Fórum - Téma


W164 - Žhavení


Fórum ML W164 W164 - Žhavení

Manuály  |  Inzerce  |  Model Mercedes Benz W164 ML  |  Naše vozidla


1  2  3  4

Mori, 2015-01-17 01:17:22 napsal:

elektromaniac: Oprava Can jednotky kutilem ??? to se vyplati...

2015-01-20 10:09:58

mori: Kutil je ten, co do všeho mluví a předstírá že všemu rozumí , ačkoliv tomu v zásadě nerozumí.

Tato jednotka - konkrétně relé žhavení výše zmiňované - nekomunikuje po CAN ale po LIN (Local Interconnect Network) to je otevřený komunikační protokol primárně určený k propojování lokálních sítí v dopravních prostředcích (automobily, nákladní auta atd.).

To že tyto jednotky někdo opravuje je chválihodné a informační hodnota v tomto příspěvku je na tomto fóru zcela obvyklá.

Je to stejné, jako když někdo napíše - zajeď opravím, nebo zajeď k tomu a k tomu. Nebo mám pro tebe řešení.

Jedná se o typ jak problém vyřešit za poloviční náklady.

2015-01-27 18:51:51

chalani mam na vas prosbu, dnes som pozeral zhavice na w 164 ml280 nasiel som vadny na 2 valci, chcem sa opytat ktory valec to vlastne v aute je, na klasickom motore nemam problem, ale na tomto v motore neviem ktory to bude, dakujem za info

2015-01-28 04:16:20

dream7000: Ahoj,2 valec je pred spolujezdcem uprostred.Dej si pozor na mereni zhavicu, nejsou na 12V, tak zmer ohmetrem.Procti cele tema, na konektoru, ktery jde do rele najdes piny od zhavicu.Dle zkusenosti- kdyz pise diagnostika otevreny okruh na zhavici c.2, byva vadne rele zhaveni.

2015-01-28 06:58:26

dakujem za info uz som nasiel aj nakres, ano meral som to merakom, cital som ze mercedes ma 4,4V, rele este cez diag, neviem, ale premeranim zhavicov je ten na 2 valci KO

2015-09-21 17:21:14

Po otočení klíčkem mi normálně detekuje kontrolka žhavení (Spirálka) že byla nažhavena a po méně než vteřině zhasne.

Bez problémů nastartuji, ale pak se znova rozsvítí a svítí během jízdy asi minutu. Pak znova zhasne a vše je ok.

Nevíte co s tím? Dříve to nedělalo.

2015-09-21 17:45:18

hommerp: Toto mně dělalo, když mně odešla jedna žhavící svíčka, ale ty máš benzín

Doli  
Libor
2015-09-21 18:42:25

scorpius: Že by měl u benziňáku kontrolku žhavení ??? To asi ne.... Je to jak píšeš, vadný žhavič nebo několik, možná i relé žhavení.

Skyair  
Pavel
2015-09-21 18:51:15

doli: Hommerp si stahoval uživatelský manuál na W164, tak musíme počkat až si doplní profil auta.

2015-09-21 22:07:28

Auto doplněno, a snad správně. Jedná se samozřejmě o diesel, ML320 W164

Skyair  
Pavel
2015-09-21 23:16:16

hommerp: Už je to jasný. Asi bych začal diagnostikou, ta by mohla problém objasnit. Postupná výměna inkriminovaných by byla dražší.

2015-09-22 16:48:58

Stejnej problém jsem měl. Nakonec diagnostika ukázala 3 špatný žhaviče, tak jsem vyměnil pro jistotu všechny a je klid.

2015-10-06 00:57:15

Tak jen report na zakončení: Jsem po diagnostice. Zjištěny 2 vadný žhaviče. Vyměněny všechny a vše v pořádku.

Tak už to zase zlobí. Dle servisu MB vadné relé. Za kolik se tu dá sehnat originál ? Díky

Doli  
Libor
2015-10-23 19:07:27

hommerp: 3822,-Kč + DPH

2017-04-21 15:46:42

Zdrdvim mam dotaz pozná diagnostika vadnou žhavičku(na kterem valci).Mam startovani tlačitkem ,takže na jedno zmačknuti nažhavi a startuje.Když ale motor studeny toči tak8-10 sekund než naskoči,když ale napřed zmačknu tlačitko startovani bez sešlapnuté brzdy nažhaví a při druhem startu naskoči hned.Podotýkam že po naskočeni motoru nesviti kontrolka žhaveni což u staršiho modelu svitila pokud byla žhavička vadna.Bude to žhavičkama? Marťas

2017-04-21 16:05:11

marťas: diagnostika pozná jednotlivé sviečky. Kontrolka zasvieti až pri určitom prahu. Pomeraj odpory pozor na konektory, sú citlivé na hrubú silu, napichni na diagnostiku...

2017-04-21 16:10:18

Neviš jestli jsou žhavičky stejné jako v modelu w163,nějaké mi ješťě zbyli.Jak jsto myslel,že kontrolka začne svitit aź při určitem prahu,? Marťas

2017-04-21 16:14:04

ahoj Marťas, nepomůžu, ale ta odpověď by mě zajímala taky. mám startování klíčem, při studeném motoru to startuje přesně jak popisuješ. Měl jsem špatné žhavící svíčky, nechal jsem je komplet vyměnit i se žhavícím modulem, lehounké zlepšení, ale pořád na nic. Ačkoliv by se nemusel motor nechávat žhavit, když ho nechám 2x po sobě nažhavit (tj. otočit klíčkem, zhasne kontrolka žhavení, pak zopakovat) tak naskočí výrazně rychleji (3-4 sekundy), což ale pořád podle mě není v pořádku.

2017-04-21 16:23:21

marťas: v mojej servisnej knižke to nájdeš.

2017-04-21 16:24:25

A u tepleho motoru ti to startuje hned?Teď jsem byl na horách teplota něco pod nulou a auto startuje (toči dele)než chytne.U modelu co jsem měl předzim(w163 270cdi) i při minus 15°c startovalo na prvni šup.Marťas

2017-04-21 16:31:14

marťas: v lete na šupu, v zime som si nažhavil aj 2-3x.


Odpovědět

1  2  3  4