Fórum - Téma


W164 - Dotazy a rady


Fórum ML W164 W164 - Dotazy a rady

Informace o modelu: Mercedes Benz W164 ML


1 ......... 2  3  4  5  6

2016-05-06 12:47:14

No asi jo, jsem už nakaženej V8 a pořádně

2016-05-06 18:58:26

Cukani .. Zdarec chlapy,kdyz jedu tak mi auto cukne kdyz dojizdim ke krizovatce,jako by kdyz to podradi na jednicku,chci se zeptat dnes jsem prohlizel auto ze spodu,hledal jsem kde muze byt ta vule,kdyz rukou pootacim zadnim kardanem tak se my projevuje vule v rozvodovce,a pak se zacne tocit predni kardan,ma to tak byt,nebo by to cukani mohla delat rozvodovka.diky

2016-05-09 11:27:58

To co píše lantonio by mne taky zajímalo.

  • ---

Jinak ani po víkendu a dlouhých nočních rozborech nad sklenkou mi nikdo nedoporučil vyměnu V8 za V6

Už jsem v tom rozhodování zůstal sám a to jsem chtěl slyšet vyměň to ... dělej vyměň to vyděláš na tom... no a ono nic.

Včera jsem se vracel z Vysočiny do Prahy měl jsem lehkou nohu a spotřeba byla 11,4 (tzn. plyn cca 14lt za 10,99Kč) sakra i ta V8 mi ukazuje tu lepší stranu ohledně spotřeby asi se 500 zalekla, že půjde z domu.

2016-05-09 12:18:54

mikiki: ja ti ešte povzbudím urobil som chybu, že som vzal V6, mal som ísť rovno do V8. Tie novšie 550ky maj lepšiu spotrebu ako 500ky.

Iron  
Tomáš
2016-05-09 12:41:50

mikiki: tak za mě, mám jak V6 3.0cdi, tak V8 benzin. Nafta patří do služebního vozu s velkým najezdem, pak do traktoru a do kamen. Kort s porovnáním s 5,5 V8. Na fotce máš spotřebu klidnou jízdou dle předpisů. Sice vic než nafta, ale odecti naklady za vymenu turba a vstriku.

2016-05-09 13:33:07

rapid: Já to mám taky tak. Sice jsem 320 naftu posílil na 270 koní, ale to auto je hrozně těžký. Já bych viděl 500 jako super volbu, avšak nejradši bych měl 63 AMG :D

2016-05-09 13:45:31

mistrx: 320CDi mam v ML, 350 v R a benzin jednoznačne vyhráva, aj manželka pozná rozdiel

... chcel som si kupit R63, ale je to ešte moc drahé a k tomu ficodaň z luxusu....

2016-05-09 14:00:44

Můj rekord u benzínu je 10,7lt/100 někdy pro ověření nafotím. Je ale pravda, že skoro pořád jezdím na plyn a protože tabulky jsou moje hobby - mám teď průměr 16,6lt plynu/100km (najeto přes 10000km). Průměr mi vždy zkazí zeťák, když mu ML půjčím nebo mi zařizuje servis. Šlape V8 na krk a na pojíždění po Praze to opravdu není. Ale když vezmu, že benzín stojí cca 28,- Kč a plyn kupuji v Mirošovicích za 10,99 Kč, tak jezdím za cca 6,5lt/100km a to se vyplatí

Každý mi tvrdí, že s V6 i při mé "někdy" lehké noze se s celkovým průměrem pod 9lt nafty nedostanu.

Je to pravda? Samozřejmě nechci řešit pár korun úspory, protože to stejně do ML nacpu jinak - jen mne to zajímá.

mikiki, 2016-05-09 14:00:44 napsal:

Můj rekord u benzínu je 10,7lt/100 někdy pro ověření nafotím. Je ale pravda, že skoro pořád jezdím na plyn a protože tabulky jsou moje hobby - mám teď průměr 16,6lt plynu/100km (najeto přes 10000km). Průměr mi vždy zkazí zeťák, když mu ML půjčím nebo mi zařizuje servis. Šlape V8 na krk a na pojíždění po Praze to opravdu není. Ale když vezmu, že benzín stojí cca 28,- Kč a plyn kupuji v Mirošovicích za 10,99 Kč, tak jezdím za cca 6,5lt/100km a to se vyplatí ..

Každý mi tvrdí, že s V6 i při mé "někdy" lehké noze se s celkovým průměrem pod 9lt nafty nedostanu.

Je to pravda? Samozřejmě nechci řešit pár korun úspory, protože to stejně do ML nacpu jinak - jen mne to zajímá.

2016-05-09 14:14:54

mikiki: aby sa tu diskusia nezvrhla ako na VAG fore ohľadom spotreby

na W164 320CDi mám dlhodobú spotrebu momentálne 10.1lt, mesto je v pohode za 14

na R350 jazdím teraz za cca 13l LPG - 70% mesto, mám long verziu a v lete pneu 295/45R19

10,3 L viem spraviť s ľahkou nohou na rovinatom teréne po okreskách

Iron  
Tomáš
2016-05-09 14:26:57

mikiki: Teď si u mě byl maník pro kola na ML s 320cdi a měl tam průměr 11,2l. To mi žere V8 benzin ve městě, když jsem hodně v klidu a je teplej motor. Naftě hrozně vadí věčný startování a ......... . Každopádně, když jedu s E350cdi, dokážu jet sice za 5,2l, ale to nejedeš, jen furt tempomat a do vesnic dojíždíš setrvačností a předjíždí Tě Avie, co vozí melouny. ML jsem měl v benzínu a je pravda, že jsem mu natřel zadek s 350cdi, ale to je krutem a váhou vozu. U ML nikdy 5,9 nedosáhneš. Jezdím s naftou ostřeji, protože jsem furt v D na dálnicích a dost často atakuju omezovač a za 10.000km tenhle rok mám průměr 9,1. Kdybych opravdu jezdil za 6,4, což píšou v papírech, propočítej so cenu nafty a LPG. Buď rád, že máš poslední motor, co LPG snese a užívej V8. Oproti mně máš tu výhodu, že tam LPG můžeš mít, do M273 už to je horší a motor plynem ničíš.

2016-05-09 14:37:16

iron: môžem vedieť čo sa ničí na motoroch M272/M273 pri jazde na LPG?

2016-05-09 16:24:53

Chlapi nechtěl jsem tady to vlákno zaplevelit spotřebou v ML

Jen jsem chtěl říci to, že jsem začínal na Moskviči 408/1 ... Škoda .. Tatra.... Opel... Škoda OI+II atd. Jednou jedinkrát jsem se v ML500 svezl (potvora zeťák) a jsem v ...... už nic jiného než MB nechci.

Opravy, spotřeba a vše na co jsem vždy myslel a bylo to rozhodující je v případě ML již historií .... to jsem dopadl.

Že jsem do toho ML sedal

Iron  
Tomáš
2016-05-09 20:44:25

rapid: M272 a M273 jsou nástupci M112 a M113. Ale poměrně citlivý na palivo. Zkrátka na LPG nejsou udělaný. Jsou konstruovány na benzin. Jako lidský tělo snáší líp zeleninu normální, než geneticky modifikovanou. Bylo mraky případů, kdy se po plynový zástavbě musel motor vyvlozkovat. K tomu se pak vážou dřív zničený rozvody a spousta dalších nehezkych věcí.

2016-05-10 08:15:58

iron: hľadám naozaj relevantné info, nie fádne frázy /bez urážky /

vyvložkovať = vložky válcov?

predčasne zničné rozvody bola výrobná vada, týkala sa aj motorov ktoré neboli prestavané na LPG. Na mojom motore boli tiež menené a lpg tam nebolo.

Iron  
Tomáš
2016-05-10 13:26:58

rapid: Tak ty rozvody padaly u první série všude. Plyn mi vyloženě v Německu na servisu nedoporučovali. Prej to nenajede tolik a občas se to přidře. Nevím, nedával jsem to tam, protože mi to nebylo doporučeno servisem a spotřebu neřeším, protože na levnou jízdu si můžu koupit koloběžku.

2016-05-10 14:27:37

iron: PREJ to nenajede tolik a občas se to přidře.. Čo sa tam pridiera? Koľko toho teda najede? Pýtam sa na fakty a pritom sa varí z vody, nič relevantné.

spotrebu riešiš, pretože máš diesel

Iron  
Tomáš
2016-05-10 14:34:54

rapid: sedla ventilu a nevim co jeste. M272 uz nemam. Chtelo to rozvody, proto jsem to prodal. Vic me to nezajímá. Spotřebu neresim ani u V8 5,5l, protoze hlavni duvod je vždycky mezi volantem a sedackou. Kolik ro najede nevim, po 150tkm auta menim, at si dily meni novej majitel. Jinak zapomněl jsem na vysekany hrany v dolni uvrati. Plyn ma jinou vybusnost nez benzin a sladit teploty vybusnosti plynu a benzinu je alchymie. Pokud se LPG nainstaluje bez poruseni sani, jezdit to bude a mozna i bez vyvlozkovani valcu od hran. Pokud to bude delat profik, mozna dyl. Je to citlivej motor a stavenej na benzin, nic vic.

2016-06-27 18:52:08

Ahoj.nevi nekdo prosim kde se nachazi egr ventil u ml 320 nafta.a pripadne jak je pracne ho vymenit.dekuji mockrat.pavel

2016-06-27 19:30:21

divocak: Na ľavej strane auta, vzadu vedľa motora, na dvoch šróboch + elektrika a hadičky, ako si došiel k tomu, že to je pokazené a či by ho nestačilo vyčistiť, ak je zaseknutý od nečistoty?

Neviem či má čistenie zmysel, ak má to auto už niečo za sebou.

2016-06-27 19:50:12

Ja to prave zkusim napred vycistit a uvidime.diky


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6