Fórum - Téma


W164 - Ostřikovače


Fórum ML W164 W164 - Ostřikovače

Informace o modelu: Mercedes Benz W164 ML



iuvo  
Ivan
2016-10-04 18:16:47

Ahoj všem:

klasická věta ,,OSTŘIKOVAČE STŘÍKAJÍ" NE ! ! !

  • Ostřikovače stříkají do fáze č. 1 viz obrázek níže ( po rozbočku )
  • Ostřikovače nestříkají ve fázi č. 2 viz obrázek níže ( trysky )

Pomohl by někdo abych se nemusel ptát ,,ostřikovače stříkají", ale viděl to na vlastní oči?

Dík iuvo

iuvo  
Ivan
2016-10-05 17:09:06

Ještě jednou ahoj všem,

měl bych opět jeden dotaz prosím.

Proč vedou k vnějším tryskám ostřikovačů ele. dráty?

Dál prosím, proč u středu hadiček ostřikovačů je rozbočka pro hadičku která nevede nikam? Viz foto. A je k ní přiveden další ele. drát?

2016-10-05 18:12:08

Asi ti moc neporadim, ale pokud vim, tak by ML měly mít vyhřívaný trysky ostřikovačů, proto asi ty kabely.

iuvo  
Ivan
2016-10-05 18:34:56

MistrX: děkuji MOC konečně nějaká konstruktivní odpověď.

A myslíš (nebo víš), že by to mohlo mít vliv. Na to, že až po této trysky tlak a ostřikovače jsou vpoho?

Je ten předehřev závislý na nějaké pojistce? A co v létě je to také závislé na předehřevu?

MisrtX: jo, napojil jsem přímo trysku na hadičku od nádobky ostřikovačů kde je tlak 100%.

A samotné trysky bez připojení ele. naprosto vpoho.

2016-10-05 20:56:27

Tak snad jsem aspoň trochu pomohl, podrobnější info nevim, to budeš muset směřovat na někoho povolanějšího

labdul  
Pavel
2016-10-08 23:19:15

iuvo: zdarec , dráty tam vedou z důvodu předehřevu ostřikovače ,aby ti nezamrzal za jízdy.Hodně se stává když ho chceš vyčistit tak jak za něj vezmeš šroubováčkem tak ti praskne protože je vyhřátý a křehký . Tak s citem

.

iuvo  
Ivan
2016-10-09 08:51:35

labdul: Ahoj, dík za info. Má tento předehřev nějakou pojistku (případně její č.)?

Myslím, že druhý den jsem přišel na závadu. Ale teď ladím tu prasklou rozbočku.

Snad jí budu do konce týdne mít.

Po případné opravě dám (vložím) info. Pak asi každý řekne jaký jsem debil.

Ale jestli to bude to co si myslím. Tak to třeba někdy někomu do budoucna pomůže.

iuvo  
Ivan
2016-10-26 08:28:40

Ahoj všem,

omlouvám se za vložení vlákna W164 ostřikovače.

Ale snad to někdy někomu bude přínosem.

Závada: viz fórum výše, přední ostřikovače nefunkční.

Závada odstraněna: - jednak jsem geňa

  • - a jednak jsem debil

Popis závady a odstranění :

Přední ostřikovače byly nefunkční. Proběhla kontrola od pojistek (které to nemá), až po činnost motorku ostřikovačů. Při této kontrole byly odpojené hadičky od trysek ostřikovačů. A trysky napojené na přímo od hadičky motorku ostřikovačů. Vše bylo funkční.

Ale při demontáži došlo k poškození rozbočky ,,příloha 1“ obr. Č.1.

Poptávka na rozbočku zněla: ,,nutno koupit celý hadicový komplet ostřikovačů“. Jednotlivé rozdvojky nelze zakoupit samostatně.

Při nabídce a dodání VINka byla nabídnuta varianta viz. ,,příloha 2“ obr. Č. 2. Kde však chyběla plast. přechodka (kloub) mezi motorovou částí a kapotou.

Tento komplet byl zakoupen a pořízen za cenu 1.290,-Kč (včetně poštovné,balné) . Pak vše opět funkční , ale závada byla někde úplně jinde.

Tato závada spočívala v přiskřípnuté hadičce ,,příloha 3“ obr.č. 3. To způsobila kovová packa na kapotě obr. č. 4 která při zavření kapoty dolehla na šroub v mot. části obr. č. 5 . A tím přiskřípla gumovou hadičku ostřikovačů.

V příloze 4 a 5 je vidět rozdíl mezi starou a novou verzí (hadičkou)

Příloha 6 ukazuje jak je krásně vychýlená hadička od problémového místa. Mot. část/ kapota

Na příloze 7 je vidět plast. rozbočka která stála 1.290,- Kč.

Omlouvám se za slohovou práci, ale v jedné větě to nešlo popsat. Tímto jsem snad pomohl nebo do budoucna pomohu věcnou radou (zkušeností). Myslím tedy alespoň takovým laikům jako jsem JÁ.

Jen mě mrzí, že kluci z MB na to nepřišli dříve dát tam kloubovou přechodku.


Odpovědět