Fórum - Téma


W164 - Výkon a reakce motoru


Fórum ML W164 W164 - Výkon a reakce motoru

Informace o modelu: Mercedes Benz W164 ML


1  2  3  4

2014-10-15 23:09:28

Vůbec jsem původně nechtěl reagovat, ale tady co příspěvek to perla

scorpius: "Teď mám jezdit, aby se vše vyzkoušelo...." s rozpraskanými výfukovými svody????????????? To je teda nátěr - co od toho očekáváš - další turbo?

DeLucasso :

Texa v tvých rukou,, dle toho co jsi sem vše nasmolil (jako rádoby rady a zkušenosti) má daleko menší váhu - než TOP DIAGNOSTIKA ELM327 OBD2 Bluetooth ANDROID za 300kč z Aukra v rukách toho, kdo alespoň trochu ví co se děje v motoru.

Možná se budeš divit,ale

Poškozená hadice sání

Vířivé klapky

EGR Ventil

Turbo

to jsou vše věci které lze prokazatelně během jedné hodiny proměřit a přezkoušet. Pokud mluvíš o vířivých klapkách - žádný olej na ně neteče - dochází k poškození servo motoru - pohonu soutyčí klapek - údajně odkapávajícím olejem z hadice přes těsnění sání turba - odvětrání klikové skříně. Těsnění na sací potrubí se nelepí to znamená, že tvé rady jsou spíše mystifikací než radami. Cena těsnění je 154kč 1ks.A6421410580 ne 1200kč jak píšeš.

Pohon klapek i soutyčí lze přezkoušet. ke kontrole klapek jako takových je třeba demontovat sací potrubí což je práce cca na 10 hodin.

MistrX : vozidlo je evidentně v nouzovém režimu relé žhavení motor do nouzáku nehodí - to je nesmysl.

Stejně jak psal Doli nikdo zde není schopen dle tvého popisu ani napovědět v čem může být problém. Diagnostika vozidla je opravdu nutností.

2014-10-15 23:34:19

blueabyss: Bože :) Mám ML, prošel jsem servisem a závady jsou totožné. Neřekl jsem, že jsem auto diagnostikoval Texou. Laskavě mě nechytejte za slova :)

divit se nebudu, že to lze proměřit, ale každý tu vytrhuje věci z kontextu.

Protože jsem měl závady sporadické, měnilo se to postupně. A NIKDO nebyl schopen odpovědět na prvotní video, tak teď nebuďte chytří jak rádia.

A pokud mi v servisu řeknou, jaké těsnění je třeba měnit, a řekne mi to nezávisle několik lidí, proč zrovna ty víš, že to tak není. Uznávám, že jsem to na vlastní oči neviděl, ale jistojistě s tím autem jezdím do servisů.

A když už mluvíš o nutnosti rozebírat sací potrubí, tak já jsem zase slyšel, že se to dá vyzkoušet i bez rozebírání, nevím jak.

A vzhledem k tomu, že většina lidí má podobný problém, snažím se pouze napsat MÉ zkušenosti a doporučení.

Naprosto KAŽDÝ mluvil jako zdejší experti s tím, že to diagnostika ( pořádná pro MB ) odhalí, ALE PRD! Díky a tímhle pro mě debata končí.

Se auto servisama je to stejný jako s instalatérama, každý tvrdí, že ta jeho práce je nejlepší a že ten předchozí byl blb :)

2014-10-16 00:08:31

Pravda - debatovat s někým kdo nahraje video na Youtube vyjede z diagnostiky nic neříkající omalovánky a domnívá se že mu zde někdo napíše v čem je problém je zcela zbytečné.

Ukláním se před tvým sebevědomím a schopnosti zde radit nesmysly.

Funkce EGR je hodnocena v první řadě průtokem přes váhu vzduchu tzn. jít do měřených hodnot. né načítat a mazat závady.

Bohužel já zatím neznám způsob jak zkontrolovat utrženou nebo ohnutou klapku bez toho aniž bych ji fyzicky viděl. Možná snad měřit pulzace v sání, ale nejsem si jist jestli by šlo jednoznačně poukázat na tento problém.

V žádném případě nehaním ani nenapadám práci jiného servisu práci jiného mechanika.- problém odhalili tak je to OK. Napadám jen tvé sebevědomé rady, které nemají zcela nic společného s nějakým diagnostickým postupem.

Diagnostika je mou profesí i koníčkem a věř, že jsem již řešil poměrně dost záležitostí kdy jakákoliv sériová diagnostika byla zcela k ničemu. jsou případy, kdy i obyčejný multimetr dokáže být větším pomocníkem.

2014-10-16 00:35:51

blueabyss: Omlouvám se zde všem, že jsem je nechtíc mystifikoval. Když jsem si po tvém upozornění přečetl znova svůj příspěvek, opravdu uznávám, z toho bych taky nebyl moudrý . Chvátal jsem na linku a už jsem si to po sobě ani nepřečetl. Tak jsem to poopravil, aby to dávalo smysl

2014-10-16 02:01:48

scorpius: To je OK - já jsem se jen snažil upozornit - utržené svody jsou známou závadou u tohoto motoru - po zjištění této závady je nutné je vždy před montáží nového turbodmychadla vyměnit.

CR 4 je poměrně složitý emisní systém (jsou i různé emisní odlišnosti DPF atd) a nelze paušalizovat stejné nebo podobné příznaky závad.

2014-11-07 20:12:48

Tak situace se vyvijí následovně. Od té doby, co se to stalo je (ťuk, ťuk) klid, auto jezdí normálně. Diagnostika žádnou chybu neukazuje , vyměnily se akorát všechny žhavící svíčky (3 byly v řiti).

2015-04-27 16:02:09

Ahoj lidičky, máte někdo zkušenosti s výměnou řídící jednotky ? Stalo se mi párkrát, že mi auto přestane táhnout, zvýší se obrátky - musím zastavit, vypnout motor - restartuje se tím jednotka - pak zas normální stav. Chci zjistit, zda se může řídící jednotka úplně rozsypat nebo zda je v normě, když se něco takového přihodí. Jsem ženská a vůbec tomu nerozumím, jen se mi nechce hned měnit a vrážet do toho tolik peněz.

Má někdo podobné zkušenosti ?!

Díky za radu Zouzy

Svatik  
Svaťa
2015-04-27 16:10:47

zouzy: To vůbec nemusí souviset s řídící jednotkou. Nech to načíst odpovídající diagnostikou s fundovanou obsluhou a pak se uvidí. Věř, že je to nejlevnější začátek hledání problému, než začít bezhlavě měnit díly.

Doli  
Libor
2015-04-27 16:16:04

zouzy: Měnit řídící jednotku v této fázi je opravdu holý nesmysl. Zajeď někam kde tomu rozumí, budou umět auto načíst a pak budou také vědět na co sáhnout.

2015-04-27 17:25:29

doli: Diagnostiku mě udělali u Krále - přepisuji : chybový kód 2767 řídící jednotka EGS2 - Signál z konstrukčního dílu Y3/8n2 (interní snímač otáček VGS není k dispozici

Auto mám necelý rok a nechce se mi bezhlavě cpát do oprav, když mám pochybnosti a po přečtení někt. příspěvků jsem z toho docela vykolejená. Kam s ním ? Kde mi opravdu zjistí závadu, pokud tam opravdu je a vymění to co je třeba ?!

Doli  
Libor
2015-04-27 19:04:34

zouzy: Jestli chceš, tak klidně přijeď, tyhle věci děláme.

Mori  
Tomáš Hofman
2015-04-27 22:05:20

zouzy: Ahoj, to to je DRT díl a ten je prodejny pouze po projití servisním intevalem v autorizovaném MB servisu. K tomuto zásahu potřebuješ občanku a Velký TP.

Závada = snímač otáček převodovky.

Oprava výjde cca na 16tisíc. Zrovna minulý týden jsem se s tím setkal.

Doli  
Libor
2015-04-28 06:33:11

mori: Mori nestraš, děláme to normálně i u nás a bez občanky. Ještě tady někdo někde psal, že je k programování zapotřebí družici - tak taky není . Pravda je, že v těchto jednotkách dochází k poškození snímačů. Někdy ale stačí jen přehrátí SW. V každém případě bych začal diagnostikou a objasněním skutečné příčiny popisovaného problému.

Doli  
Libor

Zouzy, 2015-04-27 17:25:29 napsal:

doli: Diagnostiku mě udělali u Krále - přepisuji : chybový kód 2767 řídící jednotka EGS2 - Signál z konstrukčního dílu Y3/8n2 (interní snímač otáček VGS není k dispozici

Auto mám necelý rok a nechce se mi bezhlavě cpát do oprav, když mám pochybnosti a po přečtení někt. příspěvků jsem z toho docela vykolejená. Kam s ním ? Kde mi opravdu zjistí závadu, pokud tam opravdu je a vymění to co je třeba ?! ..

2015-04-28 06:39:19

zouzy: Teď si čtu ještě tvůj příspěvek, z toho opravdu vyplývá poškození ŘJ kterou popisoval Mori. Umíme to udělat během dvou dnů. Po výměně této jednotky si zákazníci zatím vždy pochvalovali lepší řazení a dokonce i snížení spotřeby auta.

Mori  
Tomáš Hofman
2015-04-28 18:23:22

doli: Jen popisuji, jaké je nařízení a papírování s DRT díly. A pokud měníš DRT díl kus za kus, tak na tom bohužel musím trvat. Pomalu se divým, že k tomu nedají ještě ozbrojenou kolonu páč vše musí být naprosto transparentní a extrémě hlídané z deutchlandu.

Ale slyšel jsem, že tam máš nějakého mladého zapáleného diagnostika do , který umí opravit ledas co a ten si hraje snad i s jednotlivými drátečky a obvody. Na kolik by tato oprava pro srovnání stála u tebe?

Doli  
Libor
2015-04-28 20:29:52

mori: Tyhle jednotky zatím neopravujeme, beru je normálně z MB, kódování jak kdy....

2015-12-17 16:18:53

A koukám, že jsem nenapsal, jak jsem problém vyřešil, tak se hned polepším. Zajel jsem na diagnostiku, technik načetl chybu nějakého čidla na partikulárním filtru, takže si auto nejspíš myslelo, že je něco s filtrem a hodilo motor do nouzáku. Tak se čidlo vyměnilo (cena byla tuším do 1000 ,- ) a od té doby (ťuk, ťuk) je klid.

2016-07-11 19:45:03

Zdravim ma niekto skusenosti z ubytkom vykonu .. zdravim poradil by mi niekto mam ubytok vykonu na w164 190kw.zacal svietit motor pomenili sme vsetky filtre teraz to vypisuje snimac spatneho tlaku spalin a zvysit tlak nizky tlak...ma stym niekto skusenosti dakujem

Doli  
Libor
2016-07-11 20:11:13

roman6666: Je třeba udělat kompletní odpovídající diagnostiku.

2016-07-12 12:59:39

pripojim sa aj ja k tomuto threadu, zasvietila mi kontrolka motora, diag star vypisala toto:

CDI 4 - Přímé vstřikování u vznětových motorů (Common Rail Diesel

Injection)

  • f -

Číslo MB Verze HW Verze SW Verze diagnostiky Pin

0034466740 40.2005 16.2008 67/71 101

Číslo FW Číslo FW (data) Číslo FW (Boot-SW)

0164488902

Kód Text Status

1437-002 Zkontrolovat součást B19 (Snímač teploty KATALYZÁTORU).

Signální napětí je příliš nízké.

ULOŽENÝ

2648-008 Zkontrolovat součást B19 (Snímač teploty KATALYZÁTORU).

Věrohodnost

ULOŽENÝ

2616-002 Zkontrolovat součást B60 (čidlo zpětného tlaku výfukových plynů).

Regulační odchylka - Zpětný tlak výfukových plynů je příliš vysoký.

ULOŽENÝ

WDC1641201A195688, W164, ML280CDI

dakujem za info,


Odpovědět

1  2  3  4