Fórum - Téma


W168 - Nestartuje


Fórum A-Class W168 W168 - Nestartuje

Informace o modelu: Mercedes Benz W168


1 ......... 12  13  14  15  16 ......... 17

Skyair  
Pavel
2015-08-12 19:38:04

pozbai: Ahoj. Doli, jako znalec áček zatím není na webu. Chápu, že problém v Chorvatsku nemá moc řešení. Podle tvého popisu to vypadá na odcházející vstřikovač. Může způsobovat i lehké klepání a kouřivost.

Ale bez diagnostiky je to jen můj dohad.

Rozsvěcuje se nouzový režim motoru? Pokud ne a když motor běží na 4 válce bych zkusil dojet domů. Ale jestli půjde motor na 3 válce a bude kouřit, tak si myslím, že hrozí poškození motoru. Třeba se tu někdo z "áčkařů" objeví a přidá svůj názor.

Doli  
Libor
2015-08-12 21:41:50

pozbai: Taky si myslím, že to dělá vstřikovač. Pokud se ti podaří před delší cestou normálně nastartovat, nebude to kouřit ani klepat, zkusil bych s tím normálně dojet.

2015-08-13 09:18:36

Ahoj,

mám zvláštní problém se startováním u Mercedes A140. Normálně počkám až pípne, nastartuju, všechno v pohodě. Ujedu třeba 20 km, zastavím a pak když chci nastartovat, tak někdy v pohodě nastartuju, ale NĚKDY se to chová, jako mrtvá baterka, točí a točí slabě, už skoro nemůže a pak najednou naskočí jako kdyby nic. Ale zase někdy musím poprosit nastartovat přes kabely a to naskočí hned. Je to hrozně nepravidelný. Můžu třeba nastartovat-chcípnout 5x za sebou a nic. Pak dojedu do obchodu a už prosím o pomoc přes kabely. Poradíte na co se zaměřit?

Skyair  
Pavel
2015-08-13 09:23:04

cz147069: Hádej, proč ti nikdo neodpoví. Že by profil auta ...

Nebo si kup novou baterii.

2015-08-13 17:23:47

doli: dakujem za odpovede a rady. Zatail mi auto nevypisuje nudzovy rezim, dokonca na tom jazdim aktivne.startuje normalne a chodim na kratke trasy. Dufam,ze mi to vydrzi domov,ale urcite ide hned do servisu. Kolko by stala u Vas oprava - cisto informativne, nakolko nemam staly serviz. Vychadzame sanozrejme z toho,ze sa jedna vstrekovac a nebol by problem ani s pouzitym vstrekovacom.

2015-08-19 20:49:20

Ahoj Doli napíšu ti celý příběh.

Auto po vyhození chyby EPC. přestalo úplně startovat, nechce nasát naftu.

Vyzkoušeli jsme všechny hadičky odpojit a zkoušet kde to přisává vzduch, a zjistili jsme že do té doby než se připojí vysokotlakové čerpadlo, tak to naftu nasává. Jakmile se připojí vysokotlakové čerpadlo, tak v hadičkách už jdou najednou bublinky. Všude když jsem našel i ty jsi mi radil, že když to vyhodí chybu EPC, tak je to chyba na vstřikovači.

Nebo by to mohla být jiná závada?

Popřípadě jestli by to byli 100% vstřiky, mohl bych ti je někdy dovést a koukl by ses na ně a popřípadě ten vadný repasoval? Jestli by to bylo možné tak na kolik by to vyšlo. A jestli by to nebylo těmi vstřiky, tak na kolik by vyšla jen ta kontrola těch vstřiků.

A za další kdyby to teda nebylo vstřikami, tak na kolik by vyšlo to čerpadlo...

Jsem už opravdu zoufalý.

Děkuji za odpověd Honza

PS: jedná se o 1.7 CDi 1999 66Kw automat

2015-08-19 21:46:14

doli: Čavte,

tak nakoniec som prišiel domov z Chorvátska bez problémov. Doma som odstavil auto ako by sa nič nestalo. Avšak dnes poobede som vedel naštartovať auto na 4krát. Pri štarte keď som otočil klúčom 3krát nič, ako keby bola vybitá batéria - iba cvakalo, na 4krát bezproblémov. Odvtedy som štartoval aspoň 5-6krát a štartovalo to normálne.

Na zajtra som sa objednal na diagnostiku do originál Mercedesu. Ale povedali mi, že nie je isté, že diagnostika niečo ukáže, nakoľko mám auto ročník 2000.

Takže zajtra poobede budem múdrejší :)

Doli  
Libor
2015-08-19 22:10:45

hanis123: Myslím, že to nebude ani vstřikovači ani čerpadlem. Zkus příští týden přijet, myslím, že to vyřešíme. Tento týden mám dovolenou a kluci na servise toho mají až nad hlavu...

pozbai: To co popisuješ v posledním příspěvku dělá buď vadný startér nebo někde není dobré ukostření, velký přechodový odpor - na svorkách baterie... možná i spínací skříňka ( ořech )

2015-08-20 06:02:57

doli: rad bych prijel, ale nemohu nastartovat auto je zrale leda tak na odtah.

A asi nevis priblizne kde asi hledat? Muze toho byt asi hodne ze? Diagnostika hlasi jen pokles tlaku na palivove liste. Rad bych auto dovezl ale nejde vubec nastartovat. Za kazdou radu nebo co jeste vyzkouset bych byl rad diky

2015-09-22 08:57:28

Mercedes A140, 1999. Chválím Doliho za spoustu užitečných rad, i když jsou jistě součástí jeho know-how. Takový přístup je vzácný a proto za všechny velký dík. Mám také problém a taky to bude otázka spíše na Doliho. Při výměně air-flow čidla jsem si zničil pro změnu čidlo teploty vzduchu. Přepokládám, že pro nastartování musí být toto čidlo v pořádku. Dá se bez něj nastartovat nebo ne? Případně nasimulovat pro nastartování, jako by tam bylo, než seženu nové? Děkuji za případnou radu a odpověď.

Doli  
Libor
2015-09-22 12:55:16

autex: Abych řekl pravdu, tak jsem to nikdy nezkoušel bez teplotního čidla, ale myslím, že si jednotka nastaví náhradní hodnotu a mělo by to alespoň v nouzovém režimu jet. Pokud by jsi býval chtěl. určitě bych ti senzor teploty nějaký našel.

2015-09-22 13:19:31

doli: Na co by mě ta titěrná věc u vás přišla? Dík za odpověď.

Doli  
Libor
2015-09-22 14:00:46

autex: 100,-Kč

2015-09-22 14:22:29

doli: Ještě nevím, jestli to vyjde,ale kdybych se zastavil dnes, do kdy nejpozději?

Doli  
Libor
2015-09-22 15:35:30

autex: do 17, ale musím nejprve nějaký připravit

2015-09-22 15:46:08

doli: A dá se to stihnout nebo ne?

2015-09-23 10:05:12

Zdravím všechny, momentálně mám problém, také nemohu nastartovat, prostě nic. Pouze když otočím klíčkem třeba 10 x bez startování, tak se zřejmě natlakuje více benzínu, motor chytne, ale po 3 vteřinách opět zhasne. Takto se mi to podaří několikrát. Poté už nenastartuji vůbec. Pravda je, že čerpadlo, které je zezadu slyšet, má takový kňouravý zvuk. Po více pokusech o natlačení benzínu a start ho již ale slyšet není. I když jsem víceméně přesvědčen, že to bude čerpadlo, chtěl bych si to ověřit a zkonzultovat, jestli se dá případně opravit nebo musím sehnat jiné. Zajel bych k Tobě Doli, ale auto je tím pádem nepojízdné. Díky za každou radu.

Doli  
Libor
2015-09-23 10:32:15

autex: Tlak paliva se dá změřit na palivové liště - je tam k tomu měřící bod - pod čepičkou... Podle mě máš mrtvou váhu vzduchu. Přijet jsi měl dokud to jelo - odtahovku kdyžtak máme také...

2015-09-23 13:37:43

doli: Díky za příspěvek, buď se mi podaří auto rozjet nebo lano, anebo to hodím ze skály. Mám to k vám 50 km.

oro
2015-10-12 19:51:26

autex: Taky jsem už vyzkoušel vše a nejezdím,protože to nechytne,asi až na jaře,až bude tepleji......Nebo leda změna majitele,medicinku a teploučkou garáž,tak asi jo,to jo,ale jinak ani náhodou.....Fakt už jsem měl hooooodně aut,ale tohle mne fakt školí....Na štěstí mám daleko spolehlivější povoz,ale ráno do práce Ačkem?...ani na odpolední.Zatím ho mám rád a chodím se na něj dívat,ale nevím jak mi to dlouho vydrží


Odpovědět

1 ......... 12  13  14  15  16 ......... 17