Fórum - Téma


W164 - Vibrace a hluk za jízdy


Fórum ML W164 W164 - Vibrace a hluk za jízdy

Manuály  |  Inzerce  |  Model Mercedes Benz W164 ML  |  Naše vozidla


1  2  3  4

2016-09-24 13:32:35

iuvo: pleteš si pojmy, všechny vozy světa mají tlumiče, jinak by skákaly jak kozy, měchy pouze nahrazují funkci klasických vinutych pružin. Tedy w164 zadni měch a vedle kapalino-plynovy tlumič s ventilem ads, vpředu tlumič a na nej připevněný měch. Ve verzi pérák jsou místo měchů vinuté pruziny.

2016-09-26 21:13:53

Zdravím,chci se jen zeptat,je možné aby hucel nějak synchron v převodovce?dela to až po zahrati(ujeti cca 5km) a děla to na jakýkoliv kvalt 4-7 při rychlosti od 90-110,když jedu po rovině a plyn držím jen tak trosku,aby nebrzdila rychlost,tak to děla úplně nejvíc,když pustím plyn úplně tak to tolik nedělá jen trosku a jakmile přidám tak to úplně přestane,stačí přidat jen trochu.a huci to u řidiče...

2016-09-27 21:18:35

honzi1: nič som nezitil, asi dobrí fachmani vymreli a mladí su len vymieňači, tak si to asi spravím sám.

2017-07-19 12:12:42

rapid: ahoj, jak dopadla oprava predniho diferencialu? je to slozite? odkud jsi sehnal nahradni dily?

Ja mam podle vseho taky problem s prednim diferencialem. Zjistoval jsem kolik stoji oprava. Zjistil jsem, ze vetsi authorizovane servisy mi to vymeni za novy, ktery stoji cca 110 tis. To fakt nee, tak jsem zjistoval dal a ale pry se da opravit za zlomek ceny. Zjistoval jsem to u mensiho autorizovaneho servisu v Tisnove. Probiha to tak, ze diferencial vymontuji, poslou do Prahy na repas a pak ho zase namontuji nazpet. Cele to trva 10 - 14 dni a vyjde to cca na 15 tis...

Tak bych rad vedel jak jsi pochodil ty a jake mas zkusenosti.

Diky

2017-07-21 13:45:35

davidskar: teraz som na dovolenke, doma mám zoznam ložisiek, ktoré treba vymeniť, a aj nejakú fotodokumentáciu.

2017-07-21 14:05:53

rapid: Budu moc rad, kdyz se podelis o zkusenosti, seznam dilu a fotodokumentaci jak se vratis z dovolene. Diky a uzivej dovolenou!

2017-07-26 11:44:21

davidskar: keďže cena za opravu je podľa mňa mimoriadne odpudzujúca, tak som sa premohol a urobil som to sám, aj keď sa mi nechcelo. Sú dva varianty:

Variant A: riskneš a vymeníš len dve ložiska, technický zvládne každý šikovný.

potrebuješ 2ks ložiska Timken LM503349/311

Variant B: vymeníš všetky ložiská, ale potrebuješ aj nejaké prípravky /úchylkomer, momentový kľúč od ktorý nameria 0-4Nm, farbivo pruská modrá na ozubené kolesá/.

potrebné ložiská 2ks Timken LM503349/311, 1ks HM89449/410 (napr. Koyo), 1ks HM88542/10, 1ks HK4020, 1ks kompresný krúžok-podložku (dá sa natiahnúť a použiť pôvodny)

  • Variant A: vymeníme dve ložiská a zložíme. Náplň je 1,1L oleju podľa WIS
  • Variant B: keď bude čas, dohodím obrázky...-

2017-08-10 09:38:31

nejaké obrázky k variant B:

a pár info k zloženiu:

vôľa medzi vstupným hriadeľom a tanierovým kolesom je cca 0,022 - 0,023mm

na kompresný krúžok som použil silu cca 210-230Nm nepamätám sa presne, dôležité je, aby predpätie na vstupnom hriadeli bolo cca 2 Nm. Odporúčam zaťahovat maticu po malých krokoch a kontrolovať predpätie až narastie do 2Nm, ako zase rozoberať a meniť/naťahovať kompresný prstenec.

Ak niečo nieje jasné, tak sa pýtaj.

samozrejme na zaistenie skrutiek tela difu použijeme modrý loctite, na vstupnú hriadeľ som použil červený ktorý vyzerá ako balzám na pery.

P.S.

Na osvietenie mi pomohol tento manuál:

https://www.yukongear.com...allation_instructions.pdf


Odpovědět

1  2  3  4