Fórum - Téma


W168 - Nouzový režim


Fórum A-Class W168 W168 - Nouzový režim

Informace o modelu: Mercedes Benz W168


1  2  3

Doli  
Libor
2014-11-20 18:50:26

kakajirku: Ono u Áčka je třeba spíš zkušenosti, diagnostika sice hodně pomůže, ale není to jako u ostatních modelů. Pokud žiješ v Manchesteru, pak je vše OK.

2014-11-20 22:23:54

jeste me napadlo odstaveni EGR ventilu.....?

doli: spis KO...D

Doli  
Libor
2014-11-22 10:02:05

kakajirku: To nedokážu posoudit . Jen pro vysvětlenou pro různé chytráky - když napíšu " Kdyby jsi měl vyplněný profil...... " - tak jsem ho asi četl. Jen mě v tomto případě zarazilo to místo - občas tam lidi psali různé nesmysly.

2015-03-11 08:42:37

Koupil jsem áčko a mám s ním několik problémů. Nejzávažnější je vysokotlaké čerpadlo ABS, ale to už mám pořešené, původní majitel ho vymění za funkční.

Mě jde o snímač polohy klikového hřídele. (Auto je v nouzovém režimu, ale to je s největší pravděpodobností způsobeno tím čerpadlem ABS.)

Mě zajímá co může následně způsobovat ten snímač hřídele. Na co to má vliv a zda by se vyřešil problém výměnou snímače nebo jestli může být problém se samotnou klikovou hřídelí...

Přikládám foto protokolu z diagnostiky...

2015-03-11 08:48:52

filip2368: Jak vypadají rozvody - to je chyba synchronizace klika vačka - kolikrát se závada opakovala. Chce to smazat a naměřit znovu.

Závada se mohla zapsat vlivem podpětí nebo i vadného startu.

2015-03-11 09:00:42

blueabyss: Tuhle diagnostiku dělali v Mercedesu. Pak jsem byl ještě u chlapíka co má kousek odemne servis a u něj to vypsalo tři chyby : C1401 vysokotlaké čerpadlo (tak jako v mercedesu)

P0600 CAN:ESP systém stability vozidla, systém ESP je v diagnostickém režimu nebo je chybný a stav přerušovaný

P0335 ten snímač a stav taktéž přerušovaný

Předpokládám, že to v mercedesu mazali, protože když jsem odjížděl tak čerpadlo ABS chvíli chodilo až když jsem na zkoušku sešlápl víc brzdy aby se aktivovalo ABS tak se opět rozsvítila chyba a spadlo to do nouzáku.

Tak nevím...

2015-03-11 09:07:20

filip2368: Mě jde o to zdali je závada synchronizace zapsaná znovu - nebo zajet k někomu kdo má scop a naměřit synchronizaci klika vačka.

Závada s čerpadlem ABS s tímto nesouvisí a domnívám se že nesouvisí ani s nouzovým chodem vozidla. Pokud to padá do nouzáku tak bych si spíše tipnul tu závadu synchronizace.

2015-03-11 09:24:03

blueabyss: Řekl bych, že je zapsaná znovu. Když to po cca 14 dnech na další diagnostice vypsalo zase. Já tomu prd rozumím.

K tomu ABS a nouzovému režimu, má to logiku, že by řídící jednotka kvůli tomu nedovolila normální provoz kvůli bezpečnosti. Než to čerpadlo zdechlo úplně, tak auto jezdilo normálně. Až když nešlo čerpadlo tak se rozsvítila kontrolka ABS a auto jelo max pade...

No v úterý má pro auto přijet s podvalem ten člověk co mi to prodal a vezeme to do servisu na výměnu čerpadla, tak se zeptám jestli to umí změřit...

2015-03-11 18:49:05

filip2368: Pokud to není závada na některém ze snímačů klika vačka nebo v kabeláži těchto snímačů - bude to nejspíše trošku větší problém.

2015-03-11 19:05:46

blueabyss: A kdyby to byl větší problém, jak moc velký by mohl být...? Nebyl jsem informován o těchto závadách když jsem to kupoval. Tak nevím, jestli to mám pánovi vrátit?

2015-03-11 19:48:05

filip2368: Již jsem psal - rozvody a nejspíše to není jen o výměně řetězu.

Doli  
Libor
2015-03-11 20:43:44

Díval se někdo pod víko ventilů? Bývá tam pěknej maglajs a čidlo vačky může být zarostlé v nánosu, stejně jako výstupek na kole vačkového hřídele, který dává impuls. Na W168 i když je řetěz vytahaný jako kšandy, jednotka chybu nehlásí, je tam asi povolená velká tolerance - muselo by to být jedině snad přeskočené.

2015-03-11 22:44:18

doli: dobrá zkušenost

2015-03-12 07:09:37

Díky za rady, nechám to všechno zkontrolovat a pak se uvidí co dál... příští týden budu chytřejší...

Ještě jednou díky...

2015-12-07 14:27:59

Pomoc, co by to mohlo být? .. Ahoj, prosim o pomoc, mám 170cdi,. r.v. 2002 a mám následující problém.Včera při klidně jízdě sem si najednou všimže auto netáhne a nejede přes 3tis. otáček, což pokud se nepletu by měl být nouzový režim auta. Podobný problém s autem sem již měl, způsobený malou hadičkou od podtlaku. Takže když sem se teď po ní koukal a vytáhl jí, šlo z ní dost vzduchu. Znamená to něco? Kdy auto spadne do nouzaku? Na diagnostiku jedu v týdnu, ale ať vím na co se připravit.

2015-12-07 14:44:43

denda: Ahoj, môže to byť aj vypadnutím hadičky od podtlaku, skús či ti funguje regulátor nastavenia svetiel, ak svetla nereagujú alebo reagujú slabo je chyba v podtlaku. Skontroluj hadičku k regulátoru turba.

Doli  
Libor
2015-12-07 14:54:07

denda: Možností je tolik, že pokud není viditelně něco vypadeného, je lepší počkat na diagnostiku.

2015-12-07 18:44:05

U mého auta byla závada v podtlakovém spínači EGR ventilu. V autě jsou dva stejné, druhý je pro turbo. Pokud se přehodí, závada se projeví jinak (už nevím jak). Nový stál cca 2.600,- Kč. Nedá se ničím nahradit, jedině originálem - Patent USA.

Výměna je jednoduchá. Také může být problém v podtlakovém snímači a prodřené hadičce, ale to se projevií jako trvalá závada.

2015-12-08 09:19:25

Zdravíčko, já jsem měl podobný problém , koupil jsem novou váhu vzduchu a je klid ale nestála tolik kolik zde píšou najdi levné náhradní díly na Mercedes. Měj se hezky a ať ti to pomůže.

2015-12-08 10:02:25

peterond: Koukl sem na ty hadičky jak k turbu, tak k ventilu a zdají se ok, nastavení světel je opravdu KO. Z hadičky k ventilu po odpojení jde zdost vzduchu po dobu asi půl minuty, je to ok?


Odpovědět

1  2  3