Fórum - Téma


W164 - Nestartuje


Fórum ML W164 W164 - Nestartuje

Informace o modelu: Mercedes Benz W164 ML



2014-03-15 22:18:10

Zdravím mám taký problém dnes večer ako som sadol do auta a otočil kľúčom auto nenastartovalo len blikli xenony a na palubovke ukázalo chybu srs. Batériu slabú neukázalo. Ráno som na aute normálne išiel štartovalo na brnk. Skúsil som to aj s druhým kľúčom a nič. Akurát začali blbnut budíky hodiny sa začali točiť a nechcelo mi sklopit ani spetne zrkadlá.

Zajtra budem volať hneď mechanikovi nech to dá na diagnostiku. Nemáte niekto skúsenosť čo to môže byt???

Doli  
Libor
2014-03-16 07:42:35

legoss: Nech to prvně na diagnostiku. Mám ale obavu, že nic v krátkém testu nenajde, bude se to asi hledat....

2014-03-16 13:28:55

doli: tak nakoniec to chvalabohu bola len baterka odišiel článok. Auto som so startovacimi káblami naštartoval zajtra mením bateriu

Doli  
Libor
2014-03-16 14:11:57

legoss: To SRS ti asi zůstane svítit, pokud je vše ostatní v systému v pořádku, půjde zhasnout přes diagnostiku. Pokud to budeš mít napíchnuté, nech smazat i ostatní, v některých jednotkách bude uloženo podpětí.

2015-01-14 11:27:31

Zdravím Vás pánové, včera jsem měl podobný problém, kdy jsem měnil baterku a od té doby mi svítí SRS a přístrojovka píše chybu Rückhaltesystem defekt. Navíc jak byly kontakty na baterii neopotřebované (a zřejmě se málo zahýbalo sem tam), nebyl po krátké jízdě kontakt a při startování auto jen cvaklo, vše zhaslo a po chvíli se opět rozsvítilo a budíky (hodiny) se točily dokola. S kontaktem na baterce jsem zahýbal, dotáhl a vše chodí, ale SRS svítí a displey píše chybu. Chtěl bych se v této souvislosti zeptat, podařilo se chybu diagnostikou jednoduše vymazat? Mám ještě v této souvislosti mít něco dalšího na paměti? Díky Petr

Doli  
Libor
2015-01-14 11:35:39

petr2s: Připojením na diagnostiku bych začal. Myslím, že se to smazáním chyby vyřeší a když ne, dozvíš se co je špatně.

2015-02-03 09:45:31

Zdravím...mám problém so štartovaním. Ak auto stojí cez noc naštartuje na prvý krát asi takto (niekedy ho točí dlhšie). Ak stojí napr. celý víkend tak ho naštartujem až na nejaký štvrtý krát. S čím môže byť problém..je to baterkou?

Mercedes ml350 cdi 4matic start up

Nestartuje

2015-04-04 02:34:42

320cdi nestartuje...maly tlak na railu .. Prosim o radu. Vcera rano 7 'C jsem tocil starterem cca 10 s a pak motor naskocil.Pri jizde vse v normalu.Po zastaveni na minutu opet dele tocilo, pak naskocilo.Dnes rano jsem nenastartoval vubec.Pripojil jsem diagnostiku a bez zavad.Pri mereni realnych hodnot tlaku railu....netoci,tlak 4 bar, tocim tlak neochotne roste cca k 140bar, nenaskoci.Kdyz hodne dlouho tocim, chytne a tlak je 250 bar.Vypnu a tlak ihned spadne na 4bar.Zhaveni bez zavad, vymenil jsem reg. ventil na railu a beze zmen.Naposledy pred uvedenymi problemy jsem vymenil vzduchove filtry.Jak,prosim, postupovat s diagnostikou uniku tlaku.

Doli  
Libor
2015-04-04 08:49:04

frantisekcon: Naposledy pred uvedenymi problemy jsem vymenil vzduchove filtry - ty to asi ovlivňovat nebudou

Kolik máš mimo regulačního ventilu na reilovém systému dalších komponent? Čerpadlo - lze otestovat přes diagnostiku ( stejně jako regulační tlakový ventil ).

Vstřikovače - lze měřit diag. korekce - ledacos napoví a docela průkazně lze měřit únik nafty do přepadů

Čidlo - lze odpojit a zkusit bez něj...

2015-04-04 08:55:42

frantisekcon:

Změřit nízkotlak za filtrem paliva - je kolik?

Kapilární zkouška vstřikovačú při startu proběhla - jak?

Před výměnou regulačního tlakového ventilu to startovalo lépe? (pokud ano je zde pro tebe jedno vlákno)

Jsou nějaké rozdíly studený teplý motor?

2015-04-05 11:39:53

blueabyss: krasne Velikonoce.Děkuji za rady . Auto je uz opopravene.Zajel jsem na origo diagnostiku, nerekla nic, jen se potvrdil pomaly nárůst tlaku railu pri startovani a maximálně cca 140bar.Po delsi dobe trapeni starteru motor naskocil.To mi ukazala i moje Autocom diag.Zacal jsem hledat, kde se ztraci tlak.Tedy sundal jsem vzduchove filtry, sundal prepadove vstriky potrubí ze vstrikovacu .Toto potrubi jsem zaslepil (skripl u palivoveho filtru)a konektory ze vstrikovacu, aby byly zavrene.Pote mi kamarád zastartoval, a sledoval jsem unik z přepadu trysek. U pěti lehce rosilo, u trysky 4 valce docela dost vysplouchavala nafta.Odpojil jsem tedy trubku z tohoto vstriku a do vzduchu na ni pripojil jiny vstrikovac.Pripojil jsem diag, nastavil merení tlaků na railu a zastartoval. Tlak po zastartovani okamzite vyletl prez 300 baru.Tedy identifikace hotova.Znovu jsem vse sestavil, po minutovém tyrani natocil motoru, ohral na 80 'C a znovu odstrojil .Kamarad mi dal podlozku a novy sroub a vyměnil jsem vstrik. To ohřáti proto, aby sel lepe povolit sroub drzici vstrik.Sestavil jsem, diagnostikou zadal kod noveho vstrikovace do ridici jednotky, smazal chyby a zkusil nastartovat.Ototocil jsem klicek, pockal 30 sekund, az probublalo -ovzdusneni.Potom nazhavil a chytlo hned-VYRESENO.

2015-04-05 11:47:59

blueabyss: Ještě jeden postreh.Ten tlakovy ventil na railu jsem nemusel měnit, i kdyz jsem ho tu mel v supliku.Stacilo sundat prepadovou hadicku z railu u tohoto ventilu a ucpat ji.Pote po zastartovani sledovat, zda neunika z tohoto prepadu nafta.Kdyz by pri tlaku do 150 baru neunikala-ventilem to asi nebude.

2015-04-05 12:04:59

frantisekcon: Je to SKORO na jedničku - akorát ten tlakový regulační ventil - schválně se podívej - má totiž do rail trubky zářeznou hranu tzn . že jsi měl docela štěstí, že se ti to podařilo náhodou stáhnout a ventil těsní.(jinak MB dodává jen komplet s rail) Většinou to po jeho demontáži, tak není. Ventil lze prokazatelně zavřít a to - odpojíš vstřikovače - odpojíš regulační ventil dávky na čerpadle - na regulační ventil pustíš na tvrdo 12V a na snímači naměříš tlak.

To skoro je za ten regulační ventil. Ale když jsou ty Velikonoce, ať je máme všichni šťastné.

2015-04-05 12:49:17

blueabyss: Konecne se nasel nekdo, kdo autum opravdu rozumi. Jeste jednou diky. Jinak mam najeto na tachometru 400.000km....muze byt tedy i vice a auto nikdy nechytlo na brnk. Ale to muze byt mikrouniky nafty pres vtrikovace atd.

2015-04-05 15:31:55

OM 642 bych řekl, že se startem mají trošku problémy - studené bez žhavení nebo s poruchou žhavení víceméně nestartují, Drobná netěsnost v palivovém systému způsobuje také problémy - dlouhé starty i u ohřátého motorů.

2015-04-05 21:02:07

frantisekcon: no a taky se rad vytaha retez, jede "normalne" ale obtizneji startuje...

Iron  
Tomáš
2015-07-02 12:44:18

Tak taky přispěji svým poznatkem na benzínový 350. Pokud je auto teplý a stojí na přímým slunci, občas nechytí na poprvé. Diagnostika neukáže nic, baterie dobrá a jediný co mě logicky napadlo je to, že v horku se roztáhne trochu startér a díky tomu nedokáže vyvinout dost otáček aby otočil motorem. Další variantu jsem slyšel, že se prý odpaří benzín ze vstřiku a tím pádem se podaří auto natočit až na druhý pokus. Za horka je to i můj případ. Pokud auto stojí týden v chladný garáži, chytne na poprvé. Je pravda, že diagnostika proběhla v rychlotestu.

Verunka  
Radek Hladil
2016-11-03 15:12:44

Špatně startuje .. Zdravím mám takový problém mám tady 350 ml benzín a nechce startovat strašně dlouho točí a pak chytne.Kde to má palivový filtr nebo čím to může být jestli nškdo neví.Děkuji.


Odpovědět