Fórum - Téma


W168 - Palivoměr


Fórum A-Class W168 W168 - Palivoměr

Informace o modelu: Mercedes Benz W168



2011-06-10 13:12:44

Dobry den. Mám problem s ukazovatelom paliva na palubovke. Na benzinke natankujem uplne full, pistol streli 3 až 4 krat co vidno až v hrdle nadrze naftu. Nasadnem do auta a ono to ukazuje ledva plnú a po prejdeni 10km to už klesá jakeby som presiel 100km. Kde môže byť problem? Dakujem

Mercedes A 170CDi 66kw, r.v.2001

2011-06-10 19:48:34

tak to bude potreba skalibrovat plovak respektivne ukazatel paliva.

2011-06-10 20:37:44

Ako sa to kalibruje? Cez diagnostiku? To je bežné, že takto zblbne palivomer?

2011-08-08 16:06:20

Nikto nič?, neviete nahodou či by reset ECU pomohol pri tomto probléme, a ak áno tak ako sa robí reset na tomto modely?

2011-08-08 19:29:42

Já si myslím že máš vadný palivoměr senzor v nádrži - koroze na konci běžce(plná nádrž) -nevím co by se na něm mělo kalibrovat. Je to normální potenciometrický trimr. Díval jsem se na hodnoty (A 168 031) náhodou to auto tady mám a 0 tzn prázdno 200ohm 1/4 má být 125ohm. Není nic jednoduššího než odzkoušet na tyto hodnoty budík palivoměru a naměřit nějaký lineární průběh na vlastním senzoru v nádrži. Nepředpokládám, že by jakékoliv laborování s ECU jednotkou bylo co platné. S diagnostikou to jde lépe jelikož ukazuje téměř s přesností plus mínus litr.

2011-08-10 09:51:42

Tak ja si preto myslim žeby snad restart ECU pomohol, lebo začalo to nepresne ukazovať odvtedy ked som zabudol vypnuť svetla a vyšťavilo baterku, potom ma nakopli cez štartovacie kable, akonahle som naštartoval palivomer bol uplne až za hranicou full no jakeby som mal 2x plnu nadrž, po viacerych startovaniach to klesalo až sa to ustalilo povedzme na správnu polohu vzhladom na stav nafty v nadrzi. Ale v servise som daval menit kladku a jeden učen mi tam zabudol vypnuť opet svetla pri presune auta do garaže a problem sa zase zopakoval, to iste proste rucicka ukazovala uplne nad full a odvtedy badam už uplne nepresne ukazovanie nafty co popisujem v prvom príspevku. Na zaklade toho si myslim že tam muselo iba niečo elektronicky zblbnuť a snad to stači resetnuť.

2011-08-10 11:49:21

Tak to zkus - odpoj akumulátor - první plus po té mínus - propoj oba odpojené kontakty tak cca na 20 minut. Zpět v opačném pořadí. Proveď restart ESP - vytočit kola vlevo do krajní polohy po té vpravo do krajní polohy - vrátit na střed vypni a zapni zapalování.

2011-08-11 14:49:37

Dakujem, vyskúšam to, takže takto sa na ačku robi reset ECU? Potom netreba nič nastavovať kalibrovať cez diagnostiku? Lebo také niečo som počul že po reštarte treba urobiť nejake zakladne nastavenia vstrekov alebo take niečo....

2011-08-11 23:06:52

To vážně nevím - pokud to vezmu obecně, tak se dělá jen reset adaptačních hodnot jednotky. Co se týká ukazatele spotřeby tak ten má nastarost jednotka KI (Kombi Instrument) a co jsem se díval tak ta žádný reset ani diagnostikou neumožňuje - možná jsem ale něco přehlídl. Pokud odpojíš baterku tak vstřiky zcela jistě nemusíš kalibrovat. Stejně se domnívám, že to nepomůže - viz můj příspěvek výše.

Doli  
Libor
2011-08-12 07:55:06

Vstřikovače se musí nakonfigurovat, pouze pokud se mění. Obyčejně to jede i pokud se to neudělá, ale někdy nee. Po odpojení baterie určitě ne.

2011-08-23 10:35:13

Dakujem za typy, pýtam sa preto lebo auto dennodenne potrebujem a nerád by som niečo doondil a potom by som bol nemobilný

2011-10-10 11:16:51

No a jak to celé dopadlo? Zafungovalo to? Jak jsi to nakonec vyřešil?

Mám podobný problém - natankuju plnou a jezdím a jezdím a ukazatel stále ukazuje plnou. Teprve když v nádrži zbývá cca 15l, začne ručička pomalu klesat a jak klesne pod 3/4 nádrže, tak jsem na suchu. Kontrolka rezervy se samozřejmě nerozsvítí.

Když vypnu klíček, klesne ručička spořádaně na nulu, tam chvilku setrvá (cca 1/2s) a pak spadne úplně.

Při zapnutí klíčku se na chvilku rozsvítí i kontrolka rezervy - takže očividně funguje.

2016-01-09 16:39:38

Palivoměr ukazuje stále plnou nádrž .. Zdarvím,koupil jsem A 170 CDI 2002 3/4 roku stálo nepojízdné s plnou nádrží a niní ukazuje palivoměr stále plnou nádrž, myslím si že zůstal zaseklý plovák. Otázka zní jak se dostanu k plováku ? Musím sundat celou nádrž ze spoda nebo je nějaké víčko pod sedačkama ?? Předem děkuji za radu.

Doli  
Libor
2016-01-09 16:43:00

roko1217: Víčko není, pokud se chceš dostat k plováku, musí nádrž dolů. Ale ještě jsem se u W168 nesetkal se zaseklým plovákem.

2016-01-09 16:50:07

Mi zase plovák ukazuje do půl nádrže a pak spadne na nulu. Stejné auto

2016-01-09 17:18:16

doli: Tak nevím kde hledat chybu proměřit potenciometr na plováku a pak rafičku v budíkách. Po otočení klíčku ručička vyleze na max a pak se ani nehne. Víc mě toho nenapadá.

Doli  
Libor
2016-01-09 17:33:20

Nebyla na vašich autech měněná přístrojová deska? Nejsou všechny stejné a právě jedna z věcí která po nesprávné záměně je, že nefunguje správně palivoměr.

2016-01-09 18:04:33

doli: Nemyslím si vůz byl až to ted servizován přímo u autorizovaného servisu.


Odpovědět