Fórum - Téma


W164 - Airmatic


Fórum ML W164 W164 - Airmatic

Manuály  |  Inzerce  |  Model Mercedes Benz W164 ML  |  Naše vozidla


1  2  3  4  5

2015-05-15 08:18:37

jojo nic jiného mi nezbyva:) neda se nic delat no:) ale byla to teda pěkná řacha:D předky mám už udělány tak .. ještě ty zadní a snad bude klid:) jo°ještě dotaz.. můžu stím dojet k dolimu? odhaduju že je to tak kolem 120 km? ptž na vlečku to nedám:(

2015-05-15 19:23:13

polanorka: Obrátil bych se s dotazem přímo interkou na Doliho. Měchu už nic neuděláš, ale mohl bys zničit kompresor

Doli  
Libor
2015-05-15 21:59:06

scorpius: My už jsme se domlouvali

2015-07-28 13:13:26

Hoj,

aktuálně řeším u ML na 152tis km prasklý zadní měch. Určitě chci vyměnit oba měchy, ale chtěl bych poradit, zda má smysl měnit i tlumiče a co vydrží předky? Docela nerad bych si dal další odtah.....chci tomu autu věřit.

Navíc mám offroad packet a v zimě ho docela využívám, včetně zvedání auta na max výšku....vyplatí se při takovém užívání udělat už celý podvozek, nebo se na to mám vykašlat a udělat jen zadní měchy?

2015-07-28 18:35:52

jacob: já měnil zadní ve 180 tisících, předky mám stále původní a najeto 220 tisíc. Takže za mě jen vyměnit zadky.

2015-07-28 21:26:52

No, říkali mi to i známí z MB, tak snad....jezdim každý víkend na hory kde když odházim sníh, domorodci hned zaparkují a mám smůlu, takže offroadpacket pomůže parkovat v závěji, ale prasknout mi tam měch, tak snad radši začnu jezdit jinam, ti by si mě dávali ještě za 10 let

2015-09-12 07:45:43

Zdravim mam problem z airmatic pada predok auta spolujazdcova strana viac cca 24 hodin a auto je dole samozrejme idem menit mechy len sa chcem opytat ci u offroad paketu su tie iste ako u vozidiel bez offroad paket viem objednava sa to podla vin. ale pravdepodobne to budem objednavat ja z netu tak aby som nieco nepoplietol.dakujem

No takze vymena mechov sa nekona pretoze v servise vsetko napenili a nikde nezistili unik ani hadice nefucia ani pri kompesori nic auto sedem osem hodin drzi nepadne ani o centimeter a po dalsich dvoch hodinach je uplne dolu ked otvorim dvere tak ho dofukne zo zasobnika a drzi zase niekolko hodin a potom nahle klesne az dolu ma niekto nejaku radu v servise sa s tym mordovali dva dni a nic nenasli dik

Doli  
Libor
2015-09-25 18:14:19

barantom164: Bez přístupu k autu se toho moc radit nedá... Snímače, ventil...???

2015-10-28 23:55:40

Ahoj poradte prosim. Stava se me ze zaparkuju auto a cca do patnacti minut me spadne zadni leva strana na zem. Pak mam treba auto tyden v garazi a neklesne ani trochu. Dik za rady

2015-11-17 18:32:22

Zdravím,

mám nový PP měch, ale vyfukuje se mi po cca 2h. poradi mi nekdo prosim co překontrolovat ? Jaké byvaji zavady kdyz se toto děje? Odpovedi typu, že musí někdo mit auto při ruce aby mi poradil me nezajimaji, ted by mě zajimala teorie a opravdu rady od nekoho kdo poradit chce a trochu tomu rozumi. Diagnostika nic neukazuje.Mám zarezly spodní kloub na snímači vyšky ( na te tyčce) ale ten byl zarezlý i pred vymenou za novy mech a pred tim to drzelo. Budu rad za každou radu jak to kdo resil a co mel kdo špatneho kdyz mu to taky padalo

Dekuju

2015-11-17 20:24:43

frenk: Byl měněn jen samotný měch?

2015-11-17 20:31:34

....ano jen měch, prasknul mi kdyz mi menili pneu, meli to zvedly na mechach ( pry se to musi ) hrozna rana to byla )))

2015-11-17 20:44:45

frenk: Co je tohle proboha zase za kokotinu. Měchy se po zvednutí vozidla na zdviži uzamknou samy . Ale budíž , kvůli tomu asi nepraskl - praskl by stejně možná o něco později.

Jen tipuji - problém může být i jinde, ale nejspíše:

je to špatně poskládané nebo je použit , konstrukčně vadný čínský měch - lze to opravit, ale bez auta určitě ne.

2015-11-17 23:21:39

Mech sam o sobě nepraskne Problem je napajeni kompresoru ,tlači a tlači dokud nerupne nějaky měch I po vypnutem zapalovani!! Dost časta přičina!!

2015-11-17 23:50:15

faraell: Bohužel se mýlíš. I mně se stalo to samé, co Frenkovi.

2015-11-18 00:00:11

faraell: Souhlasím - vada relé nebo snímače tlaku - zvláště pak u starších strouchnivělých měchů. Většinou to upeče i kompresor.

Dle servisní informace se s výměnou kompresoru, mění i jeho relé - již jsem zde o tom psal.

Jinak prasklých strouchnivělých měchů jsem již pár viděl tzn. ne sám o sobě ale vlivem poškození (stáří)

Doli  
Libor
2015-11-18 07:10:30

faraell: Měchy praskají kolem 180 - 200 000km stářím úplně běžně. Pokud zůstane sepnuté relé, upeče to kompresor, jak psal Blueabyss, ale kvůli tomu nepraskne měch... Ten by prasknul asi jen v případě, že by byl systém přetlakovaný a ještě byla závada na snímači.

2015-11-18 07:33:33

...mam najeto 138tis.km, ale rok 2007, takze u me asi to stáří

Doli, 2015-11-18 07:10:30 napsal:

faraell: Měchy praskají kolem 180 - 200 000km stářím úplně běžně. Pokud zůstane sepnuté relé, upeče to kompresor, jak psal Blueabyss, ale kvůli tomu nepraskne měch... Ten by prasknul asi jen v případě, že by byl systém přetlakovaný a ještě byla závada na snímači.

2015-11-18 08:41:57

doli: Trošku nerozumím tvému povídání.

  • pokud zůstane sepnuté relé (jeho vada) tak na to nemá vliv snímač tlaku a kompresor nemá co vypnout, je to takový slabý článek v celém zabezpečení běhu - proto ho vždy s kompresorem měním.
  • pokud je vadný snímač tlaku , tak kompresor ještě dokáže vypnout jednotka v důsledku překročení času běhu kompresoru, u MB není snímač teploty jako například u AUDI
  • pokud je vadný snímač výšky - opět zde jsou dva bezpečnostní prvky, snímač tlaku a překročení času běhu kompresoru
  • pokud zamrzne (vliv okolní extrémně nízké teploty) vyčerpaná náplň silikagelu je znemožněno měření tlaku (snímač tlaku je až za touto náplní) a díky tomu se vozidlo nezvedá kompresor tlačí tak dlouho dokud si nezpůsobí vlastní smrt.

Jsem tak nějak vnitřně přesvědčen, že ani nový kompresor nedokáže rozvalit nový bezchybný měch - myslím že by si dříve způsobil vlastní ujmu nebo vlivem zvýšeného odběru proudu přepálení pojistky, vypálení svorkovnice - opět ale, příčinou je vada relé.

Životnost měchů se opravdu pohybuje kolem 8 let provozu.

2015-11-18 08:46:50

Mě u ML 320 2008 praskl zadní měch na cca 140tis km zkrátka stářím, nebo spíš tím, že byl dost prodřený, nebo jak to říct. Možná na to má vliv, že mám offrroad packet a auto jsem docela zvedal v zimě na sněhu, ale stejně mi každý říkal, že jsou zadní měchy hodně poddimenzované a je to běžná věc.


Odpovědět

1  2  3  4  5