Fórum - Téma


W164 - Výkon a reakce motoru


Fórum ML W164 W164 - Výkon a reakce motoru

Informace o modelu: Mercedes Benz W164 ML


1  2  3  4

2014-06-23 22:54:16

Čau všichni, prosím o pomoc při hledání problému. Čas od času se mi při jízdě stane, že auto nereaguje na plyn. Zrychlí víceméně normálně do cca 60 km/h a dál nic. Při sešlápnutí plynu až na podlahu se nekoná nic, auto velmi velmi pomalu přidává na 61, 62, 63 km / h apod.

Při napojené diagnostice mi vyskočila chyba :

ECU 0xE8 , kód P0404 Recirkulace výfukových plynů

a také

ECU 0xE8 , kód P0670 Řídicí jednotka doby žhavení

Pokaždé se musí zastavit, vypnout zapalování a po chvíli nastartovat a vše je ok.

Také se mi stalo že jsem měl tempomat na 120 km/h a auto na plyn nereagovalo, ale

rychlost se ani nesnižovala, nicméně chování jako u prvního problému, tj. žádná reakce na plyn.

Máte prosím někdo s tímto zkušenost ?

MB 320CDI 2006 chyba P0404

pomocí Kamery YouTube

2014-06-24 00:55:08

DeLucasso: Měl jsem velmi podobný problém. Sice reakce na plyn byla o něco rychlejší a po nastartování se nic nezměnilo, ale jinak stejné. Chybu to hlásilo jen na počítači. Po týdnu ježdění, jelikož jsem byl objednán na opravu až za týden, se mně už rozsvítila i kontrolka motoru v přístrojovém štítu. U mně odešly lopatky turba. Může to být ale i motůrek, který právě ovládá natáčení lopatek. To ale mechanik pozná, až rozebere turbo. Tak to bylo u mě. Dej pak vědět, co to bylo u tebe. Pavel

2014-06-24 07:52:24

delucasso: Načíst diagnostikou, která ten motor umí. Toto je velice obecné a nemá žádnou vypovídající hodnotu.

2014-06-24 17:45:43

blueabyss:

Chyba Egr ventilu

Chyba hmotnosti vzduchu- prilis vysoka

A pak jeste Rele doby zhaveni aby to nebyla nuda

2014-08-13 11:07:48

enougher: Tak nakonec po různém zkoumání a bádání jsme našli závadu. Jedná se o špatnou funkci regulace klapek sání. Nabídnuta mi byla "oprava" taková, že se klapky vyndají a software se poupraví aby neházel chyby ... za 10.000,- .. NEBO oprava za cca 35.000,- kdy se koupí nové originální díly + nějaká další práce.

Nevím, ale vyndavat se mi nechtějí, určitě tam kvůli něčemu jsou..

Nemáte s tímto zkušenosti ?

scorpius, 2014-06-24 00:55:08 napsal:

DeLucasso: Měl jsem velmi podobný problém. Sice reakce na plyn byla o něco rychlejší a po nastartování se nic nezměnilo, ale jinak stejné. Chybu to hlásilo jen na počítači. Po týdnu ježdění, jelikož jsem byl objednán na opravu až za týden, se mně už rozsvítila i kontrolka motoru v přístrojovém štítu. U mně odešly lopatky turba. Může to být ale i motůrek, který právě ovládá natáčení lopatek. To ale mechanik pozná, až rozebere turbo. Tak to bylo u mě. Dej pak vědět, co to bylo u tebe. Pavel ..

2014-08-13 11:10:23

scorpius: Díky za zprávu, u mě by to měly být klapky sání - regulace. Došel jsem ke zjištění až po čtvrtém servisu. A jak jsi to řešil ty ? Psal jsem níže, že mi nabízí vyndání klapek, nebo drahou opravu. Vzhledem k tomu, že jsem do auta dal 80.000,- a opravovali všechno možné, abych nakonec zjistil že jsou to ty lopatky, tak se mi do toho nechce dát dalších 40.000,-

Uvažuju o prodeji auta, ten servis a spotřeba je nějaká vražedná :-/

2014-08-13 16:09:30

delucasso: Ahoj, moc se ti nedivím, tyto pocity jsem měl také. Za osm měsíců jsem už do něj nasypal přes 100 tis. A když jsem za měsíc dvakrát měnil měch a opravoval turbo, i manželka souhlasila s prodejem. Nakonec jsem vydržel, protože jsem si tím splnil sen. Důležité je sehnat si opraváře mercedesů, ne servis. Zeptej se enoughera, jeho brácha opravuje někde u Horoměřic. Myslím si, že bude levnější, než servis.

A spotřebu jsem vyřešil přečipováním. Samozřejmě po městě se studeným motorem se pod 13 nedostaneš, ale kombinovaná je kolem 10 a výkon se navýšil, což při předjíždění využiješ. Držím palce

Mori  
Tomáš Hofman
2014-08-13 16:36:54

scorpius: Ty krávo 584 krouťák Taky jsem přemýšlel, že trochu nakopnu ten svůj osmi hrnek.

U koho jsi to dělal?

Martin od Enughera je super kluk. Taky si nechávám dělat úplně všechno u kluků.

2014-08-13 17:06:25

mori: Byl jsem na Kladně v PowerTechu a myslím, že to za tu cestu opravdu stálo. Jsem spokojenej

2014-08-13 17:23:44

scorpius: vykon super, ted mam zrovna averzi proti jakekoliv oprave, cekam co se zase podela. Uprimne mam v ruce faktury za posledni dva roky ve vysi 430.000,- ;))) to je proste husty... Necekal jsem ze to bude tak nakladny. Chci si ted koupit nejaky novy auto a tohle poslat dal, i kdyz je tam uz udelany snad vsechno.. Povozek komplet, rizeni, turbo, prevodovky, atd atd... To je snad lepsi si koupit novy za 1,5mil a mit z toho radost porad a pak to za pulku prodat.. ;)

2014-08-13 17:38:47

delucasso: Pokud bych měl na nové, neřešil bych a koupil nové

2014-09-09 13:33:41

delucasso: klapky sání mne stály loni 25.000,-, až letos jsem zjistil, že jejich vyřazením v jednotce přes počítač jsem ty prachy mohl ušetřit :-/

(jak mi bylo řečeno, elektronicky ty klapky jen otevře a nechají se stále otevřeny, jednotka se na ně neptá, současně jsem si nechal elektronicky vyřadit i AGR ventil), výsledek - spotřeba slezla o dalšího cca půl litru a v nízkých otáčkách se neškube..

Rovněž mi bylo řečeno, že to odstraňování klapek (teda elektronické vyřazení) dělá hlavně pro BMW a Audi jak na běžícím pásu...

Čipováním motoru mi spotřeba slezla taky podstatně, hodně se motám po Brně a dlouhodobá spotřeba je 10,5..

2014-09-09 14:05:57

abeabe007: Díky za info. Mám totiž úplně ty samé problémy jako DeLucasso. Do kopce šedesátkou a žádná reakce na plyn. Já myslel, že mně odešlo zase turbo! Tak jsem s tím dojel domů. Ještě jsem cestou natankoval a ejhle, auto zase jelo. Aspoň se budeme moci zaměřit tím správným směrem

Doli  
Libor
2014-09-09 14:18:21

scorpius: Tyhle závady se v drtivé většině dají diagnostikovat, bez nutnosti něco zkoušet a měnit zbytečně

2014-09-09 14:35:16

doli: Jasny, byl jsem s těma klapkama loni u Hoška, diagnostika závadu našla a následně mně chtěli pěkně ojebat o prachy, proto do autorizáku lezu když už není zbytí, od kamošů s mercedesem mám šílené zprávy - přístup - když sis koupil opici, musíš mít na banány..

Teď budu hledat specialisty tady...

Doli  
Libor
2014-09-09 14:38:24

abeabe007: Máš to k nám 21 km, tak až budeš potřebovat, přijeď a snad budeš spokojený

2014-09-09 19:05:28

doli: Tak to bych nerekl tak jednoduse, ze to ukaze diagnostika. Me prolezli pulku auta, od EGR ventilu, pres Tubo a treba trubky sani.. Nikdo nic nenasel a do chvile, kdy virive klapky byly ty posledni. Auto bylo presne ve 4 servisech a utratil jsem pres 70tis za ruzne opravy.

Kazdopadne jsem rad, ze nekomu ten prispevek pomohl.. ja jsem o tom nenasel nikde predtim nic :))

Doli  
Libor
2014-09-09 19:34:50

delucasso: Ono je rozdíl, jak si kdo vykládá pojem diagnostika. Většina lidí je hluboce přesvědčena, že auto se připojí, načte, popřípadě vytiskne a je hotová diagnostika. Část těchto lidí je také přesvědčena, že se následně smažou uložené chybové kódy a vše je OK.

Kdo se opravdové Diagnostice vozidel věnuje, ví, že krátkým testem pomocí sériové diagnostiky se začíná. Ve většině případů při použití odpovídající diagnostiky ke značce vozidla tato sériová diagnostika stačí. Pokud nestačí, nastupuje měření pomocí multimetrů, osciloskopu a různých pomůcek. To hlavní co je ale ke všemu potřeba jsou zkušenosti, bez nich je to běh na dlouhou trať stejně jako bez vybavení.

Pokud jsi neschopností servisů nejprve zjistit závadu utratil zbytečně 70 tisíc nesmyslným vyměňováním dílů, je mi tě líto, ale třeba to bude ponaučení pro příště a obrátíš se někam, kde vědí co a jak.

2014-09-29 01:06:55

abeabe007: Takže ještě doplňující info, po elektronickém odstranění agr ventilu a klapek sání jsem jel Chorvatsko, 80 procent dálnice, tam spotřeba 8,3, zpatky 8,4. (Info o spotřebě palubní počítač, podle tankování to vypadá že počítá dobře, obsazení auta - 2 dospělí, 2 dětičky, našlapanej kufr). Dodržovali jsme limity, ale žádny ploužení.. I celkově mám pocit že zpomalila ručička na ukazateli nádrže 👌

2014-09-29 09:32:02

doli: Díky za podrobnější popis. Je to určitě tak jak píšeš. A ano utratil jsem většinu peněz právě proto, že se servisům nechtěla dělat diagnostika tak, jak jí popisuješ. Nejsem typ co šetří na autě, ale tím, že Mercedes servisy neznám, vyzkoušel jsem 4 a to včetně známého jsem zjistil, že vlastně není nikde 100% jistota.

Problém jsem tu popisoval a hledal jsem servis, budu rád, když mi spíš poradíš přímo servis, kde takovou diagnostiku udělají hned.

Například v Z-Service mi dělali na autě týden, mám fotky endoskopem z vnitřních dílů, prověřovalo se všechno možné, a na vířivé klapky se nedívali, z důvodu že se pak musí měnit komplet těsnění apod.. tak to nechávali na poslední chvíli..

Když uvedeš servis který je 100% pak budu radši než obecné konstatování.

Díky za reakci každopádně.. Lukáš


Odpovědět

1  2  3  4