Fórum - Téma


W168 - Automatická převodovka


Fórum A-Class W168 W168 - Automatická převodovka

Informace o modelu: Mercedes Benz W168


1  2  3  4  5 ......... 9

2013-05-26 18:52:35

Ahoj všichni,prosím o radu.Mám A170cdi v automatu a zde v manuálu jsem našel jízdní režim W(winter) a S(standard)já mám C a S.Prosím o radu co je to C?Je lepší jezdit po městě v režimu S nebo C.Děkuji moc

2013-05-27 17:29:42

martin71: Nevsiml jsem si zadneho rozdilu mezi W/S a C/S je to pravdepodobne to same.

Doli  
Libor
2013-05-27 18:16:02

mess: Prevodovka podle nastaveneho rezimu radi pri jinych otackach a pri jinem krouticim momentu.

2013-05-27 22:50:59

doli: To ano, ale to je rozdil mezi W a S, ne? C a S neni v podstate jen prejmenovany winter na C ? Myslel jsem to takto.

2013-05-28 07:49:37

U Ciny mam E jako Economy a S jako Standard.

Rozdil je, ze E je schopno tam nacvakat 4ku na 60ce a udajne, aspon co tvrdi nektere USA Manualy, snizuje pri otackach do 2500ot/m spotrebu zmenou nastaveni cerpadla, osobne nevim, pozoruju pouze schopnost me nasrat , po prekroceni 2500 ot/m to chvilku ceka jestli ridic pokracuje v slapani na pedal nebo ne, v pripade ze ne, drzi Ekonoma v zajeti, v pripade ze ano, Ekonom se vypina a bezi to jako Standard/t .

U CLK jsem mel W a S , W jako Winter , S jako Standard/t , zadnej Sport ... je to Standard/t

Winter radilv nizzsich otackach a snazi se kola neprotacet ( nehnan na zadni napravu takovy kroutici moment )

U obou prevodovek, jak 4G tak 5G v CLK se to v obou pripadech rozjizdelo na dvojku, akorat jeden z nich po seslapnuti plynu je schopen tam strcit i jednicku, druhej drzi dvojku az do trojky a je jedno jak clovek macka cudlik kickdownu.

U vyse uvedeneho vozidla bych se nedivil kdyby C bylo City a S Standard/t

2013-05-28 09:44:00

mess: Děkuji moc

doli: Díky

kondik: Díky,takže C na město a S standard.Ještě teda co je lepší na zimu??

2013-05-28 09:59:20

martin71: Rekl bych ze "Shity" jak by to vyslovili vietnamci bude o spotrebe, rychlem nacvakani kvaltu tam a mensim protaceni , ikdyz tohle asi uz ma ESP nebo aspon ASR , takze to bude dobrzdovat kola tak ci tak. Zkus si proste nekde na silnici kde je klid a misto pomaly rozjezd az na nejakou rychlost a sleduj kterej prepinac tam bude mit kvalty driv, ten bude uspornejsi.

2013-05-28 10:31:54

Pekne no, uz vime ze winter je na zimu je lepsi na kluzke povrchy ze s je standart a ne sport (coz tu snad ani nikdo netvrdil), ze winter jinak radi. Porad tu ale neni ten rozdil mezi C a W, na ktery se tady ptal. Mne by to zajimalo taky, podle me je jen prepsane pismeno na vypinaci.

2013-05-28 11:26:56

kondik: Fakt moc díky Má to ESP,ASR je to vyrobeno 10/2003 a do provozu 12/2003

mess: Vypadá to,že S bude standard a C(W) zkusím na zimu a uvidím

2013-05-28 11:38:41

100% odpoved by byla otevrit manual nebo se zeptat mistra na Acka DOLI-ho.

Ale ja si auto otestoval po koupi tak, ze jsem sel 750 km na jeden zatah a kdyz se nic nerozpadlo bylo auto ok

2013-05-28 11:43:08

kondik: Já si pro něj jel do Brna a mastil jsem s ním do Plzně a nic se nerozpadlo

2013-06-26 14:55:55

Mam W168 A190 z roku 2002 s automatom. Vsimol som si ze pri zaradeni do D alebo R prevodovka zacne bzucat. Je to take elektricke bzucanie, nieco ako transformator, vysoke napatie alebo nejaky solenoid ventil. Bzucanie sa objavi hned ako zaradim a bzuci aj ked auto stoji akonahle sa auto pohne a prejde 4-5 metrov a trochu sa rozbehne tak bzucanie prestane. V interieri to nie je pocut, iba zvonka, alebo s oknom dole. Ci bzuci aj pri dalsom radeni na 2-3-4-5 netusim, to pri jazde uz nepocut ale predpokladam ze nie. V P a N je ticho.

Zatial funguje vsetko normalne ako ma, prevodovka radi dobre, vsetko sa sprava normalne, olej a filter prevodovky su nove.

Ak ste sa s tym niekto stretli, poradte prosim.

Diki

Laco

Doli  
Libor
2013-06-26 19:05:58

gotcha: je to normální jev. Dělá to hydraulický ventil.

2013-06-26 21:48:56

doli: Dakujem za odpoved. "normalni jev" znamena ze je to ok a netreba to riesit alebo to znamena ze je to bezna a casta zavada a ventil treba vymenit?

Ak to treba menit, kolko to asi stoji a netreba kvoli tomu rozobrat pol auta? :)

2013-11-03 14:41:43

Zdravim ...moj problem je s automatom vlastne s voličom -strata komunikacie medzi voličom a riadiacou jednotkou nastane ked sa zohreje cievka na vysoku teplotu ktora je na voliči ..tak by ma zaujimalo .

1.Da sa vymenit samotna cievka?

2. Aku ma funkciu samotna cievka ?

Samotna prevodovka radí skvele ina chyba sa neobjavuje ,vyčistil som samotny plošak voliča boli tam dva studene spoje a pritom som si všimol že samotna cievka ma vysoku teplotu pokial je studena vše OK.

ešte vypis

P1872 Signál z elektronického modulu páky voliča nie je vierohodné

P2212 pozícia páky voliča je nepravdepodobná

Doli  
Libor
2013-11-03 15:09:14

luki: Cívka není jako náhradní díl. Volič máme, myslím, že i cenu znáš, mluvili jsme spolu...

2013-11-03 16:33:10

doli: vím len neviem ako sa k tebe dostanem ked to urobí po 20km .....velke F na displeji ..... v mercedese je to za 502€ bez prace bol som tam pan mi povedal že momentalne tam ma tri taketo auta nahradny diel neni dostupny predpoklad dodania koniec decembra a ten diel bude čisty a treba ho zparovat s RJaspon som sa dozvedel že tento moj je načipovany na podvozok .to som tiež nevedel že sa to neda kus za kus vymenit.

I tak by ma zaujimalo kde je chyba neznašam ked to neviem.

Doli  
Libor
2013-11-03 18:26:57

luki: Pokud si to zvládneš vyměnit, pošlu Ti to. Spárovávat nic nemusíš, nasadíš a jedeš. Adaptuje se nový díl, použitých jsme měnili minimálně pět a nikdy adaptace nebyla nutná, tudíž bych toto řešil až v případě, že by byl problém(jako, že nebude přesně sedět poloha řadicí páky nebo pod.).

2014-03-07 19:56:14

Dobrý den, včera při jízdě se na displeji objevilo písmeno F, po vypnutí motoru a opětovném nastartování byl stav normální, vše funguje jak má. Závada se nijak neprojevila. Dnes na diagnostice se ukázalo chybové hlášení - Tlak příliš nízký u regulačního šoupátka 2/5/R nebo příliš vysoký u magnetického ventilu 2/5/R (Y3/7y3). Máte někdo zkušenost řešením této závady?

Doli  
Libor
2014-03-07 20:03:11

michal32: Chyba v hydraulickém rozvaděči nebo hydraulické spojce v převodovce - ztráta tlaku


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 9