Fórum - Téma


W164 - Airmatic


Fórum ML W164 W164 - Airmatic

Informace o modelu: Mercedes Benz W164 ML


1  2  3  4

2015-05-15 08:18:37

jojo nic jiného mi nezbyva:) neda se nic delat no:) ale byla to teda pěkná řacha:D předky mám už udělány tak .. ještě ty zadní a snad bude klid:) jo°ještě dotaz.. můžu stím dojet k dolimu? odhaduju že je to tak kolem 120 km? ptž na vlečku to nedám:(

2015-05-15 19:23:13

polanorka: Obrátil bych se s dotazem přímo interkou na Doliho. Měchu už nic neuděláš, ale mohl bys zničit kompresor

Doli  
Libor
2015-05-15 21:59:06

scorpius: My už jsme se domlouvali

2015-07-28 13:13:26

Hoj,

aktuálně řeším u ML na 152tis km prasklý zadní měch. Určitě chci vyměnit oba měchy, ale chtěl bych poradit, zda má smysl měnit i tlumiče a co vydrží předky? Docela nerad bych si dal další odtah.....chci tomu autu věřit.

Navíc mám offroad packet a v zimě ho docela využívám, včetně zvedání auta na max výšku....vyplatí se při takovém užívání udělat už celý podvozek, nebo se na to mám vykašlat a udělat jen zadní měchy?

2015-07-28 18:35:52

jacob: já měnil zadní ve 180 tisících, předky mám stále původní a najeto 220 tisíc. Takže za mě jen vyměnit zadky.

2015-07-28 21:26:52

No, říkali mi to i známí z MB, tak snad....jezdim každý víkend na hory kde když odházim sníh, domorodci hned zaparkují a mám smůlu, takže offroadpacket pomůže parkovat v závěji, ale prasknout mi tam měch, tak snad radši začnu jezdit jinam, ti by si mě dávali ještě za 10 let

2015-09-12 07:45:43

Zdravim mam problem z airmatic pada predok auta spolujazdcova strana viac cca 24 hodin a auto je dole samozrejme idem menit mechy len sa chcem opytat ci u offroad paketu su tie iste ako u vozidiel bez offroad paket viem objednava sa to podla vin. ale pravdepodobne to budem objednavat ja z netu tak aby som nieco nepoplietol.dakujem

2015-09-25 17:38:10

No takze vymena mechov sa nekona pretoze v servise vsetko napenili a nikde nezistili unik ani hadice nefucia ani pri kompesori nic auto sedem osem hodin drzi nepadne ani o centimeter a po dalsich dvoch hodinach je uplne dolu ked otvorim dvere tak ho dofukne zo zasobnika a drzi zase niekolko hodin a potom nahle klesne az dolu ma niekto nejaku radu v servise sa s tym mordovali dva dni a nic nenasli dik

Doli  
Libor
2015-09-25 18:14:19

barantom164: Bez přístupu k autu se toho moc radit nedá... Snímače, ventil...???

2015-10-28 23:55:40

Ahoj poradte prosim. Stava se me ze zaparkuju auto a cca do patnacti minut me spadne zadni leva strana na zem. Pak mam treba auto tyden v garazi a neklesne ani trochu. Dik za rady

2015-11-17 18:32:22

Zdravím,

mám nový PP měch, ale vyfukuje se mi po cca 2h. poradi mi nekdo prosim co překontrolovat ? Jaké byvaji zavady kdyz se toto děje? Odpovedi typu, že musí někdo mit auto při ruce aby mi poradil me nezajimaji, ted by mě zajimala teorie a opravdu rady od nekoho kdo poradit chce a trochu tomu rozumi. Diagnostika nic neukazuje.Mám zarezly spodní kloub na snímači vyšky ( na te tyčce) ale ten byl zarezlý i pred vymenou za novy mech a pred tim to drzelo. Budu rad za každou radu jak to kdo resil a co mel kdo špatneho kdyz mu to taky padalo

Dekuju

2015-11-17 20:24:43

frenk: Byl měněn jen samotný měch?

2015-11-17 20:31:34

....ano jen měch, prasknul mi kdyz mi menili pneu, meli to zvedly na mechach ( pry se to musi ) hrozna rana to byla )))

2015-11-17 20:44:45

frenk: Co je tohle proboha zase za kokotinu. Měchy se po zvednutí vozidla na zdviži uzamknou samy . Ale budíž , kvůli tomu asi nepraskl - praskl by stejně možná o něco později.

Jen tipuji - problém může být i jinde, ale nejspíše:

je to špatně poskládané nebo je použit , konstrukčně vadný čínský měch - lze to opravit, ale bez auta určitě ne.

2015-11-17 23:21:39

Mech sam o sobě nepraskne Problem je napajeni kompresoru ,tlači a tlači dokud nerupne nějaky měch I po vypnutem zapalovani!! Dost časta přičina!!

2015-11-17 23:50:15

faraell: Bohužel se mýlíš. I mně se stalo to samé, co Frenkovi.

2015-11-18 00:00:11

faraell: Souhlasím - vada relé nebo snímače tlaku - zvláště pak u starších strouchnivělých měchů. Většinou to upeče i kompresor.

Dle servisní informace se s výměnou kompresoru, mění i jeho relé - již jsem zde o tom psal.

Jinak prasklých strouchnivělých měchů jsem již pár viděl tzn. ne sám o sobě ale vlivem poškození (stáří)

Doli  
Libor
2015-11-18 07:10:30

faraell: Měchy praskají kolem 180 - 200 000km stářím úplně běžně. Pokud zůstane sepnuté relé, upeče to kompresor, jak psal Blueabyss, ale kvůli tomu nepraskne měch... Ten by prasknul asi jen v případě, že by byl systém přetlakovaný a ještě byla závada na snímači.

2015-11-18 07:33:33

...mam najeto 138tis.km, ale rok 2007, takze u me asi to stáří

Doli, 2015-11-18 07:10:30 napsal:

faraell: Měchy praskají kolem 180 - 200 000km stářím úplně běžně. Pokud zůstane sepnuté relé, upeče to kompresor, jak psal Blueabyss, ale kvůli tomu nepraskne měch... Ten by prasknul asi jen v případě, že by byl systém přetlakovaný a ještě byla závada na snímači.

2015-11-18 08:41:57

doli: Trošku nerozumím tvému povídání.

  • pokud zůstane sepnuté relé (jeho vada) tak na to nemá vliv snímač tlaku a kompresor nemá co vypnout, je to takový slabý článek v celém zabezpečení běhu - proto ho vždy s kompresorem měním.
  • pokud je vadný snímač tlaku , tak kompresor ještě dokáže vypnout jednotka v důsledku překročení času běhu kompresoru, u MB není snímač teploty jako například u AUDI
  • pokud je vadný snímač výšky - opět zde jsou dva bezpečnostní prvky, snímač tlaku a překročení času běhu kompresoru
  • pokud zamrzne (vliv okolní extrémně nízké teploty) vyčerpaná náplň silikagelu je znemožněno měření tlaku (snímač tlaku je až za touto náplní) a díky tomu se vozidlo nezvedá kompresor tlačí tak dlouho dokud si nezpůsobí vlastní smrt.

Jsem tak nějak vnitřně přesvědčen, že ani nový kompresor nedokáže rozvalit nový bezchybný měch - myslím že by si dříve způsobil vlastní ujmu nebo vlivem zvýšeného odběru proudu přepálení pojistky, vypálení svorkovnice - opět ale, příčinou je vada relé.

Životnost měchů se opravdu pohybuje kolem 8 let provozu.


Odpovědět

1  2  3  4