a případný zápis změny v TP na evidenci vozidel. Pořád nechápu, proč nepřihlásíš to auto které jsi dovezl? Pojistíš, uděláš dovozovou technickou a přihlásíš a jezdíš...

Skyair  
Pavel
2014-01-02 20:37:21

peterka: Přihlášení dovezeného auta ze zahraniči:

http://www.prepisy-vozide...ovoz-vozidla-ze-zahranici

2015-11-10 15:35:11

Dotaz na W168 A210 AMG ..

Otázka hlavne na servisákov nakoľko týchto kusov asi moc nie je... Ako je na tom táto motorizácia so servisom a dielmi? Sú tam veľké rozdiely alebo je to v pohode? Díky za info.

2015-12-14 22:39:19

rescueman: Mám ho tři dny.Na první pohled je to stejné.V motorovém prostoru je něco na víc proti mojí 140.Zatím ještě nebyl proveden důkladnější průzkum vše je ve stadiu seznamování.Jede to hrozně.140 cítka mi jede dobře, ale tohle je síla, hlavně trojka jede jak z praku.Byl jsem dnes na dovozovém STK a bez jakéhokoliv zásahu a nějakých příprav auto pouze s nefunkčníma mlhovkama a slabší účinností brzd na pravém předním kole.Emise jak nové auto a to už má najeto 149 339 km. Uvidím co bude dál.

2015-12-15 09:05:05

barbucha: tak daj urcite vediet co vsetko sa dozvies aj spotrebu a pod. Uvazujem tiez o kupe. U vas v ČR je jedno na predaj v Mladé Boleslavi za 59000. U nas jedno za 3500 eur. Je ich málo. Ty máš asi manual,že?

2015-12-15 13:07:33

Mám ho taky ve verzi LONG a ještě k tomu v úpravě AMG.Jel jsem s ním na 17" kolech 200,ale to už mi cvakala pr....Rozdíly tam nějaké jsou.Tvrdší a nižší podvozek,silnější brzdy-vzadu taky kotouče a vpředu větší brzdiče,Takže zimní plecháče se nevejdou bez podložek.Asi i nějaké rozdíly v elektronice,má to dvě lambdy,jiný výfuk který se v druhovýrobě nedá sehnat,jinou váhu vzduchu,a určitě toho bude daleko víc.Spotřeba sice vyšší-pod 10l se nedostanu,ale za to svezení to stojí.Ale musel jsem změnit kola na 16",na těch 17" nízkoprofilových to byla jízda jak na trakaři.(na našich silnicích).Co se týče náhradních dílů,tak zatím jsem kupoval pouze brzd.desky,cena běžná.Díval jsem se i na tlumiče,cena taky běžná,tak si myslím,že ceny budou asi stejné u všeho.Problém by možná byl s tou váhou vzduchu,ale doufám,že vydrží.

2015-12-15 20:45:36

efko: tak to som prekvapený čo sa týka ej spotreby... Ja som jazdil na w211 e500 4matic za 13L. To ako na tom jazdíš? Čakal som 7-8L...

2015-12-15 20:57:39

rescueman: Tak v té Boleslavi už není.Po dlouhém přemýšlení a váhání jsem ho nakonec koupil.No celkem dobré ale - jak už to chodí nic není dokonalé.Něco se ozývá z podvozku tak bádám.Vyměnil jsem kosti a teď budu řešit kloubky a uložení tlumičů je na to čas. Vzimě to bude o hubu pokud napadne sníh s tím jsezdit. Opravdu je to dělo. Je to rozdíl mezi 140 a tím AMG.No uvidíme co z toho vzejde.Najel jsem s tím jen asi 40 km takže se uvidí.Mám k tomu i certifikát s technickým popisem.Aspoň to u přihlášení bude jednodušší. Je tam dost boží hudba ( Bose) ale jinak vše funguja až na mlhovky. Nevím proč nejdou.No budu zkoušet. Musím řešit i kola, protože 15 asi nee a 17 taky nee. Takže 16.No uvídíme časem, jsem detilista a vše musí být tip ťop.Toť zatím vše.

2015-12-16 00:31:48

No já toho nejvíc najezdím po městě,tak proto ta spotřeba.Ale občas jedu po dálnici a tam je plyn na podlaze.A občas mi "prdne v kouli" a hraju si na to,když jsem míval sportovní Mazdu 6V.Tak potom spotřeba letí ještě víc nahoru.Ale zkoušel jsem i lehkou nohu,(to byla otrava),ale fakt pod těch 10l se nedostanu.Podle papírů by to mělo mít průměrnou spotřebu 8l.

2015-12-30 23:02:48

Postřehy a dotazy nováčka .. Tak jsem novým majitelem Ačka, krátká verze. Koupě mě zaujala tím, že auto má celkem na ten věk málo najeto. Nicméně má klasické neduhy tohoto modelu. Najel jsem cca 600 km a zjistil toto:

Auto má malý rejd, horší než Felicia. Přešel jsem z Francouze (Renault Scenic) a tam kde se v pohodě s touhle krabicí otočím, tak s áčkem nadvakrát. Tuhý posilovač řízení, objektivně větší odpor než u Felicie, která nemá posilovač. Posilovač jde, nic nepíská. Spojka je tu kapalinová, ale jde tak nějak divně, něco ve stylu on/off . Chlapík na technický se s tím nemohl rozjet, udělal dva skoky od jámy k válcům. Brzy jsou zřejmě lehce zavzdušněné a brzdí proti renckovi málo. Páčka blinkru, klasicky problikávají dálkáče, tohle se se soudruhům z NSR nepovedlo. Motor měl tendenci po vyřazení rychlosti do neutrálu chcípnout (sjel až někam k 400 ot. a pak se to snažil dorovnat, ne vždy se mu to povedlo), ale po ustálení pak držel volnoběh rovnoměrně. Tady pomohly rady na fóru a vyčistil jsem klapku a váhu vzduchu čističem na karburátory. Váhu jsem prostříknul a nechal 10 sekund působit a pak profouknul proudem vzduchu, aby se prostředek co nejrychleji odpařil, klapku klasicky mechanicky hadrem. Klepala se mi prdelka (nová váha 30 000Kč), ale výsledek zabral a motor běží jak má a stejně tak startuje. Vyměnil jsem olej v motoru 5w40 za 5w40. Úniky oleje nikde nejsou. Teď k dotazům:

1. Co se spojkou může být zavzdušněná, nebo něco jiného? Co s tím?

2. Posilovač je opravdu takový slabý? Je to auto pro baby, očekával bych, že půjde točit volant malíčkem.

3. Mám nechat vyměnit olej v převodovce a v posilovači řízení, příp. jaký?

4. Lehké klepání v pravém kole při přejezdu nerovnosti, že by tyčka stabilizátoru (stojí to pár korun)?

5. V zadní nápravě během jízdy nic neklepe, ale za to občas zavrže (většinou jen když vystupuji) ), co to může být?

Auto se mě celkově líbí, má nadčasový design, pořád vypadá moderně. Jako novota stálo neskutečnou raketu v téhle konfiguraci kolem 630 000Kč, když pomyslím, co se dalo za ty prachy koupit u konkurence .... Řídit tohle auto je hrozná sranda, asi jako řídit motokáru, prostor uvnitř větší než u aut o 300mm delších, variabilita prostoru supr.


Odpovědět

1  2  3  4