Fórum - Téma


W164 - Výkon a reakce motoru


Fórum ML W164 W164 - Výkon a reakce motoru

Informace o modelu: Mercedes Benz W164 ML


1  2  3  4

2014-09-29 09:33:37

abeabe007: Tak to zní dobře celkem. Mě říkali, že takový zásah se dělá hlavně před prodejem auta, zatím jsem to neudělal. Závada se mi neprojevuje ( nesahám ale na páčku tempomatu ), která má podle mého mínění a zkoušení s tímto nějakou spojitost..

V jakém servise ti to dělali prosím ?

Díky Lukáš

2014-09-29 21:19:26

doli: Na diagnostice byla načtená chyba recilkulace výfukových plynů. Konečně jsem se dostal na vyřazení egr ventilu. Asi 100 km to jelo bez problémů. Už jsem doufal, že se to konečně povedlo.... A opět žádná reakce na plyn... Teď ani po vypnutí se to nezresetovalo a nejelo. Tak mně nezbývá než další diagnostika

scorpius, 2014-09-29 21:19:26 napsal:

doli: Na diagnostice byla načtená chyba recilkulace výfukových plynů. Konečně jsem se dostal na vyřazení egr ventilu. Asi 100 km to jelo bez problémů. Už jsem doufal, že se to konečně povedlo.... A opět žádná reakce na plyn... Teď ani po vypnutí se to nezresetovalo a nejelo. Tak mně nezbývá než další diagnostika ..

2014-09-29 21:56:20

scorpius: a vypínal jsi co ? EGR Ventil nebo vířivé klapky ? Protože já mám egr ok, turbo ok, sání ok ( bývají zanesené i vnitřní filtry nebo mřížky ) a vířivé klapky se nenatáčejí jak mají ( kape na ně olej, protože jsou někde na blbém místě )....

2014-09-30 00:24:41

delucasso: Vyřadil se egr ventil. Zítra bych měl jít znova na diagnostiku. Uvidím, co to napíše teď. I spotřeba 9 litrů/100 km byla velmi slušná, než se to .

scorpius, 2014-09-30 00:24:41 napsal:

delucasso: Vyřadil se egr ventil. Zítra bych měl jít znova na diagnostiku. Uvidím, co to napíše teď. I spotřeba 9 litrů/100 km byla velmi slušná, než se to .. .

2014-09-30 08:28:16

scorpius: Aha. Jinak Chybu recirkulace mi to psalo taky. Asi bych zkusil primo ty virive klapky. Jsou dve varianty, rozebrat to a to znamena vymenit tesneni i kdyz klapky budou v poradku, a nebo udelat testy, ale ne pouhym nactenim diagnostikou. Me to delali nejak jinak, ale neporadim jak... Tim chci rict, aby ti nekdo nerekl po napojeni na pocitac, ze je to v poradku, nebo ze to rozebrali a je to v poradku a nebylo nutne nic menit.. to tesneni je nutne pak vymenit protoze je lepene, jinak to bude propoustet olej. No dej vedet jak jsi dopadl..

2014-10-01 08:55:09

delucasso: Dělal mi to známý v Brně, u kterého si nechám čipovat auta už 12 let, vždy perfektní služba. Když tak pisni na mail a pošlu kontakt.

Jinak už na více místech mi řekli, že softwarové odstranění agr ventilu a klapek sání je běžná operace k odstranění problémových partií auta, na nic jiného tam nejsou..

2014-10-02 00:22:50

delucasso: Dnes jsem byl znova na diagnostice. Opět chyba recilkulace výfukových plynů a přibyla další. Špatný poměr plnění válců, moc vzduchu. Při rozkliknutí chyby tam byl obrázek turba. Jelikož bylo nedávno dělané, dohodli jsme se, že zítra si nechám nahrát originální software. Pak budu jezdit. Jestli nebude padat do nouzáku, bylo špatně udělané přečipování . Pokud se vše bude opakovat, bude se hledat závada dál.

2014-10-15 16:10:24

Zdravím Vás, mám stejný problém. Auto nemá vůbec žádný výkon, šlapnu a prd, nepředjedu ani HTPčko. Zkoušel jsem i zastavit, vypnout motor, ale pořád stejný. Na diagnostiku se teprve chystám, ale předpokládám, že to bude něco podobného jako se stalo zde. Enougher (?) psal, že by to mohlo mít co dočinění s relé žhavení a mně právě občas žhavení svítí. Na co se mám potencionálně připravit? Na to, co je psáno zde (lopatky turba, relé žhavení) nebo ještě něco jiného? Mám filtr pevných částic...

Před 2 dny tady píšu, jak jsem spokojený a jen leju naftu...

MistrX, 2014-10-15 16:10:24 napsal:

Zdravím Vás, mám stejný problém. Auto nemá vůbec žádný výkon, šlapnu a prd, nepředjedu ani HTPčko. Zkoušel jsem i zastavit, vypnout motor, ale pořád stejný. Na diagnostiku se teprve chystám, ale předpokládám, že to bude něco podobného jako se stalo zde. Enougher (?) psal, že by to mohlo mít co dočinění s relé žhavení a mně právě občas žhavení svítí. Na co se mám potencionálně připravit? Na to, co je psáno zde (lopatky turba, relé žhavení) nebo ještě něco jiného? Mám filtr pevných částic...

Před 2 dny tady píšu, jak jsem spokojený a jen leju naftu... ..

2014-10-15 16:24:18

mistrx: No relé žhavení mám špatné taky a zatím jsem ho neměnil. Nepředpokládám, že by mělo souvislost s výkonem. Když to shrnu může to být :

  • Poškozená hadice sání
  • Vířivé klapky
  • EGR Ventil
  • Turbo

Rozhodně je to blbý, protože musíš jít vylučovací metodou. Já osobně bych jako první zkusil ty vířivé klapky, pak EGR a zároveň se podíval do turba endoskopem ( některé servisy ho mají a nemusí se tak rozebírat ).

Jen nějaký servis umí diagnostikovat problém s vířivými klapkami softwarově. Jinak když se na to jde mechanicky a rozebírá se to, MUSÍ se měnit těsnění, protože je lepené. Takže když ti to někdo rozebere a řekne že to je ok a že nic neplatíš tak na to pozor! Jinak těsnění je asi za 1200,-

Luk

Doli  
Libor
2014-10-15 16:39:35

delucasso: Proč by měl proboha jít vylučovací metodou??? Nemusí to být ani jednou z věcí které jsi vyjmenoval, ale může to být x jinýma věcma. Nech to zdiagnostikovat někde kde tomu rozumí a ušetříš peníze, čas i nervy.

Doli, 2014-10-15 16:39:35 napsal:

delucasso: Proč by měl proboha jít vylučovací metodou??? Nemusí to být ani jednou z věcí které jsi vyjmenoval, ale může to být x jinýma věcma. Nech to zdiagnostikovat někde kde tomu rozumí a ušetříš peníze, čas i nervy.

2014-10-15 16:44:15

doli: Vylučovací metodou to udělá i servis. Samozřejmě pokud to nehodí chybu která přesně povede k problému. Můj MB ML žádnou chybu nikdy neukázal a 4 servisy neuměly přesně závadu najít. Tak proto.

A taky jsem tím prošel, tak vím o čem mluvím.

Například známý v MB na Chodově pak Z-Service.cz závadu nikdy přesně neodhalili.

Pokud máš servis kde tu diagnostiku udělají na 100% a za nejnižší peníze tak se prosím poděl o kontakt. Jistě nebudu jediný kdo to ocení.

Říct "Nech to zdiagnostikovat někde kde tomu rozumí a ušetříš peníze, čas i nervy" je hezký, ale asi naprosto k ničemu, protože tohle je nám jasný asi všem. Jen ten servis abys hledal v kupce sena....

Doli  
Libor
2014-10-15 17:05:38

delucasso: My právě jsme servis a kdyby jsem dělali opravy " vylučovací metodou", asi by jsme už dávno neměli žádné zákazníky. Pojem Diagnostika neznamená jen připojit auto k počítači a vyjet krátký test, ale znamená to se systematicky dopracovat k příčině problému. Neříkám, že je to vždy jednoduché. Dost se diagnostikou vozidel MB zabýváme. Ale určitě nejsme jediný servis, který tohle dokáže, stačí se podívat do partnerů webu, nebo pročíst vlákna.

2014-10-15 18:08:18

doli: Aha, super. Bavíme se úplně zbytečne o tom samém.. Ono to "systematicky se dopracovat" mi přijde stejné jako "vylučovací metodou". A vlastně nevím o co jde :).. Já se snažím pomoci lidem, kteří mají stejný problém jako mám já. Nejsem servis, proto nenapíšu přesně co by to mohlo být a jak se to jmenuje. A upřímně je mi buřt kdo to jak dělá, a tohle je slovíčkaření, pomoc a rada žádná :)

Cílem je abych lidem poradil, takže píšu s čím mám zkušenosti ze strany uživatele.

Komentářů typu dojdi s tím do servisu kde ti udělají diagnostiku jsem slyšel mraky, ale nikdo to neudělá 100%. :))))

Já píšu radu tak, jak bych to udělal teď. Mě to stálo majlant se k tomu dopracovat a věř, že auto bylo v servisech přes měsíc celkem..

2014-10-15 21:06:23

Tak na diagnostiku jedu příští týden, jsem zvědav.

Doli  
Libor
2014-10-15 21:13:08

delucasso: Nezlob se na mě, ale tohle : Bavíme se úplně zbytečne o tom samém.. Ono to "systematicky se dopracovat" mi přijde stejné jako "vylučovací metodou" - je strašná blbost, je bohužel vidět, že nevíš o co jde. Ke zdárné diagnostice je mimo jiné taky potřeba zkušenosti. Chápu, že s diagnostickým vybavením z aukra za 1200,-Kč a povrchními znalostmi bez specializace na určitou značku nebo problematiku bývá výsledek k ničemu.

2014-10-15 21:19:44

doli: nevím jakou používáte diagnostiku Vy, ale já byl v Mercedesu na Chodově a v dalších autorizovaných MB servisech. Nevím o čem to mluvíš ( aukro ). díky pa

ps. nevím proč marním čas tímhle a ty taky. Radši napiš čím to je a tečka.

( já osobně vlastním TEXA Axone za 125.000,- :) )

2014-10-15 21:27:06

Tak originál software nepomohl. Stále chyba plnění. Po poradě dvou mechaniků se nakonec objednaly výfukové svody.

Kousek v z těch starých se uloupl a poškodil turbo. Takže i to se měnilo. Sehnalo se starší. Dnes jsem konečně dostal auto zpět. Je opět načipované a preventivně vyřazený egr. Teď mám jezdit, aby se vše vyzkoušelo....

Doli  
Libor
2014-10-15 21:28:00

delucasso: Já nepsal, že věštím z křišťálové koule, abych napsal čím to je.... Po netu ani po telefonu se tohle prostě řešit nedá. Používáme v případě MB samozřejmě nejvíce originální diagnostiku MB Stár, osciloskop, multimetr.... na ostatní auta KTS Bosch, Autocom....

PS: to co tu píšeš je opravdu většinou marnění času

2014-10-15 21:28:19

scorpius: Díky za zprávu, dej vědět jestli to pomohlo.

2014-10-15 21:31:07

doli: Moje reakce byla na článek a větu " Na co se mám potencionálně připravit? "

tzn jsem napsal co asi bude potřeba kontrolovat.

Pokud máš něco konrétního tak to napiš.


Odpovědět

1  2  3  4